2021-10-31, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Jag åsyftade just kvinnornas jakt på män med pengar och status, det är alltså mer genuint enligt dig än jakten på sex och utseende och dessa kvinnor skulle alltså ge sin man äkta kärlek?

Nämen då så, då är ju allt som det ska om dessa ej vill gifta sig med dig, det är ju ömsesidigt
Just svenska män är medelmåttor för de är feminister och saknar stolthet, där kan t ex skräpmatsätandet och ej att bry sig om hälsan ses som en del av feminiseringen eftersom en man som strävar efter att se snygg ut och att kunna njuta av livet mer med en frisk kropp skall ses som en egoist och "toxic male"
Du kan inte jämföra rent självskadebeteende, så som att röka och supa (något feminister är bra på) med att knulla runt

Jag skiter i vad kvinnor tycker, tänker och gör. Det bör vara ALLA mäns attityd. Kvinnor får sin makt för att män bekymrar sig så mycket om vad de gör.

Att ”knulla runt” är definitionen av självskadebeteende.
Citera
2021-10-31, 14:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Snyggt försök att måla ut mig som pro-våldtäkt, jag åsyftade om man lyckats få napp så avgörs om det blir fortsatt relation dan efter helt av kvinnan och inte av båda parter
OK, men mannen har alltså inte rätten att säga nig till fortsatt relation efter ligget?
Det är endast kvinnan som skall få gå ut med avsikt att söka one night stands medans mannen bara skall söka potentiella flickvän, annars så är han en känslolös mansgris medans kvinnan bara bejakar sin sexualitet
Vad gaggar du om. Säger ena parten nej så blir det inget.
Citera
2021-10-31, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag skiter i vad kvinnor tycker, tänker och gör. Det bör vara ALLA mäns attityd. Kvinnor får sin makt för att män bekymrar sig så mycket om vad de gör.

OK, jag som trodde du gnällde över om en rik man ej skulle vilja slösa tid på att stadga sig och vill fortsätta att prioritera personlig lycka genom att knulla runt?
Att vara man och feminist är ju i övrigt att bry sig om vad kvinnor tänker och anpassa sin livsstil efter dem, om något

Citat:
Att ”knulla runt” är definitionen av självskadebeteende.
OK, hur då?
Lider flashbacks egna husfeminist, Buffymylove, av självskadebettende när hon skryter om sina one night stands?
Citera
2021-10-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad gaggar du om. Säger ena parten nej så blir det inget.
Nej, fullt så enkelt är det inte
Om du följer med en kvinna hem som du nyss har träffat så bör du som man ej enbart ha avsikt att enbart knulla, det är det bara kvinnan som skall få, alltså så avgörs den fortsatta relationen dagen efter helt av kvinnan och om det var mannen, inte kvinnan, som ville ha one night stand bara så har kvinnan rätt att anmäla mannen för våldtäkt
Du vet ju redan vad jag åsyftar, men du kommer förvränga det jag skrev till att förgripa sig på en kvinna som ej vill ligga, naturligtvis
Här i staden där jag bor så var det en man som blev anmäld för våldtäkt av en kvinna för han ej ville ha något att göra med henne dagen efter, som tur för honom så är han ett pervo som gillade att filma akten i smyg, det var på inspelningen det framkom att inget tvång förekom och att kvinnan ville ligga, även om hon ångrade sig dagen efter
Citera
2021-10-31, 14:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, fullt så enkelt är det inte
Om du följer med en kvinna hem som du nyss har träffat så bör du som man ej enbart ha avsikt att enbart knulla, det är det bara kvinnan som skall få, alltså så avgörs den fortsatta relationen dagen efter helt av kvinnan och om det var mannen, inte kvinnan, som ville ha one night stand bara så har kvinnan rätt att anmäla mannen för våldtäkt
Du vet ju redan vad jag åsyftar, men du kommer förvränga det jag skrev till att förgripa sig på en kvinna som ej vill ligga, naturligtvis
Här i staden där jag bor så var det en man som blev anmäld för våldtäkt av en kvinna för han ej ville ha något att göra med henne dagen efter, som tur för honom så är han ett pervo som gillade att filma akten i smyg, det var på inspelningen det framkom att inget tvång förekom och att kvinnan ville ligga, även om hon ångrade sig dagen efter
Jag vet att du babblar skit.

40% av kvinnorna har regelbundet sexliv - enbart 15% av männen. Det indikerar att kvinnorna i högra grad än männen tar sig ett ONS.

Så i ditt exempel gjorde han alltså saker mot hennes vilja trots allt - även om filma inte faller under våldtäkt.
Nya lagen kräver inte tvång, den kräver samtycke.
Citera
2021-10-31, 14:44
Medlem
Citat:
Jag vet att du babblar skit.

40% av kvinnorna har regelbundet sexliv - enbart 15% av männen. Det indikerar att kvinnorna i högra grad än männen tar sig ett ONS.

Så i ditt exempel gjorde han alltså saker mot hennes vilja trots allt - även om filma inte faller under våldtäkt.
Nya lagen kräver inte tvång, den kräver samtycke.
Ja, du bevisade just min teori, det är upp till kvinnan om det blir ONS eller inte, kvinnan har den sexuella makten, medans samhället ser ned på män som har för avsikt att leta ONS och inte att leta efter fasta relationer

Själva akten var hon med på, det var det som var min poäng, hade han aldrig filmat så hade han åkt dit för våldtäkt
Ett hett tips till män som vill ligga runt är i övrigt att skaffa en smygfilmar-app och spara materialet så länge som möjligt i fall kvinnan eventuelt ångrar sig och skall anmäla för våldtäkt
I övrigt så kan en man inte anmäla för våldtäkt om kvinnan han låg med var nykter medans han själv var full, det kan dock kvinnan göra i det omvända fallet
Citera
2021-10-31, 14:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja, du bevisade just min teori, det är upp till kvinnan om det blir ONS eller inte, kvinnan har den sexuella makten, medans samhället ser ned på män som har för avsikt att leta ONS och inte att leta efter fasta relationer
Nej, det har hon inte alls.
Säger mannen nej så blir det inget.

Hon har makten över sin egen kropp - precis som mannen.
När jag läser såna som dig så applåderar jag den nya lagstiftningen extra dessutom.

Citat:
Själva akten var hon med på, det var det som var min poäng, hade han aldrig filmat så hade han åkt dit för våldtäkt
Eftersom han ljög om filmningen är det inte osannolikt att han ljög om resten också.
Att rätten inte kan fälla betyder inte att han är oskyldig - det betyder att bevisen inte räcker för att fälla.

Dessutom tror jag inte ett skit på att du känner någon.

Citat:
Ett hett tips till män som vill ligga runt är i övrigt att skaffa en smygfilmar-app och spara materialet så länge som möjligt i fall kvinnan eventuelt ångrar sig och skall anmäla för våldtäkt
Begå brott - är det vad du uppmanar män till?

Citat:
I övrigt så kan en man inte anmäla för våldtäkt om kvinnan han låg med var nykter medans han själv var full, det kan dock kvinnan göra i det omvända fallet
Det kan han visst.
Citera
2021-10-31, 15:15
Medlem
Citat:
Nej, det har hon inte alls.
Säger mannen nej så blir det inget.
Är du korkad? Jag åsyftar att om en kvinna har för avsikt att ha ONS och ingen fortsatt relation dagen efter, då går det utan problem, medans i det omvända fallet, då skall mannen ses som känslokall mansgris om kvinnan vill ha fortsatt relation dagen efter och förtjäna att anmälas för våldtäkt

Citat:
Hon har makten över sin egen kropp - precis som mannen.
När jag läser såna som dig så applåderar jag den nya lagstiftningen extra dessutom.
Än en gång så spelar du att du missförstår för att försöka måla ut mig som pro-våldtäkt, en mycket feg metod och bevis på att du är ute mer efter själva kampen än att övertyga andra politiskt
Det är en klassisk fegmetod feminister använder sig av, de vet vad meningsmotståndaren menar men spelar att de missförstår för att kunna förvränga meningsmotståndarens argument
Den nya lagstiftningen borde ju i övrigt gälla att även mannen har rätt till sin kropp och ha rätt att anmäla för våldtäkt om han aldrig har visat verbalt eller skriftligt samtycke, att t ex bara för att han samtyckligt kysser en kvinna så betyder inte det att hon även har rätten att ta honom på kuken eller röven, så är i dag inte fallet

Citat:
Eftersom han ljög om filmningen är det inte osannolikt att han ljög om resten också.
Att rätten inte kan fälla betyder inte att han är oskyldig - det betyder att bevisen inte räcker för att fälla.
Jo, eftersom det behandlades just biten om ifall hon blivit våldtagen eller och inte följt med frivilligt, inte huruvida hon hade blivit smygfilmad eller inte
Om hon inte gillade att bli smygfilmad så hade hon ju naturligtvis kunnat anmäla för det istället

Citat:
Dessutom tror jag inte ett skit på att du känner någon.
Men dina personliga anekdoter bör gälla som sanning? Respekt skall vara ömsesidigt

Citat:
Begå brott - är det vad du uppmanar män till?
Jag uppmanar inte att visa klippet för andra, ej heller för eget runkbruk, jag uppmanar att spara det som säkerhet för att visa för polisen
En man som ligger runt får räkna med att förr eller senare få en våldtäktsanmälan på sig då kvinnor ångrar sig så mycket idag och pngerrätt för ligg enbart gäller för kvinnor

Citat:
Det kan han visst.
Så en full man som under berusning har tackat ja till ligg med en nykter kvinna kan alltså anmäla den vid tillfället nyktra kvinnan för våldtäkt? Aldrig i helvete.
Citera
2021-10-31, 15:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är du korkad? Jag åsyftar att om en kvinna har för avsikt att ha ONS och ingen fortsatt relation dagen efter, då går det utan problem, medans i det omvända fallet, då skall mannen ses som känslokall mansgris om kvinnan vill ha fortsatt relation dagen efter och förtjäna att anmälas för våldtäkt
Du fortsätter blaja. Nej, så är det inte - och dina vänner har de åsikterna föreslår jag att du skryter om hur drar över tjejer och drar. Lär dig lite diskretion så löser det sig.

Citat:
Än en gång så spelar du att du missförstår för att försöka måla ut mig som pro-våldtäkt, en mycket feg metod och bevis på att du är ute mer efter själva kampen än att övertyga andra politiskt
Det är en klassisk fegmetod feminister använder sig av, de vet vad meningsmotståndaren menar men spelar att de missförstår för att kunna förvränga meningsmotståndarens argument
Den nya lagstiftningen borde ju i övrigt gälla att även mannen har rätt till sin kropp och ha rätt att anmäla för våldtäkt om han aldrig har visat verbalt eller skriftligt samtycke, att t ex bara för att han samtyckligt kysser en kvinna så betyder inte det att hon även har rätten att ta honom på kuken eller röven, så är i dag inte fallet
Nej, det klarar du så bra själv att måla ut dig som.

Citat:
Jo, eftersom det behandlades just biten om ifall hon blivit våldtagen eller och inte följt med frivilligt, inte huruvida hon hade blivit smygfilmad eller inte
Om hon inte gillade att bli smygfilmad så hade hon ju naturligtvis kunnat anmäla för det istället
Din logik är alltså att om inte gillar något så skall hon anmäla?

Var gjorde hon för fel då?

Citat:
Men dina personliga anekdoter bör gälla som sanning? Respekt skall vara ömsesidigt
Jag känner absolut noll respekt för ett gnällhuvud som dig -- och det står dig helt fritt att återgälda det.

Citat:
Jag uppmanar inte att visa klippet för andra, ej heller för eget runkbruk, jag uppmanar att spara det som säkerhet för att visa för polisen
En man som ligger runt får räkna med att förr eller senare få en våldtäktsanmälan på sig då kvinnor ångrar sig så mycket idag och pngerrätt för ligg enbart gäller för kvinnor
Du uppmanar fortfarande till brott.

Citat:
Så en full man som under berusning har tackat ja till ligg med en nykter kvinna kan alltså anmäla den vid tillfället nyktra kvinnan för våldtäkt? Aldrig i helvete.
Dels kan inte kvinnor som "tackar ja" heller anmäla det.
Dels beror det givetvis på vad han utsätts för. Att tacka ja till sex är inte att tacka ja till vilken sexuell handling som helst.
Citera
2021-10-31, 15:44
Medlem
Citat:
Du fortsätter blaja. Nej, så är det inte - och dina vänner har de åsikterna föreslår jag att du skryter om hur drar över tjejer och drar. Lär dig lite diskretion så löser det sig.
Så tycker du det är fel om en kvinna bejakar sin sexualitet genom att skryta om ONS? Hur skall du ha det?

Citat:
Nej, det klarar du så bra själv att måla ut dig som.
Vart har jag uttryckt pro-våldtäkt?

Citat:
Din logik är alltså att om inte gillar något så skall hon anmäla?

Var gjorde hon för fel då?
Hon anmälde inte för att ha blivit smygfilmad, hon anmälde för att ha blivit våldtagen
Smygfilmning var han naturligtvis skyldig till, det ville hon dock ej anmäla för

Citat:
Jag känner absolut noll respekt för ett gnällhuvud som dig -- och det står dig helt fritt att återgälda det.
Gnällkärringen här är du, det är du som letar problem och skapar dem där de ej finns, dvs du är en feminist
Också därför du är för sminkförbudet för män på arbetspatsen samtidigt som du skall gnälla över att en kvinna ej accepteras som gamer eller ej får skryta om sina sexuella erövringar
Det är gnället som är det viktiga för dig, inte någon egentlig rättvisa, därav hyckleriet och dina åsikter som krockar med varandra
Du kräver samma tuffa behandling som männen, när du väl får det, då skall du gnälla om "sexism"
Det är så här vi män debatterar med varandra, om du nu ej visste det

Citat:
Du uppmanar fortfarande till brott.
Så länge man ej sprider materialet så ser jag det mer som ett nödvändigt ont och säkerhetsåtgärd om man vil ligga runt
Materialet kan slängas när det har gått minst en vecka och man är säker på att kvinnan ej har tänkt bruka sin ångerrätt för ONS
Det bättre alternativet hade ju varit att aldrig ha ONS med en svensk kvinna, men då blir man ju en sådan där äcklig incel som ni feminister ser ned på

Citat:
Dels kan inte kvinnor som "tackar ja" heller anmäla det.
Dels beror det givetvis på vad han utsätts för. Att tacka ja till sex är inte att tacka ja till vilken sexuell handling som helst.
Men nu kan inte en man anmäla en kvinna för att han blir tagen på kuken bara för han visade samtycke för hångel
Attityden i samhället är att en man ej har rätt att ta en kvinna på bröstet bara för att hon samtyckligt hånglar medans mannen skall ses som dum i huvudet och får skylla sig själv om han blir tagen på kuken och klagar på det efter att ha samtyckligt hånglat
Senast redigerad av baraporr 2021-10-31 kl. 15:47.
Citera
2021-10-31, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Om man som ung kille vuxit upp i den samhällsmiljö som vi sett sista 20 åren så tror jag absolut att killar idag verkligen tänker sig för.

Är det värt att inleda ett förhållande med en tjej? Svaret är att det kostar på ganska mycket.

Det förklarar nog också frustrationen att finna en tjej för att ha sex, men inget mer.

Sant.

Dessutom; är killar och tjejer lyckligare idag jämfört med för 15-40 år sedan? Det tror jag inte.
Trots tokfeminism och PK uppger fler kvinnor än någonsin att de mår psykiskt dåligt.
Citera
2021-10-31, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Sant.

Dessutom; är killar och tjejer lyckligare idag jämfört med för 15-40 år sedan? Det tror jag inte.
Trots tokfeminism och PK uppger fler kvinnor än någonsin att de mår psykiskt dåligt.
Kvinnor som får uppmärksamhet via bloggar, youtube och/eller instagram tror jag absolut är lyckliga, det är de där kvinnorna som blev utan uppmärksamheten de lovades som är olyckliga
Kvinnor mår bra av sociala medier så länge de får känna sig sexiga och får komplimanger för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in