Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-03, 12:46
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torghandlaren
Som rubriken lyder. Jag står för allt SD står för och har tänkt skänka min röst till SD i kommande val, men min läggning ställer till det lite. Diskussionen ifall homosexualitet är en avart/synd/jämförbart med tidelag och pedofili får ni ta annanstans, men det är ju ett faktum att partiet inte direkt är homovänliga.

Nu är jag inte den paradskuttande glitterbögen som kräver en massa rättigheter, utan vill helt enkelt kunna vara med min kille utan att någon ska behöva lyfta på ögonbrynen över att vi är två män. Allmänt hångel är förkastligt oavsett läggning, så det handlar snarare om acceptans över min förhållandesituation, än om att ni behöver se samlagsliknande scener på gatan, krav på inseminationer, adoptioner och fan och hans moster som homolobbyn med RFSL i spetsen hittar på.

Jag har med stor fasa sett på hur vi "berikats" under årtiondena och hur det Sverige jag är uppvuxen i inte finns kvar längre. Det krävs förändring. Denna vill jag bidra till genom att åtminstone rösta rätt.

Mina frågor är:
Om jag ger min röst till SD, är det första steget till att få mig att bära en rosa triangel?
Vill ni ens ha min röst?
Fråga dig själv vad som är mest homo vänligt:
1) Ett parti som inte tycker det är något märkvärdigt och inget att fira.
2) Ett parti som ordnar karnevaler där läderklädda män ligger och trycker varandra i röven i parker där barnfamiljer vistas och som förtrycker den del av befolkningen som inte vill bevittna eller att deras barn bevittnar håriga män utöva sodomi...

Ungefär lite som tidiga invandringen. Hade aldrig hört en invandrare gnälla över nationalsången. Det var först när politikerna ville vara "snälla" och tala för invandrarna att vi inte får sjunga nationalsången för att de kan ta illa vid sig som folk blev uppretade - på invandrarna och inte på politikerna...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback