2021-10-29, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsmak
Ja det är de enda som står om honom. Örjan Ramberg som är Einars halvbrors farsa har uttalat sig om det tragiska som hänt ,men inget från Krögaren Erik Grönberg! Vem är det som är med i styrelsen för NS produktion? En är skyddad och den andra är Björn Nils Erik Zelahn. Vilket sammanträffande att dom har likadana mellannamn, någon som vet mer?

Hans pappa vill nog inte stå i rampljuset och därmed skriver inte media någonting.

Men jag utgår från att hans farsa drog efter att hans relation med Einars mamma tog slut när Einar bara var ett barn.
Citera
2021-10-29, 23:46
Medlem
Inte relaterat till skjutningen men upphörde vänskapen mellan Greekazo och Nisse någon gång efter de gjort collabs? Följer ej varandra på instagram.

Greekazo har varit tyst förutom ett krossat hjärta på sin story. Inget inlägg tilldelat Nisse.
Senast redigerad av NinjaMan 2021-10-29 kl. 23:49. Anledning: Såg nu att de visst följer varandra, my bad
Citera
2021-10-29, 23:47
Bannlyst
Har Danny Saucedo sagt något om mordet?
Citera
2021-10-29, 23:57
Medlem
knasbres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Från oktober 2019:

https://www.expressen.se/noje/einars...lera-miljoner/

Haha I just can't, du kanske bör lägga till en rad eller två med dina tankar kring det du länkar så någon förstår vad det är vad du försöker belysa..
Nu lägger vi ner hela den här märkliga sidotråden.
Citera
2021-10-29, 23:58
Medlem
Citat:
Hans pappa vill nog inte stå i rampljuset och därmed skriver inte media någonting.

Men jag utgår från att hans farsa drog efter att hans relation med Einars mamma tog slut när Einar bara var ett barn.

Jag tror inte att media bryr sig så mycket om vad man vill, om det är något dom kan sälja.

Ja stämmer nog som du säger.
Citera
2021-10-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikfcju
Mordet hade ingenting med att göra att han skulle vittna. Nisse betalade för att klippa Daro därför är han död nu. Ingen kommer att ge sig på Haval då Nisse inte hade några riktiga vänner kvar. Tror varken mordet på Daro eller Nisse kommer att klaras upp

Vad är anledningen till att Einar ville bli av med Daro?
Citera
2021-10-29, 23:59
Medlem
Citat:
Har Danny Saucedo sagt något om mordet?

Nej men att Einar är död
Citera
2021-10-30, 00:04
Medlem
Citat:
Finns fotografier på Einar under kidnappningen tillgängliga?

Finns i den andra tråden som heter nått med att han blev skjuten i Hammarby sjöstad på sidan 500-501 tror jag, förundersökning och typ 5-6 bilagor, bilder samt kopior från encro chaten.
Citera
2021-10-30, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Nej men att Einar är död

Alla artister som haft kontakt med honom har kommenterat mordet. Konstigt att Danny inte bara sa något.
Citera
2021-10-30, 00:08
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Alla artister som haft kontakt med honom har kommenterat mordet. Konstigt att Danny inte bara sa något.

Han har kommenterat hjärtan på einars instagram
Citera
2021-10-30, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smokie84
Finns i den andra tråden som heter nått med att han blev skjuten i Hammarby sjöstad på sidan 500-501 tror jag, förundersökning och typ 5-6 bilagor, bilder samt kopior från encro chaten.

Tack! Men jag hittade bilder på Nils blodigt misshandlad samt bilder på en av hans förövare här:

https://samnytt.se/sr-hyllade-haval-...apparen-einar/
Citera
2021-10-30, 00:12
Medlem
Citat:

https://www.expressen.se/noje/hyllni...av-de-storsta/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in