2021-12-08, 17:28
Medlem
Nu ser Expressen ut att ha vaknat.
Mer om sambo och vit makt-coverlåt som hon inte har en aaaaaaniiiing om.
Citera
2021-12-08, 17:28
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulasylum89
Asså jag vet inte längre om du är dum eller om du spelar dum.

Är jag dum för att hon erkände att det var hon på bilden och att hon var ironisk när hon heilade? Hur tänkte du där?
Citera
2021-12-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Ja det är märkligt att hon inte har något minne av att hon heilade men bestämt vet att hon gjorde det för att vara ironisk.

Ja, men hon minns en sak till:

**
Kan du ha gjort det fler gånger?

– Svar nej. Jag är inte den som heilar.
**
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ydstatsflaggor

Alltså, hon har inga minnesluckor alls i sitt liv. Det är bara där hon fotades i köket som föll bort ur minnet. Trovärdigt?

Det andra punkten: Hon förnekar inte att det var heilande och kommer inte med någon bortförklaring att hon höjt högerarmen i någon annan avsikt. För då hade hon sagt att "det var inget heilande, för vad jag gjorde var att jag jagade mygg och det har jag gjort mer än en gång här i livet" (eller något liknande). Det är bara stödtrupperna här på Flashback som försöker med den typen av bortförklaringar. Inte hon själv.
Citera
2021-12-08, 17:32
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Hon menar på att hon inte känner till att hennes killes band ska ha gjort en cover av en vit makt-låt.
De verkar ju isf inte speciellt synkade - han borde ju känna till hennes (förväntade) inställning till extrem högerextremism, och då dra sig för att spela nåt sånt kan man tycka.

Det är ju det som är THE lögn, i detta!
Om jag hade haft en flickvän som producerade musik så hade jag lyssnat på alla hennes alster, minst en gång men förmodligen mer..

Visst, hon uppvisar tidigt alla de kvaliteter som en politiker brukar besitta.
Men detta är fan inte lämpligt beteende av en minister i sittande regering!
Citera
2021-12-08, 17:34
Medlem
Vad är det för trams? Jag umgicks i antirasistiska PK-kretsar i min ungdom och till och med vi heilade och lyssnade på nassemusik på fyllan. För att det är roligt. Har man inte gjort det har man inte levt fullt ut.
Citera
2021-12-08, 17:35
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
Vad är det för trams? Jag umgicks i antirasistiska PK-kretsar i min ungdom och till och med vi heilade och lyssnade på nassemusik på fyllan. För att det är roligt. Har man inte gjort det har man inte levt fullt ut.

Är du fortfarande än idag sambo med en person som sjunger om att det är rätt att gasa judar?
Citera
2021-12-08, 17:36
Medlem
Varför påstår dom att Raubtier har spelat in en cover på en Pluton svea låt? Det är knappast sant.
Citera
2021-12-08, 17:37
Medlem
Tror ingen dömer henne för att ha heilat när hon var ungdom.
Är ju mer hennes hantering av det hela. Typiskt politiker där man hela tiden ändrar sig beroende på vad som dyker upp. Urusel hantering. Säg bara som det är från början så är det ju en icke nyhet.

Sedan är det ju dubbelmoralen. Här anklagas folk för rasism och sexism för sådant de skrev för 10 år sedan. Där de ska sparkas och förlora uppdrag de har.
Men nu verkar en stor del av sossarna försvara sig med "alla heilade väl lite spontant på den tiden".
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag undrar hur deras förhållande ser ut just nu. Det här måste ju slagit en rejäl kil dem emellan och frågan är om han kommer kuva sig och lägga ner hela sin livsstil för att främja hennes karriär. Kommer han börja spela dansbandsmusik och klippa med sina barndomsvänner? Annars kommer förr eller senare Ida bli tvungen att välja mellan kärleken och sin guldkantade raketkarriär.

Men just nu....? Den kilen skulle väl ha kommit emellan dem i förhållandet redan för 10-15 år sedan. Pojkvännen kan inte a undgått att hans flickvän är sosse med allt vad det innebär och och hon kan naturligtvis inte ha undgått att hon har en pojkvän som spelat vitmakt musik och haft symboler för vitmakt i klädsel och attribut. Det hela är så sinnessjukt genomskinligt och hycklande. Sossarna har ju verkligen gått ner sig totalt. De har inte ens konsekvens i moralen utan allt är i upplösning för dem. Fruktansvärt patetiskt och tragiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Kent Ekeroth ligger bakom Nyheter Idag, år 2014 så registrerades sidan ifråga av just Ekeroth. Jobbigt när du ska "läxa upp" någon men själv framstår som en jubelidiot.

"ligger bakom" 2014 kanske man kan kalla det eftersom han grundade det.

Men sedan 2017 äger den gamle centerpartisten https://sv.wikipedia.org/wiki/Ilan_Sadé Nyheter idag. Det är väl känt sedan många år. För att reta upp många här på flashbackså är han väl både Jude och Homosexuell.
Den som äger det är det enda intressanta. Inet den som betalade registreringen för sju år sedan. Idag är Nyheter Idag en ren konkurrent till Samnytt.

Det går inte att styra Chang Frick på det sättet. Han avslöjar allt till höger och vänster utan urskiljning.
Hackar en hel del på SD när han tycker att det behövs också. Läs gärna om resan till Ryssland
Citera
2021-12-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Tror ingen dömer henne för att ha heilat när hon var ungdom.
Är ju mer hennes hantering av det hela. Typiskt politiker där man hela tiden ändrar sig beroende på vad som dyker upp. Urusel hantering. Säg bara som det är från början så är det ju en icke nyhet.

Sedan är det ju dubbelmoralen. Här anklagas folk för rasism och sexism för sådant de skrev för 10 år sedan. Där de ska sparkas och förlora uppdrag de har.
Men nu verkar en stor del av sossarna försvara sig med "alla heilade väl lite spontant på den tiden".

Helt enig med detta!
Citera
2021-12-08, 17:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Varför påstår dom att Raubtier har spelat in en cover på en Pluton svea låt? Det är knappast sant.
Nä, det påstås att sambon + medförfattare skrivit om texten till en låt och spelat den. Inte i Raubtiers namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in