Citat:
Tänker eftersom du nu är en sådan förträfflig människa och inte alls det svinet som vi enligt dig försöker få dig att framstå här i tråden, så undrar jag:
1. Varför tog du emot pengar ifrån Cadde? 1500kr ifrån en förståndshandikappad människa.
2. Varför tog du emot pengar ifrån Olof k Gustavsson? Du gjorde en rad videos om honom där du gav sken av att han var ett avskum. En liknelse så du kan förstå: En miljöaktivist står utanför Barsebäck och demonstrerar. Sedan kommer en anställd ut och frågar om han kan betala miljöaktivisten för att gå och demonstrera någon annanstans.
Nu har du världens chans här att visa att du blivit en bättre människa som du säger att du blivit. Ge tillbaka pengarna till Cadde och förklara hur du rättfärdigar ett mottagande av pengar ifrån Herr Olof.
Till sist: Det räcker inte till att bli medietränad för att bli en bättre människa.
1. Varför tog du emot pengar ifrån Cadde? 1500kr ifrån en förståndshandikappad människa.
2. Varför tog du emot pengar ifrån Olof k Gustavsson? Du gjorde en rad videos om honom där du gav sken av att han var ett avskum. En liknelse så du kan förstå: En miljöaktivist står utanför Barsebäck och demonstrerar. Sedan kommer en anställd ut och frågar om han kan betala miljöaktivisten för att gå och demonstrera någon annanstans.
Nu har du världens chans här att visa att du blivit en bättre människa som du säger att du blivit. Ge tillbaka pengarna till Cadde och förklara hur du rättfärdigar ett mottagande av pengar ifrån Herr Olof.
Till sist: Det räcker inte till att bli medietränad för att bli en bättre människa.
1. Cadde donerade via superchatt, det innebär att pengarna går in i samma "pott" som adense, vilket innebär att mitt nätverk skall ha 25%, när dom har tagit sin del skall skatt, sociala avgifter och arbetsgivaravgifter osv så får jag ut korvören där varenda krona måste gå till räkningar och mat och mycket utav Caddes pengar försvinner i bara avgifter och skatter.
Sedan så är det också faktiskt så att jag har inte gjort något fel, jag är inte Caddes förmyndare, jag har inget ansvar över honom och inte heller några skyldigheter gentemot honom, så varför ens ta upp denna punkt?
Jag kan inte hindra någon infrån att skicka superchatter, och jag har inte råd att ta från det som kommer ut av dom ens om jag skulle velat.
2. Varför jag tog emot pengar ifrån Olof?
För att Olof donerade till mig, en donation är en donation oavsett vem den kommer ifrån, dvs när jag sedan använder dessa pengar är det totalt skitsamma vad det kommer ifrån, värdet på pengen är detsamma oavsett.
Numret står i mina lives, vill man sedan donera skiter jag totalt i om man heter Mats Ronanader, Lennart Svenssob eller Olof Gustavsson, de är värda lika mycket oavsett.