Citat:
Jag vet inte ens om du brytt dig om att läsa bakgrunden till Beatas historia - du har varit fullt upptagen med att fantisera ihop en riktigt skitig historia om henne och hennes försvinnande.Tack men vem har påstått att det är någons fel? Ta du och skala en apelsin och lugna ner dig.
Jag frågade vad som kan ha föranlett all denna ilska om det nu är hon som har hittats? Ingen har försökt skuldbelägga någon. En förklaring är dock intressant eftersom allt händer av en anledning.
Det ska också bli intressant att få reda på om det är maken som helt plötsligt har erkänt?
Jag frågade vad som kan ha föranlett all denna ilska om det nu är hon som har hittats? Ingen har försökt skuldbelägga någon. En förklaring är dock intressant eftersom allt händer av en anledning.
Det ska också bli intressant att få reda på om det är maken som helt plötsligt har erkänt?
En misshandlande man BEHÖVER inte något som helst motiv. Motivet ligger i att han är svartsjuk, elak och inte tolererar en annan vilja än ens egen i äktenskapet. Det finns en anledning till att man ansöker om skilsmässa, skyddade uppgifter, egen vårdnad och kontaktförbud. Och den anledningen är INTE att man mår bra i relationen. Anledningen är att man är rädd.
Motivet till mordet är troligen att han ansåg sig börja förlora kampen i relationen. När hon ansökte om enskild vårdnad så var hon körd. Hon försökte inte på något sätt hindra honom från umgänge, men hon insåg att något samarbete ang sonen aldrig kommer komma till stånd med den mannen.
Från det ena till det andra, så du slutar prata om att nån flanör hittat henne. Litet citat från sydsvenskan
"Enligt uppgifter till Sydsvenskan är det mannen som i förhör lett polisen till skogsområdet söder om ridgymnasiet i Bökeberg i Svedala kommun. Efter flera timmars sökande återfanns kvarlevorna från den försvunna kvinnan under lördagseftermiddagen, enligt poliskällor till Sydsvenskan."
Läs gärna det fetade flera gånger. Kanske det nån gång fastnar i din arma skalle.
Nå, det var allt från mig till dig. Kan även rekommendera @Taggad, din följeslagare i tråden, att läsa citatet ovan.