2021-11-21, 15:42
Medlem
se8035s avatar
Varken han eller oliver forslin är natty. Alla som tränar seriöst vet att båda e fake nattys. Han har dock gjort sjuka gains så all heder åt honom.
Citera
2021-11-21, 23:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Varken han eller oliver forslin är natty. Alla som tränar seriöst vet att båda e fake nattys. Han har dock gjort sjuka gains så all heder åt honom.

Klart som fan han gainat då han trycker. Inte minsta imponerande dock då han är fejk.
Citera
2021-11-22, 04:22
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Klart som fan han gainat då han trycker. Inte minsta imponerande dock då han är fejk.
Ja det är klart, men finns folk som trycker som inte ser bra ut.
Citera
2021-11-22, 17:54
Medlem
Citat:
Haha det är kul att han hela tiden måste försvara sig. Det säger ju det mesta. Att han inte kan vara ärlig bara. Ja menar, bara kolla på han. Extrema vener rippad som fan och lyckas lägga på sig massa. Ja du han måste vara ett underbarn..

Märks att du antingen inte tränar själv, eller vet speciellt mycket om träning. Sampes kropp är bra, han har gains och kämpat. Natty eller inte, jag skiter i det. Men att tro att det är ett under att få den kroppen utan att vara clean är skrattretande 😂 Jag tror inte han är clean, men endast pga hans reaktioner och tagit upp det i säkert 5 videos… Men att säga det inte går ha den kroppen clean hahahaha snälla 😅
Citera
2021-11-22, 18:55
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Märks att du antingen inte tränar själv, eller vet speciellt mycket om träning. Sampes kropp är bra, han har gains och kämpat. Natty eller inte, jag skiter i det. Men att tro att det är ett under att få den kroppen utan att vara clean är skrattretande 😂 Jag tror inte han är clean, men endast pga hans reaktioner och tagit upp det i säkert 5 videos… Men att säga det inte går ha den kroppen clean hahahaha snälla 😅

Kan mycket om träning och har inte påstått att han inte tränar. Han tränar hårt och äter rätt plus han är fortfarande ung och producerar mycket testosteron.

Nej så klart han inte är clean. Skulle påstå att med bra gener så är det möjligt dock att komma till den formen.

Men det är just den lilla detaljen att han inte lagt på sig något fett utan bara massa super rippad med stora vener. Till och med en fem åring kan räkna ut att snubben trycker.
Citera
2021-11-23, 14:45
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Kan mycket om träning och har inte påstått att han inte tränar. Han tränar hårt och äter rätt plus han är fortfarande ung och producerar mycket testosteron.

Nej så klart han inte är clean. Skulle påstå att med bra gener så är det möjligt dock att komma till den formen.

Men det är just den lilla detaljen att han inte lagt på sig något fett utan bara massa super rippad med stora vener. Till och med en fem åring kan räkna ut att snubben trycker.
Jo då, en bättre fråga är vad snubben kör för häxblandning jag menar testo i all ära men är det sarms och annat inblandat? Kanske till och med tren

Hur länge tror ni han har tryckt då? Tror han började redan för 2 år sedan och efter det gick det utför i fysiken nu liknar han en "create a character" ā la GTA V. Synd för snubben är ung och växer snabbt. Troligtvis kände han att han befann sig i en platå och inte fick gains lika snabbt som tidigare. Såg Oliver och tänkte nu jävlar.

Kan garantera att han läser tråden.

Edit: Snubben är sponsrad av Gymshark alla som e sponsrade där går på bola
Senast redigerad av se8035 2021-11-23 kl. 14:55.
Citera
2021-11-24, 01:12
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Jo då, en bättre fråga är vad snubben kör för häxblandning jag menar testo i all ära men är det sarms och annat inblandat? Kanske till och med tren

Hur länge tror ni han har tryckt då? Tror han började redan för 2 år sedan och efter det gick det utför i fysiken nu liknar han en "create a character" ā la GTA V. Synd för snubben är ung och växer snabbt. Troligtvis kände han att han befann sig i en platå och inte fick gains lika snabbt som tidigare. Såg Oliver och tänkte nu jävlar.

Kan garantera att han läser tråden.

Edit: Snubben är sponsrad av Gymshark alla som e sponsrade där går på bola

Jag tror han tagit både det ena och det andra ett bra tag. Och som du säger, gymshark sponsrad så det är ytterligare en punkt.

Tycker bara det är så extremt dåligt utav han att ge ut böcker om både kost och träning och få folk att tro att dom kan också få liknande resultat. Bara så mycket bullshit. Roliga är att han tränar ju bara sent med säkert för mindre chans att åka dit. Han har fan hur mycket tid som helst på dagarna men väljer träna senast möjligast.

Har en polare som körde olika sarms och han fick fan bra resultat. Rippad men fortfarande stor. Armarna likt sampe var dom som växte mest enligt han. Och tittar man på genetiken, kolla hans bror inte i närheten när han började träna så jag tror inte ens sampe har bra genetik.

All heder åt att tränar hårt men han är en stor lögnare.
Citera
2021-11-27, 11:34
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Jag tror han tagit både det ena och det andra ett bra tag. Och som du säger, gymshark sponsrad så det är ytterligare en punkt.

Tycker bara det är så extremt dåligt utav han att ge ut böcker om både kost och träning och få folk att tro att dom kan också få liknande resultat. Bara så mycket bullshit. Roliga är att han tränar ju bara sent med säkert för mindre chans att åka dit. Han har fan hur mycket tid som helst på dagarna men väljer träna senast möjligast.

Har en polare som körde olika sarms och han fick fan bra resultat. Rippad men fortfarande stor. Armarna likt sampe var dom som växte mest enligt han. Och tittar man på genetiken, kolla hans bror inte i närheten när han började träna så jag tror inte ens sampe har bra genetik.

All heder åt att tränar hårt men han är en stor lögnare.
SampeV2 roidar inte han är natty precis som Golden One.
Citera
2021-11-27, 12:39
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBaketiss
SampeV2 roidar inte han är natty precis som Golden One.

Haha Sampe är inte natty. Kört SARMS i många år nu.
Citera
2021-11-27, 12:45
Medlem
nidhoogens avatar
Hade Sampe roidat hade hans genetiska benägenhet för acne visat sig. Om han inte legat på konstant sedan han var 14 typ.

Dessutom är hans fysik inte särskilt imponerande, jämte hans polare visst och i halvt natty ljus med bra vinkel samt pump så ser den säkert roidad ut.

Han har bra arm och axel gener samt muskelfästen, dessutom tränar han som 90% i den åldern disco style.
Citera
2021-11-27, 15:50
Medlem
Är sådana här killar populära hos tjejerna?
Citera
2021-11-27, 22:17
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Är sådana här killar populära hos tjejerna?
Tjejerna verkar ju direkt inte flockas runt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in