2021-11-11, 20:36
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Det luktar flopp...
Om du med flopp menar att spelet kommer sälja illa tror jag du har fel. Rockstarfanbasen är helt hjärntvättad och köper allt som Rockstar ger ut. No questions asked.

Om man med flopp pratar om spelets kvalite så är det givet. Uppenbar low effort cashngrab. Det såg man komma innan release, och första intrycken man läser konfirmerar det. Just därför man tog bort originalrelasen som var billigare så ingen skulle kunna köpa dom istället när man såg hur slappt arbete man gjort med remastern.
Citera
2021-11-11, 20:41
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Om du med flopp menar att spelet kommer sälja illa tror jag du har fel. Rockstarfanbasen är helt hjärntvättad och köper allt som Rockstar ger ut. No questions asked.

Om man med flopp pratar om spelets kvalite så är det givet. Uppenbar low effort cashngrab. Det såg man komma innan release, och första intrycken man läser konfirmerar det. Just därför man tog bort originalrelasen som var billigare så ingen skulle kunna köpa dom istället när man såg hur slappt arbete man gjort med remastern.

Syftade på sistnämnda. Ser rakt sämre ut än originalen

Så sjukt uselt gjort att ta bort originalverrarna från digitalbutikerna.
Citera
2021-11-11, 21:10
Medlem
Är ganska sugen men definitivt inte till 600 spänn. 300 är i överkant i och med att man spelat dem förut, men det hade jag kunnat acceptera.
Citera
2021-11-11, 21:14
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Av vad jag sett så verkar det här inte vara något annat förutom en själlös cash grab. Ingen grafisk formgivare med självrespekt kan ha stått bakom det här spelet och tyckt att slutresultatet är ok. Det ser förjävligt ut, som om allt körts genom en dator som fått till uppgift att remastra allt. Om spelet haft någon QA så lär det ha varit en underbetald analfabet indier som stått för den.

https://imgur.com/IqKS14u
Citera
2021-11-11, 23:37
Medlem
kristofferGs avatar
Går det att stänga av den här vidriga effekten av att det bildas en vit kontur kring fienderna när man skjuter dem? Så jävla uselt det ser ut att vara. Hur tänkte dem egentligen där? Ser ju groteskt ut.
Citera
2021-11-12, 00:42
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Går det att stänga av den här vidriga effekten av att det bildas en vit kontur kring fienderna när man skjuter dem? Så jävla uselt det ser ut att vara. Hur tänkte dem egentligen där? Ser ju groteskt ut.
Ja jävlar vad fult!! Bara det får mig att vilja avstå. Seriöst alltså. Ser förjävligt ut.
Citera
2021-11-12, 03:01
Medlem
Väldigt synd att samlingen inte är remakes. Hade gärna spelat Vice City och San Andreas om dom gjordes om i helt ny grafikmotor.
Senast redigerad av RacerOne 2021-11-12 kl. 03:11.
Citera
2021-11-12, 14:11
Medlem
kristofferGs avatar
Köp INTE spelet, såvida ni inte vill ha er barndom förstörd.
Citera
2021-11-12, 14:12
Medlem
kristofferGs avatar
Tycker ärligt originalen ser BÄTTRE ut. Det här ser ut som något slafsigt mobilspel. Uselt.
Citera
2021-11-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Tycker ärligt originalen ser BÄTTRE ut. Det här ser ut som något slafsigt mobilspel. Uselt.
Jag har ärligt jättesvårt att avgöra ifall detta ser bättre ut än originalen eller inte, i vissa stunder känner jag att det inte finns nån tvekan om att städerna är klart förbättrade och andra känner jag att jag spelar något Simpsons tv-spel och tänker "nej originalet ser hundra gånger bättre ut".

Allra bäst vore om jag kunde spela originalen genom mitt gamla ps2, men bilden som blir när man kopplar upp det till moderna skärmar är förfärlig, så tills jag inte hittar ett sätt att förbättra bilden så får det tyvärr bli remastrarna för mig.
Citera
2021-11-12, 18:51
Medlem
XtraXs avatar
Tur man inte köpte skiten. Bättre att ha kvar minnena från spelen när det begav sig.
Citera
2021-11-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoaxwatch
När Rockstar har slutat mjölkat GTA V för 100 gången, så fortsätter de mjölka sina andra spel

Vad sägs om ett nytt spel, eller GTA 6?

Ett nytt spel, är du från vettet Hoax. Våra barnbarn kommer spela GTA 9.
När man hittat en bra produkt, då ska man mjölka den sönder och samman, konsumenterna tycker inte om ändringar. Dom spelar fortfarande CS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in