2021-10-31, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Givetvis funkar det inte om man ser ut som om man tryckt av en hagelskur i ansiktet men utseendet är inte det primära om man bara ska få knulla. Det är så mycket mer. Jag är medveten om att jag inte är ful, men det finns flertalet polare i mitt umgänge som ser bättre ut. Å andra sidan har jag till skillnad från flera av dem aldrig haft svårt att få ragg.

Där kommer karisma in. Jag har aldrig haft svårt att få kontakt med kvinnor och väldigt snabbt märker jag vad som funkar om jag är på ett sådant humör. Det finns bara där helt enkelt. En kvinnlig vän till mig skrattade och poängterade vid något tillfälle att jag stinker sex och testosteron (på ett positivt vis) vilket får kvinnor att dras till mig. Hon är för övrigt lesbisk så jag har aldrig haft en chans där.

Vad gäller val av man så är jag högutbildad och min kvinna likaså. Det finns många teorier som pekar på att en kvinna väljer efter egen utbildningsnivå. Finns andra trådar som hanterar den saken.

Att du just sätter en smiley efter "har aldrig haft en chans där" är faktorn som avgör om snubbar får ligga eller ej.
Citera
2021-10-31, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Jag förstår Merapi. Du som argsint feminist gläds över lagar som innebär att män o kvinnor har mindre sex med varrandra.

Förstår till fullo varför du försvarar det med dina feministiska teorier.

Din länkade studie är från Finland, som inte har någon samtyckeslag och gjordes 2017 när Sverige inte hade någon samtyckeslag. Vad har du för belägg för att lagen leder till mindre sex?
Citera
2021-10-31, 11:47
Medlem
zerocolas avatar
Vad är ”aktivt sex” egentligen- för en kille räcker det ofta med lite porr för att lätta på trycket, så dagens unga killar behöver inte någon tjej.
Riktigt sorgligt är däremot att det leder till total brist på kärlek för dem. Och tjejerna också, inte konstigt att de är frustrerade att de får ”töm o glöm” hela tiden.
För samhället är det inte bra att bara en viss grupp står för barnafödandet.
Citera
2021-10-31, 11:56
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Din länkade studie är från Finland, som inte har någon samtyckeslag och gjordes 2017 när Sverige inte hade någon samtyckeslag. Vad har du för belägg för att lagen leder till mindre sex?

Jag vet inte med dig, men en lag som gör det enklare för folk att dömmas för våldtäkt, även vid samtycke, gör väl knappast att folk blir mer sugna på att ha sex åtminstone? Framförallt inte med folk de inte känner allt för bra.
Citera
2021-10-31, 12:00
Medlem
Citat:
Jag vet inte med dig, men en lag som gör det enklare för folk att dömmas för våldtäkt, även vid samtycke, gör väl knappast att folk blir mer sugna på att ha sex åtminstone? Framförallt inte med folk de inte känner allt för bra.

Vart är dessa domar? Har inte hört om någon.
Citera
2021-10-31, 12:06
Medlem
Big Bosss avatar
Är väl än värre 30+ kan jag tänka mig? Har inte legat med någon sen 2018.
Citera
2021-10-31, 12:07
Medlem
LKKINGENs avatar
Den här tråden är egentligen ganska tragisk, i den del av livet skall man utvecklas, gå mot att bli vuxen och lära sig och prova på.
Inte konstigt dagens yngre växer upp är blir trasiga.

Allt var väl inte optimalt när jag var runt dom 20 men nog tusen fick vi knullat och ha lite kul med det andra könet, eller med det samma om man nu är en sådan avart.

Sex och sexuallitet var en helt vanlig "aktivitet" som vilken som helst nästan som vi ägnade oss åt när det gavs tillfälle.

Hur faen har det kunnat bli såhär?
Citera
2021-10-31, 12:11
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Den här tråden är egentligen ganska tragisk, i den del av livet skall man utvecklas, gå mot att bli vuxen och lära sig och prova på.
Inte konstigt dagens yngre växer upp är blir trasiga.

Allt var väl inte optimalt när jag var runt dom 20 men nog tusen fick vi knullat och ha lite kul med det andra könet, eller med det samma om man nu är en sådan avart.

Sex och sexuallitet var en helt vanlig "aktivitet" som vilken som helst nästan som vi ägnade oss åt när det gavs tillfälle.

Hur faen har det kunnat bli såhär?

Blev väl så när cirka 80% av män började anses som fula och inte värda att ägna tid åt.

Sen av erfarenhet så är de flesta 'vettiga' tjejer som 'har något' så är de redan upptagna. Singeltjejer är alltid ointresserade för de tro de kan få top 10-1% av de snyggaste killarna samt är självupptagna up the wazoo.
Senast redigerad av Big Boss 2021-10-31 kl. 12:14.
Citera
2021-10-31, 12:16
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vart är dessa domar? Har inte hört om någon.

Läs om hur lagen är utformad så bör även du förstå hur fel det kan bli i praktiken.
Citera
2021-10-31, 12:18
Medlem
Citat:
Jag förstår Merapi. Du som argsint feminist gläds över lagar som innebär att män o kvinnor har mindre sex med varrandra.

Förstår till fullo varför du försvarar det med dina feministiska teorier.

Nej, hur mycket frivilligt sex folk har ger jag blanka fan i, utan jag gläds åt alla människor som slipper bli utsatta för sex de inte är intresserade av.

Men jag förstår att som kvinnohatare så gläds du åt alla möjligheter att tvinga kvinnor.
Citera
2021-10-31, 12:23
Medlem
Citat:
Läs om hur lagen är utformad så bör även du förstå hur fel det kan bli i praktiken.

När har det blivit fel i praktiken?
Citera
2021-10-31, 12:24
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej, hur mycket frivilligt sex folk har ger jag blanka fan i, utan jag gläds åt alla människor som slipper bli utsatta för sex de inte är intresserade av.

Men jag förstår att som kvinnohatare så gläds du åt alla möjligheter att tvinga kvinnor.

Fast du borde ju glädjas över det. Då det är resultatet av din feminism vi ser nu. Där allt färre yngre har sex med varrandra. Går inte ihop.

Tvingad= När man gått med på att ha ett samlag med personen i fråga.
Japp. Med den definitionen har du helt rätt. Det gläds jag åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in