2021-11-24, 18:21
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Tänker eftersom du nu är en sådan förträfflig människa och inte alls det svinet som vi enligt dig försöker få dig att framstå här i tråden, så undrar jag:

1. Varför tog du emot pengar ifrån Cadde? 1500kr ifrån en förståndshandikappad människa.

2. Varför tog du emot pengar ifrån Olof k Gustavsson? Du gjorde en rad videos om honom där du gav sken av att han var ett avskum. En liknelse så du kan förstå: En miljöaktivist står utanför Barsebäck och demonstrerar. Sedan kommer en anställd ut och frågar om han kan betala miljöaktivisten för att gå och demonstrera någon annanstans.

Nu har du världens chans här att visa att du blivit en bättre människa som du säger att du blivit. Ge tillbaka pengarna till Cadde och förklara hur du rättfärdigar ett mottagande av pengar ifrån Herr Olof.

Till sist: Det räcker inte till att bli medietränad för att bli en bättre människa.

1. Cadde donerade via superchatt, det innebär att pengarna går in i samma "pott" som adense, vilket innebär att mitt nätverk skall ha 25%, när dom har tagit sin del skall skatt, sociala avgifter och arbetsgivaravgifter osv så får jag ut korvören där varenda krona måste gå till räkningar och mat och mycket utav Caddes pengar försvinner i bara avgifter och skatter.
Sedan så är det också faktiskt så att jag har inte gjort något fel, jag är inte Caddes förmyndare, jag har inget ansvar över honom och inte heller några skyldigheter gentemot honom, så varför ens ta upp denna punkt?
Jag kan inte hindra någon infrån att skicka superchatter, och jag har inte råd att ta från det som kommer ut av dom ens om jag skulle velat.

2. Varför jag tog emot pengar ifrån Olof?
För att Olof donerade till mig, en donation är en donation oavsett vem den kommer ifrån, dvs när jag sedan använder dessa pengar är det totalt skitsamma vad det kommer ifrån, värdet på pengen är detsamma oavsett.
Numret står i mina lives, vill man sedan donera skiter jag totalt i om man heter Mats Ronanader, Lennart Svenssob eller Olof Gustavsson, de är värda lika mycket oavsett.
Citera
2021-11-24, 18:22
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag tror att den stora hotbild som utsätter honom och familjen egentligen är den där ångesten över hur länge han ska klara att hålla tessan ovetandes, att hon inte ska bli varse om allt skit som hennes egen man utsätter sin egna älskade familj för. Det är ingen utomstående, monstret bor inom de fyra väggarna och hon föder honom

Hålla "Tessan" ovetandes ifrån vad?
Om jag är så hemskt kan det väl omöjligt undgått henne vid detta laget menar jag?
Citera
2021-11-24, 18:23
Medlem
knark-kungens avatar
Vi borde skicka Bajshögens alla legendariska inlägg till T per snigelpost samt digital dito, kanske trillar poletten ner och Bajshögen blir utslängd på gatan, skulle bli epic content.

FLASHBACK HAR GJORT MIG HEMLÖS
Citera
2021-11-24, 18:23
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Men hör inte du hur du låter när du får bevis på alla dina lögner och du fortfarande påstår att du inte ljugit/ljuger?
Skrämmande! Tur att du har T som inte har alla hästar i stallet för annars hade hon lämnat dig för länge sedan.

Jag har inte fått "bevis på alla mina lögner", vad är dessa bevis?
Citera
2021-11-24, 18:25
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Du svarade bara på första förslaget.

Så vi fortsätter. Om du hade varit seriös med din intention om detta sä hade du tagit bort dig själv helt från internet och jag tror inte att du hade kunnat youtuba mer. För allt ditt kontent utgår från att vad du själv menar och tycker. Du är så lite privat man kan tänka sig. Förstår du det? Se på andra som är privata och hur de bara är sakliga, men det är inte du.

Du är inte seriös i din intention. Förstår du det?

Se exempelvis på "today i learned" eller annat kontent. Det är liksom helt utan privatliv. När du snackar så utgår du absolut hela tiden från dig själv: det är som ett filter du filtrerar genom absolut 100% av videor.

Det vore jättekul om du kunde göra en video där du berättar något sakligt utan att berätta om dig själv, vad du tycker, vad du har varit med om och allt möjligt annat av personlig vinkling.

Men det är något som du inte klarar eftersom du har det så väldigt rotat fast i dig.
För att jag inte har något att svara på detta, jag håller helt enkelt inte med dig.
Citera
2021-11-24, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vi borde skicka Bajshögens alla legendariska inlägg till T per snigelpost samt digital dito, kanske trillar poletten ner och Bajshögen blir utslängd på gatan, skulle bli epic content.

Inte alls roligt! Vaaaaarför skulle hon lämna honom för? Pga att du tycker det eller?! Hon älskar honom väldigt mycket och har barn med honom!
Citera
2021-11-24, 18:27
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Jag kan säga att jag ser barn som bor så tätt och under socialt svåra villkor i mitt arbete så är det något jag inte tänker är särskilt bra för deras utveckling. Det menar absolut alla mina kollegor också.

Varför skulle du som sliter så extremt psykiskt vara en så kickas-far att du nullerar allt det?

Det kan säkert stämma, jag säger inte emot dig och dina kollegor, men du och dina kollegor känner varken mig, mina barn eller vet hur våran relation ser ut.
Citera
2021-11-24, 18:28
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Hon läser här sporadiskt, så det behövs inte =)
Citera
2021-11-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Vi bodde inte 5 pers här på den tiden, då var vi 4, grabbarna hade varsitt rum och jag och Therese sov i vardagsrummet och det fungerade hur bra som helst, sitsen var en annan på den tiden, men alltid blandas nutid och dåtid och happ blir haver.

Ni bodde fyra och du och Therese hade rummet vid ytterdörren och grabbarna de stora rummet som du Astrid och Therese nu delar på, ett spädbarn mer eller mindre. Han menar ju givetvis när du köpte den baltiska amg, och nej det var inte 100k det var 140k, snäppet värre för den bilen.

Och beviset på att du och Therese inte sov i vardagsrummet är ju vara och kolla på videon du gör till verz på fyllan, den ligger som reupload. Del ett sitter du i erat sovrum, del 2 sitter du full i bilen och ljuger bland annat om klockans pris, nej just det du var full och sa fel på 12 tusen.

Du säger även i del 1 att du tjänar mer än snittet, videon spelades in 2019, det var ditt bästa år på youtube med en års inkomst på 250k en månadslön på 20k FÖRE skatt, det är inte mer än snittet.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-11-24 kl. 18:35.
Citera
2021-11-24, 18:35
Citat:
Mmm, under övervakning av dig, hon ifrågasätter vad som menas och du skämtar bort det, eller säger du fel kanske?
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-11-24 kl. 18:38.
Citera
2021-11-24, 18:36
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Skitsnack, hon har dissat flashback I en lajv har sett det själv.

Tror du att du någonsin kommer in på arbetsmarknaden och göra din farfar stolt eller kommer du gå på bidrag hela livet?

Vad tycker din mamma och pappa om ditt dagdriveri?
Citera
2021-11-24, 18:38
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
1. Cadde donerade via superchatt, det innebär att pengarna går in i samma "pott" som adense, vilket innebär att mitt nätverk skall ha 25%, när dom har tagit sin del skall skatt, sociala avgifter och arbetsgivaravgifter osv så får jag ut korvören där varenda krona måste gå till räkningar och mat och mycket utav Caddes pengar försvinner i bara avgifter och skatter.
Sedan så är det också faktiskt så att jag har inte gjort något fel, jag är inte Caddes förmyndare, jag har inget ansvar över honom och inte heller några skyldigheter gentemot honom, så varför ens ta upp denna punkt?
Jag kan inte hindra någon infrån att skicka superchatter, och jag har inte råd att ta från det som kommer ut av dom ens om jag skulle velat.

2. Varför jag tog emot pengar ifrån Olof?
För att Olof donerade till mig, en donation är en donation oavsett vem den kommer ifrån, dvs när jag sedan använder dessa pengar är det totalt skitsamma vad det kommer ifrån, värdet på pengen är detsamma oavsett.
Numret står i mina lives, vill man sedan donera skiter jag totalt i om man heter Mats Ronanader, Lennart Svenssob eller Olof Gustavsson, de är värda lika mycket oavsett.

Med dessa otroligt korkade och fördummande svar bevisar du för alla som läser ditt inlägg hur låg moral du besitter och hur obotligt korkade dina rättfärdigande är. Du har inte blivit en bättre människa du har i mångt och mycket bara fortsatt att vara det svinet du är. Du har inte jobbat ett skit med dig själv.

Till sist: Det är inte fel, det är moraliskt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in