2021-12-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Detta är inte relevant för discussionen då det handlar om fertila undomar, den korrekta definitionen av pedofili är attraction till individer som inte påbörjat puberteten.

Nu finns det många som fanatiskt förespråkar en mycket bredare definition av pedofili (istället för att använda ex hebefili för attraktion till de som nyss börjat puberteten) men dessa klassar medvetet eller omedvetet i princip alla män som pedofiler.
Jag kan förstå varför man förespråkar det i och med att det egentligen bara handlar om olika grader i helvetet.

Nej det gör dem inte eftersom att långt ifrån alla män är hebefiler.
Citera
2021-12-12, 11:40
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Som sagt, högaffel!
Du ser inte ens omvärlden för ditt tvång att visa att du minsann inte är sån, och samtidigt avslöjar dig..

Nej, jag syftar på andra män. Min dotter är halv indonesiska och huvudet högre än alla andra. Hon kommer säkerligen få sin andel av killar och män som spanar in henne. Mina vuxna kompisar har redan haft konversationen om hur snygg hon kommer bli och bla bla bla. ..eftersom jag inte hytter med nån högaffel så kan jag läsa av omgivningen. Inga röda flaggor bland mina kompisar som är hyfsat frispråkiga men man märker av att de känner ett vuxenansvar eftersom de varit med i gänget ända sen hon vart född.

Däremot. Någon som direkt hytter med högaffeln gör mig misstänksam. Du och Din typ. ..den typen som ligger på mage på stranden och kikar under armen i smyg men höjer högaffeln vid första bästa chans. Där har du pervona..
Det är lite skillnad och säga att någons dotter kommer att bli snygg än och kommentera 14 åriga tjejers kroppar på stranden, som va det du började skriva om.
Men det förekommer inte bland mina vänner att vi skulle prata om att våra döttrar kommer bli snygga, går man i dom tankebanorna och säger det till mig så hade jag gett personen en lavett och det hade mina vänner också gjort.
Det är ett barn förstår du, ett barn och inget som en frisk människa skulle se potential i.

Är det verkligen VUXNA vänner du har? Säkert att det inte är barn?
Jag har nog inte sagt att jag har vuxna vänner sen jag var 14 år, men vi är ju alla olika.
Citera
2021-12-12, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Det är lite skillnad och säga att någons dotter kommer att bli snygg än och kommentera 14 åriga tjejers kroppar på stranden, som va det du började skriva om.
Men det förekommer inte bland mina vänner att vi skulle prata om att våra döttrar kommer bli snygga, går man i dom tankebanorna och säger det till mig så hade jag gett personen en lavett och det hade mina vänner också gjort.
Det är ett barn förstår du, ett barn och inget som en frisk människa skulle se potential i.

Är det verkligen VUXNA vänner du har? Säkert att det inte är barn?
Jag har nog inte sagt att jag har vuxna vänner sen jag var 14 år, men vi är ju alla olika.

Nej, jag har inte skrivit om att jag kommenterar 14-åriga kroppar på stranden. Du blandar ihop det med att jag skrev att jag har koll på de som smygkikar på stranden OCH de som ruskar med högaffeln (som du)..

Jag har inga problem med att någon kommenterar och säger att min dotter kommer bli snygg, det är uppenbart för alla att hon kommer bli det. Både kvinnor och män säger det men oftast kvinnorna.

Jag misstänker att du tycker att det är OK om en kvinna säger det men inte en man?
Citera
2021-12-12, 12:28
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:

Jag misstänker att du tycker att det är OK om en kvinna säger det men inte en man?
Mer ok, visst. Men det är inte helt okej det heller, det är barn vi pratar om, dom skall inte bedömas efter deras utseende av vuxna människor.
Dom kommer bedömas för sitt utseende (speciellt tjejer) i många år framöver, så varför skall det börjas redan i tidiga tonåren och då från vuxna personer som du och dina vänner?
Citera
2021-12-12, 12:31
Avslutad
Citat:
Mer ok, visst. Men det är inte helt okej det heller, det är barn vi pratar om, dom skall inte bedömas efter deras utseende av vuxna människor.
Dom kommer bedömas för sitt utseende (speciellt tjejer) i många år framöver, så varför skall det börjas redan i tidiga tonåren och då från vuxna personer som du och dina vänner?

Ok. Då har vi knutit ihop säcken. Jag vet inte om du ska läsa Freud eller vad du ska sikta på för att förstå ditt egna psyke. Du formligen osar projiceringar av egna tolkningar av vad jag skriver..

.
Citera
2021-12-12, 12:58
Medlem
Citat:
Riktigt kloka inlägg från dig i tråden. Skönt med någon som är normal.
Citat:
Nej, jag har inte skrivit om att jag kommenterar 14-åriga kroppar på stranden. Du blandar ihop det med att jag skrev att jag har koll på de som smygkikar på stranden OCH de som ruskar med högaffeln (som du)..

Jag har inga problem med att någon kommenterar och säger att min dotter kommer bli snygg, det är uppenbart för alla att hon kommer bli det. Både kvinnor och män säger det men oftast kvinnorna.

Knulla din egen dotter då om hon är så snygg och sexig enligt dig och dina "vuxna kompisar".

Blir du lika kåt när du spanar in hennes tuttar och röv som du blir när du spanar in andra tjejer i hennes ålder?
Citera
2021-12-12, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Riktigt kloka inlägg från dig i tråden. Skönt med någon som är normal.

Knulla din egen dotter då om hon är så snygg och sexig enligt dig och dina "vuxna kompisar".

Blir du lika kåt när du spanar in hennes tuttar och röv som du blir när du spanar in andra tjejer i hennes ålder?

Aha, en till. TheNightTripper använde vokabulär som "sitta på mitt ansikte" "känner man sig äcklig", och du "knulla", "sexig", "kåt på tuttar och röv".

..jag fattar inte hur ni inte kan inse att era projiceringar syns på långt håll.. Seriöst.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2021-12-12 kl. 14:35.
Citera
2021-12-12, 14:48
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ok. Då har vi knutit ihop säcken. Jag vet inte om du ska läsa Freud eller vad du ska sikta på för att förstå ditt egna psyke. Du formligen osar projiceringar av egna tolkningar av vad jag skriver..

.
Ja tyvärr finns det nog inget du kan läsa som kommer göra dig frisk.
Jag läste lite gamla inlägg från dig och herrejösses är ditt specialintresse och hata kvinnor eller?
Du är morfar och spanar in 14-15 åriga småflickor och skriver att se en välutvecklad 14årings kropp i ett sexuellt ljus är helt normalt🤮 Nej!
Ja du är ju även förintelseförnekare också…
Vilket jävla stolpskott, sök hjälp!
Citera
2021-12-12, 15:19
Avslutad
Citat:
Ja tyvärr finns det nog inget du kan läsa som kommer göra dig frisk.
Jag läste lite gamla inlägg från dig och herrejösses är ditt specialintresse och hata kvinnor eller?
Du är morfar och spanar in 14-15 åriga småflickor och skriver att se en välutvecklad 14årings kropp i ett sexuellt ljus är helt normalt🤮 Nej!
Ja du är ju även förintelseförnekare också…
Vilket jävla stolpskott, sök hjälp!

Mitt specialintresse är sanningen och att motverka lögner och bedrägeri. Du är härmed synad som en closet peddo.

..men du är också verkligen en retorisk virtuose du! Snygg pajkastning.. Jag menar: "nää, för det är DU som är så dum som du precis sa om mig..!" ..är verkligen ett tecken på en lärd man som besitter retoriska kunskaper..

Jag tror inte det spelar någon roll vad jag säger eller sagt för du kommer fortsätta ljuga om det oavsett.

..sedan hur mina åsikter om förintelsehoaxen har för bäring här är väl nog bara du som förstår i din lilla värld.
Citera
2021-12-12, 15:45
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Mitt specialintresse är sanningen och att motverka lögner och bedrägeri. Du är härmed synad som en closet peddo.

..men du är också verkligen en retorisk virtuose du! Snygg pajkastning.. Jag menar: "nää, för det är DU som är så dum som du precis sa om mig..!" ..är verkligen ett tecken på en lärd man som besitter retoriska kunskaper..

Jag tror inte det spelar någon roll vad jag säger eller sagt för du kommer fortsätta ljuga om det oavsett.

..sedan hur mina åsikter om förintelsehoaxen har för bäring här är väl nog bara du som förstår i din lilla värld.
Vad har jag ljugit om? Jag kollade bara snabbt igenom din posthistorik, allt står där.
Du är synad peddo!
Nu ödslar jag inte mer tid på dig, din sort jagar jag iväg med högaffeln!
Citera
2021-12-12, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Har sett att speciellt amerikaner är väldigt fientliga mot män som har sex med yngre tjejer och de gillar ofta att kalla dessa för pedofiler trots att dessa tjejer har genomgått puberteten, är fertila och fysiskt attraktiva.

De flesta tjejer kan bli gravida redan vid 13 års ålder

Ett klart motiv jag kan se bland äldre kvinnor är att de vill förhindra män ifrån att bli tillsammans med yngre då det innebär att de själva för sämre valmöjligheter, de yngre tjejerna utgör konkurrenter för dem och de vill göra allt de kan för att hindra män att ha de alternativen. Detta kan förklara varför många likasätter knulla 6-åringar med att ha en 14-årig flickvän, 6-åriga tjejer utgör inte samma hot så om något så är det i vissa feministers ögon värre att knulla en 13-årig i fittan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent

Så detta rör sig alltså om ett modern fenomen som inträffade i samband med att feminismen växte sig starkare.

Eller är det andra som ligger bakom detta?

Nej, det är inte feminister utan moralkärringar av båda könen. Feminister är nog snarare för låga lovlighhetsåldrar, åtminstone riktiga feminister. Koule är knappast en riktig feminist.
Citera
2021-12-12, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Trångsynta män som dig ser sällan längre än sin egen näsa.
Att vara emot att män utnyttjar småtjejer handlar om att skydda tjejerna. För du vill bara sätta på dem, inte gifta dig med dem. Och vem fan vill ha en man som dig?

Haha, som om inte tjejer i nedre tonåren vore kåta! Och du snackar om att gifta sig. Släpa dig in i 2000-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in