Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Som sagt, högaffel!
Du ser inte ens omvärlden för ditt tvång att visa att du minsann inte är sån, och samtidigt avslöjar dig..
Nej, jag syftar på andra män. Min dotter är halv indonesiska och huvudet högre än alla andra. Hon kommer säkerligen få sin andel av killar och män som spanar in henne. Mina vuxna kompisar har redan haft konversationen om hur snygg hon kommer bli och bla bla bla. ..eftersom jag inte hytter med nån högaffel så kan jag läsa av omgivningen. Inga röda flaggor bland mina kompisar som är hyfsat frispråkiga men man märker av att de känner ett vuxenansvar eftersom de varit med i gänget ända sen hon vart född.
Däremot. Någon som direkt hytter med högaffeln gör mig misstänksam. Du och Din typ. ..den typen som ligger på mage på stranden och kikar under armen i smyg men höjer högaffeln vid första bästa chans. Där har du pervona..
Det är lite skillnad och säga att någons dotter kommer att bli snygg än och kommentera 14 åriga tjejers kroppar på stranden, som va det du började skriva om.
Men det förekommer inte bland mina vänner att vi skulle prata om att våra döttrar kommer bli snygga, går man i dom tankebanorna och säger det till mig så hade jag gett personen en lavett och det hade mina vänner också gjort.
Det är ett barn förstår du, ett barn och inget som en frisk människa skulle se potential i.
Är det verkligen VUXNA vänner du har? Säkert att det inte är barn?
Jag har nog inte sagt att jag har vuxna vänner sen jag var 14 år, men vi är ju alla olika.