Citat:
Ursprungligen postat av
Karaagac
Hej är i dagarna 50 och har fått/tagit testo sedan jag var lite över 42.
Har varit otroligt nöjd med kaptenen's produkter tidigare ingen PIP på deras nebido.
Jag kör bara 75mg åt gången 0.3ml av oljan med 250mg/ml i axeln.
När jag började ta testosteron var det på vårdcentralen här under många år, från början visste jag knappt vad jag fick men med tiden och med internets hjälp började jag fatta att man i sverige gör helt fel. Jag fick 1000mg var åttonde vecka, såg ut som en gymkille/hamster v 1-5 och mådde egentligen som bäst sista två veckorna före ny injektion. Om man ser till helheten så mådde jag ju ändå tusen gånger bättre än innan jag fick injektionerna, så visst jag är glad att jag fick dem annars hade jag nog inte varit kvar idag. Eftersom jag inte fick ta sprutorna själv och de sa att man var ändå tvungena att ta hela innehållet på en gång så hoppade jag av behandlingen där och löste det själv genom att köpa från kaptenen. Efter en inledande konversation med kaptenen kände jag mig trygg i hur produkterna framställs och även hanteringen med betalning då det ändå är olagligt.
Men bara ryktet om att det sitter en ointresserad tjackpundare och hanterar dessa produkter nu känns ju rätt ofräscht och jävligt mycket osäkrare.
FAAAN dåliga nyheter idag.
Finns det tips på andra seriösa shoppar som säljer Testosteron med ester Undecanoate, i dessa tider av preppers och DIY finns det någon som provat att koka själv?
/Hasse
Jag är i liknande situation som dig.
Har använt mig av kaptenen i över tre år. Aldrig haft problem. Och om paketet inte kom fram skickar han ut nytt gratis.
Blir också rädd när jag läser detta. Och sist så fick jag inte mitt paket på en månad. Det slutade med att jag fick ett gratis som kom efter en månad då. För 1900kr var för ca 1-2 månader sen.
Det är helt klart testo. Fick dock feber och ont av en injektion för en vecka sen. Brukar inte hända.
Kommer bog med sörj leta mig en ny leverantör. Det är synd