Citat:
Ursprungligen postat av
se8035
Jo då, en bättre fråga är vad snubben kör för häxblandning jag menar testo i all ära men är det sarms och annat inblandat? Kanske till och med tren
Hur länge tror ni han har tryckt då? Tror han började redan för 2 år sedan och efter det gick det utför i fysiken nu liknar han en "create a character" ā la GTA V. Synd för snubben är ung och växer snabbt. Troligtvis kände han att han befann sig i en platå och inte fick gains lika snabbt som tidigare. Såg Oliver och tänkte nu jävlar.
Kan garantera att han läser tråden.
Edit: Snubben är sponsrad av Gymshark alla som e sponsrade där går på bola
Jag tror han tagit både det ena och det andra ett bra tag. Och som du säger, gymshark sponsrad så det är ytterligare en punkt.
Tycker bara det är så extremt dåligt utav han att ge ut böcker om både kost och träning och få folk att tro att dom kan också få liknande resultat. Bara så mycket bullshit. Roliga är att han tränar ju bara sent med säkert för mindre chans att åka dit. Han har fan hur mycket tid som helst på dagarna men väljer träna senast möjligast.
Har en polare som körde olika sarms och han fick fan bra resultat. Rippad men fortfarande stor. Armarna likt sampe var dom som växte mest enligt han. Och tittar man på genetiken, kolla hans bror inte i närheten när han började träna så jag tror inte ens sampe har bra genetik.
All heder åt att tränar hårt men han är en stor lögnare.