Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Du fortsätter blaja. Nej, så är det inte - och dina vänner har de åsikterna föreslår jag att du skryter om hur drar över tjejer och drar. Lär dig lite diskretion så löser det sig.
Så tycker du det är fel om en kvinna bejakar sin sexualitet genom att skryta om ONS? Hur skall du ha det?
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej, det klarar du så bra själv att måla ut dig som.
Vart har jag uttryckt pro-våldtäkt?
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Din logik är alltså att om inte gillar något så skall hon anmäla?
Var gjorde hon för fel då?
Hon anmälde inte för att ha blivit smygfilmad, hon anmälde för att ha blivit våldtagen
Smygfilmning var han naturligtvis skyldig till, det ville hon dock ej anmäla för
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag känner absolut noll respekt för ett gnällhuvud som dig -- och det står dig helt fritt att återgälda det.
Gnällkärringen här är du, det är du som letar problem och skapar dem där de ej finns, dvs du är en feminist
Också därför du är för sminkförbudet för män på arbetspatsen samtidigt som du skall gnälla över att en kvinna ej accepteras som gamer eller ej får skryta om sina sexuella erövringar
Det är gnället som är det viktiga för dig, inte någon egentlig rättvisa, därav hyckleriet och dina åsikter som krockar med varandra
Du kräver samma tuffa behandling som männen, när du väl får det, då skall du gnälla om "sexism"
Det är så här vi män debatterar med varandra, om du nu ej visste det
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Du uppmanar fortfarande till brott.
Så länge man ej sprider materialet så ser jag det mer som ett nödvändigt ont och säkerhetsåtgärd om man vil ligga runt
Materialet kan slängas när det har gått minst en vecka och man är säker på att kvinnan ej har tänkt bruka sin ångerrätt för ONS
Det bättre alternativet hade ju varit att aldrig ha ONS med en svensk kvinna, men då blir man ju en sådan där äcklig incel som ni feminister ser ned på
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Dels kan inte kvinnor som "tackar ja" heller anmäla det.
Dels beror det givetvis på vad han utsätts för. Att tacka ja till sex är inte att tacka ja till vilken sexuell handling som helst.
Men nu kan inte en man anmäla en kvinna för att han blir tagen på kuken bara för han visade samtycke för hångel
Attityden i samhället är att en man ej har rätt att ta en kvinna på bröstet bara för att hon samtyckligt hånglar medans mannen skall ses som dum i huvudet och får skylla sig själv om han blir tagen på kuken och klagar på det efter att ha samtyckligt hånglat