2021-11-12, 15:44
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Min vön beställde 3 gram heroin från nederländerna via torrezz för 350kr. Tog 8 dagar och 5/5 stealth. Bättre grejer än vad som såldes på FS3, där dom tog 1000kr för en 0.8 av de närmsta man kunde komma till detta. Torrezz är fan underbart kommer aldrig köpa saker i sverige mer.

Edit: Han har tagit sub idag rökte 4 längder och blev helt moffad hahah kommer aldeig mer handla inrikes.
Senast redigerad av OsamaBinLaden 2021-11-12 kl. 16:06.
Citera
2021-11-12, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Någon vänlig själ som har lust att kopiera in adressen till FS4 i ett PM?

Är det inte bättre att du kollar direkt på luffarn?
Citera
2021-11-12, 17:27
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Min vön beställde 3 gram heroin från nederländerna via torrezz för 350kr. Tog 8 dagar och 5/5 stealth. Bättre grejer än vad som såldes på FS3, där dom tog 1000kr för en 0.8 av de närmsta man kunde komma till detta. Torrezz är fan underbart kommer aldrig köpa saker i sverige mer.

Edit: Han har tagit sub idag rökte 4 längder och blev helt moffad hahah kommer aldeig mer handla inrikes.
Nicket o ditt braverande om utlands post med droger säger allt...

Nutcase
Citera
2021-11-12, 17:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
Hur växlar man till sig Monero från btc smidigast?
Cake Wallet, växla i appen
Citera
2021-11-12, 21:59
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden

Vart nånstans såg du nån som sålde för tusen spänn för en 0.8:a? Priserna låg runt 600-800 för ett gram vet till och med att raffaello hade nere priset till 500 kr per gram ett tag på FS3. Beställ du gärna från utlandet bra mycket större risk att åka dit tro mig tullen kommer haffa ditt paket för eller senare sen äru flaggad på din adress gl hf
Citera
2021-11-13, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Vilken är bästa sajten att köpa ifrån nu då?

Kolla luffarna sida, det finns en marknad som inte börjar på t eller a. Ta den . Men tm är också bra.
Citera
2021-11-13, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Vart nånstans såg du nån som sålde för tusen spänn för en 0.8:a? Priserna låg runt 600-800 för ett gram vet till och med att raffaello hade nere priset till 500 kr per gram ett tag på FS3. Beställ du gärna från utlandet bra mycket större risk att åka dit tro mig tullen kommer haffa ditt paket för eller senare sen äru flaggad på din adress gl hf

Den svenska marknaden är betydligt dyrare. Du får 5 st 2cb i Sverige till priset av 25 st utomlands.
Citera
2021-11-13, 13:27
Medlem
Vet att många här är skeptiska till f.s fast kan säga ur egen erfanhet att 3an leverera 9 av 10 gånger aldrig något strul sen att något sånt här, lite gnäll över Java etc konspirationsteorier etc etc frågan är då för har sett både på torrezz samt fs 4 att några gröna vendors registrerat sig, som ja vet är 100 % sen kan man prata om troll konton här som säger sig ha beställt från 4an och fått sina saker etc någon som beställt något från 4an ännu ? Fått sina saker ja menar tycker sidan utvecklas hyfsat okej sakta och säkert
Citera
2021-11-13, 13:36
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone

Jodå det stämmer, Det närmsta jag kommit denna kvalite va boyscouts senaste "BLONDE" Som kostade 600kr grammet, de va som detta men dubnbelbanjkat ungefär. Tar hellre risken och betalar 300kr för 3g från tyskland eller nederländerna än att dom svenska vendorsarna köper ett hg för 18k och tripppelbankar det för att sen ta 600kr grammet. Idioti.
Citera
2021-11-13, 13:38
Medlem
OsamaBinLadens avatar
[quote=Bluebeast72|77899750]Nicket o ditt braverande om utlands post med droger säger allt...

Nutcase[/QUOTED

Det gör de va? Köp din trippelbankade skit för 4ggr priset inrikes istället din nöt. Posten landa för oss båda, inom Europa kan man vara ganska safe, klart de är risk med tull osv. Men för skillnaden i priset tar jag mer än gärna den risken, ditt nutcase.
Citera
2021-11-13, 13:46
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Den svenska marknaden är betydligt dyrare. Du får 5 st 2cb i Sverige till priset av 25 st utomlands.

Exakt....
Citera
2021-11-13, 14:44
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Vet att många här är skeptiska till f.s fast kan säga ur egen erfanhet att 3an leverera 9 av 10 gånger aldrig något strul sen att något sånt här, lite gnäll över Java etc konspirationsteorier etc etc frågan är då för har sett både på torrezz samt fs 4 att några gröna vendors registrerat sig, som ja vet är 100 % sen kan man prata om troll konton här som säger sig ha beställt från 4an och fått sina saker etc någon som beställt något från 4an ännu ? Fått sina saker ja menar tycker sidan utvecklas hyfsat okej sakta och säkert
Jag beställde pregabalin på fs4 från en vendor jag kände igen från fs3 och jag hade mitt 48timmar efter att beställningen var markerad som skickad.
Hade även ett bra snack med denna vendor under hela tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in