2021-11-03, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Har bara tittat på början i dagens avsnitt.
Ni kommer väl ihåg vem det var som först benämnde Heidi som kaninkokerska va?
Just det, undertecknad såg det redan på speeddatingen.

Ni vet vem ni ska lyssna på framöver.
Det är skådespeleri. Fejkad galning.
Citera
2021-11-03, 21:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche

Känns ju väldigt seriöst.

Kan ju vara surt sa räven, efteråt också.

"Jag bara låtsades vara en annan. Min medverkan var inte avsiktlig att hitta kärleken."
Citera
2021-11-03, 22:01
Medlem
Citat:

Vad menar du att hon skulle fejka och framförallt; varför?
Citera
2021-11-03, 22:02
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Men alla överviktiga kvinnor?

Alla? Det är två som är "överviktiga", Cathrin och Viktoria. Och av dem två är det bara Cathrin som kan betraktas vara lite tjock, den andra är mullig.

Backis har inte dålig smak. Är det nån som har dålig smak så är det Filip. Fick flest brev men väljer brudar som ser ut att ha lidit av undernäring sen födseln - magra och med klen benstruktur i ansiktet. Ta en av hans två favoriter, Lina - när de skulle välja rum och man fick se henne bakifrån såg hennes skinkor ut som två golfbollar som stack ut i ett par tomma byxor. Hur kan man tycka det är attraktivt? Hon ser något skev ut i ansiktet med och hans andra favorit(Ellinor) har kass benstruktur i ansiktet- hon ser bara bra ut i vissa lägen när hon har munnen stängd.

Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Brunett som satt bortvänd från honom vid samtal i dagens avsnitt. Mkt hämmad/blyg/uttryckslös/ointresserad?

Hon har definitivt problem och är inte redo för ett förhållande, men framförallt så är hon totalt ointresserad av Backis. Hon försöker tvinga sig själv, p.g.a tickande biologisk klocka och dåliga erfarenheter med tidigare killar(bad boys), att gilla en stabil, snäll, lite korkad och småful kille som Backis - men hon klarar inte av att låtsas för fem öre. Det är direkt pinsamt att titta på(vilket ju är trevligt iofs ). Efter samtalet igår så förstod även en trög bonde som Backis att det inte finns nåt att hämta där. Han skickar hem henne i nästa avsnitt enligt trailern i slutet, man ser Viktorias arm.
Senast redigerad av kulturstrateg 2021-11-03 kl. 22:06.
Citera
2021-11-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Känns ju väldigt seriöst.

Kan ju vara surt sa räven, efteråt också.

"Jag bara låtsades vara en annan. Min medverkan var inte avsiktlig att hitta kärleken."

Är det verkligen ett citat från Heidi? Hon har ju bekräftat i Aftonbladet att hennes känslor var råa och äkta...
Citera
2021-11-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Alla? Det är två som är "överviktiga", Cathrin och Viktoria. Och av dem två är det bara Cathrin som kan betraktas vara lite tjock, den andra är mullig.

Backis har inte dålig smak. Är det nån som har dålig smak så är det Filip. Ta en av hans två favoriter, Lina, hon har inte nån rumpa - när de skulle välja rum och man fick se henne bakifrån såg hennes skinkor ut som två golfbollar som stack ut i ett par tomma byxor. Hur kan man tycka det är attraktivt? Hon ser något skev ut i ansiktet med och hans andra favorit(Ellinor) har kass benstruktur i ansiktet- hon ser bara bra ut i vissa lägen när hon har munnen stängd.

Hon har definitivt problem och är inte redo för ett förhållande, men framförallt så är hon totalt ointresserad av Backis. Hon försöker tvinga sig själv, p.g.a tickande biologisk klocka och dåliga erfarenheter med tidigare killar(bad boys), att gilla en stabil, snäll, lite korkad och småful kille som Backis - men hon klarar inte av att låtsas för fem öre. Det är direkt pinsamt att titta på(vilket ju är trevligt iofs ). Efter samtalet igår så förstod även en trög bonde som Backis att det inte finns nåt att hämta där. Han skickar hem henne i nästa avsnitt enligt trailern i slutet, man ser Viktorias arm.
en är mullig?!? Snälla du de är smällfeta
Citera
2021-11-03, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12213443
NÅGON SOM VET MER OM HEIDI? Vem är hon? Vad heter hon i efternamn? Hon är sinnes
Heidi Skedebäck

Spännande reportage https://www.hant.se/noje/bonde-soker...r-peja/7998523
Framförallt sista stycket.

"Ångrar du din medverkan?

– Jag ångrar inte min medverkan. Om jag inte medverkat hade jag inte fått träffa min livs stora kärlek. Men jag hade velat framstå på ett mer positivt sätt, jag höll inte tillbaka på mina känslor, säger hon och tillägger: – Men jag ångrade att jag var så pass öppen, jag kanske inte skulle berättat så öppet om min svartsjuka"
Citera
2021-11-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg

Backis har inte dålig smak. Är det nån som har dålig smak så är det Filip. Fick flest brev men väljer brudar som ser ut att ha lidit av undernäring sen födseln - magra och med klen benstruktur i ansiktet. Ta en av hans två favoriter, Lina - när de skulle välja rum och man fick se henne bakifrån såg hennes skinkor ut som två golfbollar som stack ut i ett par tomma byxor. Hur kan man tycka det är attraktivt? Hon ser något skev ut i ansiktet med och hans andra favorit(Ellinor) har kass benstruktur i ansiktet- hon ser bara bra ut i vissa lägen när hon har munnen stängd.

Du trollar nu va? En av dem är ju SMÄLLFET, en är fet, en är lite lönnfet bara och en är normal, hon med prillan.

Inget ont om Backis, han är underbar.
Citera
2021-11-03, 22:17
Bannlyst
Den där tanten som var så jävla svartsjuk i kvällens avsnitt, fick sjuk ångest av henne!
Citera
2021-11-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Du trollar nu va? En av dem är ju SMÄLLFET, en är fet, en är lite lönnfet bara och en är normal, hon med prillan.

Inget ont om Backis, han är underbar.
Han verkar go, och god.
Berättade att han blev retad som ”tjockis” i skolan, tänker han att ”lika barn leka bäst”?
Den kraftigaste tjejen, med färgat hår, verkar mest sympatisk - minst benägen att utnyttja Backis. Jämfört med de andra.
Citera
2021-11-03, 22:23
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quing
Är det verkligen ett citat från Heidi? Hon har ju bekräftat i Aftonbladet att hennes känslor var råa och äkta...

Nej, inte så. Jag bara kommenterade användaren Miss Blanche inlägg.

Och denne kanske utgick ifrån att det skulle stämma att Kim Tate som kommit in här i tråden och påstår sig vara Heidi?

Användaren KimTate skriver ju.

Citat:
Ursprungligen postat av KimTate
Tjena grabbar, Heidi här om ni har några frågor. Förlåt om jag skrämt er, det var inte meningen, karaktären jag försökte efterlikna lite var inte Michael Myers, utan Kim Tate i tv-serien Hem till Gården för jag ville göra programmet lite intressantare. Jag åkte inte buss utan åkte med filmteamet till gården. Jag var sen för att de ville filma mig på landsvägen o göra långa intervjuer med x antal omtagningar. Vill också poängtera att programmet spelades in under några dagar i juni, och alla deltagare lever fortfarande.

i inlägg #279

Användaren MissBlanche kanske skriver sin kommentar baserat på att KimTate påstår sig efterlikna en karaktär i Bonde söker fru?
Citat:
Citera
2021-11-03, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Den där tanten som var så jävla svartsjuk i kvällens avsnitt, fick sjuk ångest av henne!
Skickar han hem henne så lär ju hans gård stå i ljusan låga.
Hon känns som en kaninkokerska..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in