2021-11-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenAngelica
Klittra.

Klitty?

Angela är ju också i samma stil som systrarna.

Tindra, Juvelia och Angela.

Tindra, Juvelia och Älva

Tindra, Juvelia och Bella/e
Citera
2021-11-14, 21:57
Medlem
Flickan kommer att heta Saphira Linn Brännvall, efternamnet kommer hon att heta tills det tar slut med spermadonator nr.3 sen kommer Linn att hävda att ungen alltid har heta Andersson. Det var vad hon gjorde med Juvelia iallafall, efter att spermadonator nr.2 hade tröttnat..
Citera
2021-11-14, 23:17
Medlem
Såg att hon kollat äglossning med test innan hon blev gravid för att bli gravid. Så hon planerade graviditeten första veckan ihop med Simon 😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2021-11-15, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Såg att hon kollat äglossning med test innan hon blev gravid för att bli gravid. Så hon planerade graviditeten första veckan ihop med Simon 😂😂😂😂😂😂😂

Men det är ju totalt sinnessjukt 😱
Citera
2021-11-15, 09:40
Medlem
Vem är Simon? Vad vet Linn om honom? Hur törs man efter bara en månad, bli gravid med en i praktiken okänd människa?

Jag tycker han har en känslokall blick..han ser aldrig glad eller kärleksfull ut. Linn säger att han är snygg och jag undrar om det är det enda som spelar någon roll för henne, att det alltid bara är det ytliga hon går på.

Jag skulle vara väldigt försiktig ifall jag var Linn, hon är mamma till två små barn och en kille kastar sig om halsen på henne och flyttar in direkt. Och sen går han med på att skaffa barn efter en månad tillsammans.

Simon verkar ju dessutom hoppas på en till tjej..

Hoppas att hon inte lämnar honom ensam med flickorna förrän hon känner honom bättre.

Jag undrar vad Linns föräldrar, mor-& farföräldrar egentligen tycker om att hon skaffar barn så snabbt. Det kan ju inte direkt vara med stolthet i rösten som hennes pappa berättar för arbetskollegorna att han ska bli morfar en tredje gång.

Men jag antar att hela släkten håller tyst om att barnbarnen har tre olika pappor och att äldsta flickan bara är 4 år, det är inte normalt..

Utöver det så hoppas jag att det blir en liten mini-Simon, precis som mellanflickan är en mini-Gabbe..Vet ju hur det irriterar Linn att Tindra har fått Marcus ögonform och ögonbryn..vilket är konstigt då det är det som gör henne så söt
Citera
2021-11-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Åh, herregud..jag var inne och kollade på hennes blogg på de senaste bilderna från någon julmarknad..

Linn och hennes "livs kärlek" poserar stelt framför kameran igen. Han ser så uttråkad ut..

Jag har aldrig sett en förälskad kille se så ointresserad ut av sin tjej framförallt inte efter bara 4 månader tillsammans.

Han har en "död" blick, men det hade han redan i flyttvloggarna, kanske var han uttråkad redan då.

Han är 24 år och verkar vara en medelmåtta när det gäller sin sport..så jag antar att han slutar spela ishockey vid 40..vad ska han göra då..leva på Linn? Hon kommer vara i samma ålder och Tindra kommer vara vuxen. Ska Linn exploatera barnbarnen då?

Både Linn och Simon har så osäkra yrken, jag undrar hur de har tänkt sig framtiden..kanske ska Linn fortsätta föda barn tills hon går in i klimakteriet så att det alltid finns content för "bloggis".

Simon har inte hockey som yrke.. han får utrustning, några klubbor samt 3000kr/månaden.. så han lever redan nu på Linn då han inte har något yrke på sidan om.. han har ingen utbildning, inte heller gått ut gymnasiet.. han har tidigare haft jobb med att sälja försäkringar men är nu arbetslös.
Citera
2021-11-15, 15:06
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruben20
Simon har inte hockey som yrke.. han får utrustning, några klubbor samt 3000kr/månaden.. så han lever redan nu på Linn då han inte har något yrke på sidan om.. han har ingen utbildning, inte heller gått ut gymnasiet.. han har tidigare haft jobb med att sälja försäkringar men är nu arbetslös.

Nu förstår jag varför han går med på allt Linn säger..han har "horat" ut sig som en Hollywoodfru.

Inte undra på att han ser så olycklig ut på 99% av alla bilder/klipp.
Citera
2021-11-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Vem är Simon? Vad vet Linn om honom? Hur törs man efter bara en månad, bli gravid med en i praktiken okänd människa?

Jag tycker han har en känslokall blick..han ser aldrig glad eller kärleksfull ut. Linn säger att han är snygg och jag undrar om det är det enda som spelar någon roll för henne, att det alltid bara är det ytliga hon går på.

Jag skulle vara väldigt försiktig ifall jag var Linn, hon är mamma till två små barn och en kille kastar sig om halsen på henne och flyttar in direkt. Och sen går han med på att skaffa barn efter en månad tillsammans.

Simon verkar ju dessutom hoppas på en till tjej..

Hoppas att hon inte lämnar honom ensam med flickorna förrän hon känner honom bättre.

Jag undrar vad Linns föräldrar, mor-& farföräldrar egentligen tycker om att hon skaffar barn så snabbt. Det kan ju inte direkt vara med stolthet i rösten som hennes pappa berättar för arbetskollegorna att han ska bli morfar en tredje gång.

Men jag antar att hela släkten håller tyst om att barnbarnen har tre olika pappor och att äldsta flickan bara är 4 år, det är inte normalt..

Utöver det så hoppas jag att det blir en liten mini-Simon, precis som mellanflickan är en mini-Gabbe..Vet ju hur det irriterar Linn att Tindra har fått Marcus ögonform och ögonbryn..vilket är konstigt då det är det som gör henne så söt

Dr Phil tog upp det här med en ny kille i mammans liv risken för sexuella övergrepp mot barn ökade med 10 gånger. Riktigt läskigt. Men ja man är väldigt ansvarslös om man efter 2 veckor planerar graviditet med en helt okänd kille, flyttar ihop efter två månader och nu ska ha barn med. Det är inget annat än ansvarslöst. Det skriver vilken socialsekreterare under på.! Eller vanlig vettig människa för
Övrigt. Linn har inget komskvenstänk. Det märks. Hade hon haft det, hade det här med en ny kille inte hänt 2x.
Citera
2021-11-15, 18:23
Medlem
Linn la upp på sin storie i helgen där hon ligger och småretas med Simon att hon ska äta flerrätters medans han ska på hockeyträning. Han sitter på en stol och kollar i sin mobil och verkar mest uttråkad. Sedan visar hon massa julsaker och Simon ska gissa färg på kulorna. Det är inte ens kulor och han hånar henne med att de är säkert rosa.

För övrigt så var det ju någon som i somras skrev på hans IG om han kunde ta hans lägenhet (detta var innan han flyttade in hos Linn). Simon svarade att det gick bra direkt.
Citera
2021-11-15, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Nu förstår jag varför han går med på allt Linn säger..han har "horat" ut sig som en Hollywoodfru.

Inte undra på att han ser så olycklig ut på 99% av alla bilder/klipp.

Jepp! Han är ju inte heller skriven på adressen där Linn bor. Är väl för att få ut något slags stöd eller något.
Citera
2021-11-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Jepp! Han är ju inte heller skriven på adressen där Linn bor. Är väl för att få ut något slags stöd eller något.

Bidrag menar ja🤣*
Citera
2021-11-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93

Ja ett bostadsbidrag är ju alltid trevligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in