2021-11-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Han verkar välkänd inom bilkretsar; http://www.mestmotor.se/bilsnack/for...port-i-g%E4vle! (Inte att förväxla med rallyföraren som det framgår i tråden). En bilskojare av rang verkar han vara.

Ja han sålde väl Fordonsexperten för ett gäng år sedan helt tom på prylar fast han sa att allt skulle ingå? Det var bara tomma kartonger så det skulle se ut som saker...

Men åter till ämnet, stackars alla utsatta barn och ungdomar. 😢
Citera
2021-11-01, 20:17
Moderator
OYs avatar
Rubrik ändrad;

Gävle - 50-åring åtalad för sexbrott mot över 30 barn

--> Skutskär, 50-åring åtalad för sexbrott mot över 30 barn mellan 2020-01 och 2021-03-16

/Mod
Citera
2021-11-01, 23:03
Medlem
Ffl81s avatar
Vilket as. Den där figuren ägde väl en bilverkstad i nerlagda preem-macken vid korsnäs.

Av hans fb profil att döma ser det ut som han kan ha en dotter i samma ålder som offren…tragiskt.
Citera
2021-11-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ffl81
Vilket as. Den där figuren ägde väl en bilverkstad i nerlagda preem-macken vid korsnäs.

Av hans fb profil att döma ser det ut som han kan ha en dotter i samma ålder som offren…tragiskt.

Han har två... 😢
Citera
2021-11-02, 10:53
Medlem
VoktorDodkas avatar
Hur hittar man hans fb-profil? Det finns en namne i samma postort som är gift, någon annan hittar inte jag, finns massor med samma namn men ingen i Långsand eller Älvkarleby.
Citera
2021-11-02, 11:45
Medlem
Boggas avatar
Stackars jävel som delar namn med han och dessutom precis som han verkar ha två döttrar... Skutskär/Älvkarleby är more or less samma ort då det i Älvkarleby bara finns en liten affär och en pizzeria. Allt annat, som VC, tandläkare, bensinstation osv är i Skutskär som ligger några kilometer norrut.
Citera
2021-11-02, 16:47
Medlem
Ffl81s avatar
[quote=VoktorDodka|77785698]Hur hittar man hans fb-profil? Det finns en namne i samma postort som är gift, någon annan hittar inte jag, finns massor med samma namn men ingen i Långsand eller Älvkarleby.[/QUOTE

https://www.facebook.com/jorgen.lundberg.10 …har säkert mixtrat med namnet för att inte hittas
Citera
2021-11-02, 17:19
Medlem
Ffl81s avatar
Citat:
Rättegången är planerad att börja första veckan i november och pågå fram till jul.

Otroligt lång rättegång. Många målsäganden. Blir en lång plåga bara det innan det riktiga straffet 😸.
Citera
2021-11-02, 19:09
Medlem
https://filebin.net/qmzywzjl8abp0rwt...ngsans_kan.pdf

Men våldtäkt mot barn och försök till våldtäkt mot barn hittar jag inte där?
Citera
2021-11-03, 13:40
Medlem
Citat:
Hur hittar man hans fb-profil? Det finns en namne i samma postort som är gift, någon annan hittar inte jag, finns massor med samma namn men ingen i Långsand eller Älvkarleby.

Hittar ingen fb profil på honom men han har adress älgstigen 43, sitter med stämningsansökan framför mig
Citera
2021-11-03, 13:42
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmaxens
Hittar ingen fb profil på honom men han har adress älgstigen 43, sitter med stämningsansökan framför mig
Hans fb-profil länkades ovan, hade ändrat namnet lite bara.
Citera
2021-11-03, 13:53
Medlem
Citat:
Hans fb-profil länkades ovan, hade ändrat namnet lite bara.

Visade bild från den sidan till min dotter och den stämde med vad han skickat till henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in