2021-10-30, 19:33
Medlem
BUMP

"På grund av personliga och yttre omständigheter behöver vi nu stänga ner Flugsvamp för gott.
Vi förstår att detta skapar problem för köpare och säljare, och önskar vi kunde fortsätta driva
sidan vidare, men det är tyärr inte möjligt."

Så FS3 stänger, vem följer efter med FS4, eller dör den inhemska narkotikahandeln på nätet nu (eller hur, så jävla otroligt. Det kommer ALDRIG hända, frågan är bara vem som plockar upp stafettpinnen)?

Jag som tänkte beställa mer heroin och ketamin... Ledsen, uppriktigt.
Citera
2021-10-30, 19:50
Medlem
Tråkigt att höra, FS3 hade sina problem men i brist på annat så funkade det.

"Överblivna saldon donerar vi till tor project där dom gör nytta för darknets framtid" jo tjena...
Citera
2021-10-30, 20:22
Medlem
Det var väl bara en tidsfråga. Marknader lever i några år sedan cashar dom som driver den ut, inte speciellt förvånande med tanke på vilken risk det är att driva sidan.
Det finns många fler väletablerade marknader som säljare kommer att flytta till.

Forumet är fortfarande öppet och säljare postar sina alternativa kontaktuppgifter där. Så skulle inte kalla detta för slutet på darknethandeln. Det kommer att fortsätta. Det finns mycket pengar att tjäna och dom kommer att hålla på så länge dom kan.

Citat:
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA512

2021-10-30

Flugsvamp 3.0 stänger.

På grund av personliga och yttre omständigheter behöver vi nu stänga ner Flugsvamp för gott.
Vi förstår att detta skapar problem för köpare och säljare, och önskar vi kunde fortsätta driva
sidan vidare, men det är tyärr inte möjligt.

Dagarna med orderstopp var till för att köpare skulle kunna avsluta sina ordrar och säljare
skulle kunna plocka ut sina saldon. Vi är fullt medvetna om att många köpare hade saldon kvar
på sidan, men det var inte praktiskt möjligt att låta alla ta ut sina saldon och vi har gjort
så gott vi kan för att alla ska vara nöjda och ändå kunna stänga ner alla system på ett sätt
som var säkert för oss, något vi var tvugna att prioritera.

Överblivna saldon donerar vi till tor project där dom gör nytta för darknets framtid.

Våra system har alltid varit helt krypterade, och de är nu raderade, inkl backups.
Samtliga admin-nycklar, kod och databaser är raderade. Inga uppgifter, av något slag, är sparade.

Vi tackar för vår tid och hoppas att nästa kapitel blir bra och att alla tänker på säkerheten
framför allt annat.

Forumet kommer hållas öppet en tid framöver så att kunder kan hålla kontakt med sina favoritsäljare.

Stort tack till alla fantastiska säljare, köpare och medarbetare.

Ni vet vilka ni är.

Tack för denna tid.

Team FS
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----

iQGTBAEBCgB9FiEE1rzut7c0LLC3Yv3tNCODXU5IcWsFAmF788 5fFIAAAAAALgAo
aXNzdWVyLWZwckBub3RhdGlvbnMub3BlbnBncC5maWZ0aGhvcn NlbWFuLm5ldEQ2
QkNFRUI3QjczNDJDQjBCNzYyRkRFRDM0MjM4MzVENEU0ODcxNk IACgkQNCODXU5I
cWvEnQf/ZSrO+SrNpvLKECdTtN80i2n6Foxkp6s3g+ljTeVYW6Vgz4Vadl JGCucl
DFC5yFxMbxkeJcVghKHF4x3y2eHFDAcHrcJW+rAHVk3mDrCpTO W1oV/hVaq4Ak3d
cFQIhNhIiYgmHJqttJ1990Nhj41YSxbZMeAQyNUFzy6PHnBW7D x1HbwgYKWZBwgS
CS2/1x2TXctu+vt3lCcxg6mGll5HhxvMcsmWUMt46zpjlyqf8Y5nkj sAY276TcpA
+XZp/j6gaxTRPbrrYIiqHPsu/1FVespk+QubEKcApQZW40r0EcJPl9H9tHKGZnr2
gvYxDRV9ssp//3leIzfEYuCgUkd3Mg==
=kRvA
-----END PGP SIGNATURE-----
Senast redigerad av -.-.-.-.-.-.-.-.-. 2021-10-30 kl. 20:25.
Citera
2021-10-30, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spriteZ
Tråkigt att höra, FS3 hade sina problem men i brist på annat så funkade det.

"Överblivna saldon donerar vi till tor project där dom gör nytta för darknets framtid" jo tjena...
Exitscam much.
Citera
2021-10-31, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Exitscam much.

Lutar också hit. Admin kände väl att pressen att driva en sida som SÄPO och alla andra snutar konstant, 24/7, letade efter blev för mycket, och valde att casha ut istället för att sluta som snubben som drev FS2, som sist jag hörde möter minst 10 år i Kumla för att ha bedrivit DM-handel. Fan ta staten, våra lagar och alla jävla svennebananhets mot droghandeln, men det är så det fungerar, tyvärr.

Har någon länken till forumet så får ni gärna skicka PM med den, då jag är intresserad av att läsa vad som försiggår bland köpare och säljare där.
Citera
2021-10-31, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Lutar också hit. Admin kände väl att pressen att driva en sida som SÄPO och alla andra snutar konstant, 24/7, letade efter blev för mycket, och valde att casha ut istället för att sluta som snubben som drev FS2, som sist jag hörde möter minst 10 år i Kumla för att ha bedrivit DM-handel. Fan ta staten, våra lagar och alla jävla svennebananhets mot droghandeln, men det är så det fungerar, tyvärr.

Har någon länken till forumet så får ni gärna skicka PM med den, då jag är intresserad av att läsa vad som försiggår bland köpare och säljare där.

Går du in på luffarens blogg kan du nog med hjälp av lite navigation hitta dit.
Citera
2021-10-31, 15:24
Medlem
Citat:

Blev inte FS2-snubben friad?
Citera
2021-10-31, 15:37
Medlem
Någon som har sparat den alternativa flugforum adressen ?

Den officiella laddar bara
Citera
2021-10-31, 16:28
Citat:

Kan ha fel, men friades inte han av hovrätten tillslut pga någon teknikalitet eller liknande?
Citera
2021-10-31, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Kan ha fel, men friades inte han av hovrätten tillslut pga någon teknikalitet eller liknande?

Dömd i tingsrätten för att själv varit säljare på FS1.0 och andra marknader,men blev släppt efter domen då han varit häktad längre än straffet blev. Friad för allt med FS2.0

Skal upp i hovrätten nästa år
Citera
2021-10-31, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikakahvi
Blev inte FS2-snubben friad?

Jo, (tabbade mig där), i tingsrätten, men han är rökt i hovrätten när det åker upp 2022
Citera
2021-11-01, 03:04
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Jo, (tabbade mig där), i tingsrätten, men han är rökt i hovrätten när det åker upp 2022
Ok. Tror dock han kan hålla sig undan rättvisan om han vill, detta eftersom Bitcoin-kursen sköt genom taket medan han satt häktad. Borde alltså ha åtskilliga miljoner undanstoppat, givet att han var admin för FS2 då förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in