Citat:
Ursprungligen postat av
palettblad96
Verkligen inte avundsjuk. Det här med att hon tjänat ihop själv. Förstått först o främst att bilen är leasad, inte köpt. Och förstår inte hur hon själv kan ha fått lån på nästan 3miljoner, om jag förstod siffrorna rätt. Min sambo kunde inte ens få lån på 2miljoner trots bra årsinkomst med ETT barn. Hur kan hon få lån då med 2 barn? Alltså hur mycket tjänar hon egentligen? Hon jobbar väl endast med media och tar gärna gratis saker från samarbeten istället att vilja ha betalt?
Jadu, det tycker jag också är ett mysterium. Hur mycket hon kan tjäna vet jag inte, men att det ska röra sig om några extrema summor det tvivlar jag starkt på. Känner folk som tjänar jättebra som inte fått låna så mycket som hon har.
Sen tjatade hon hur mycket som helst att hon lyckats spara ihop till kontantinsatsen...och ibland undrade jag om det också. Hon är 23, jobbade innan på någon smyckesaffär (hur mycket kan hon ha tjänat där?) hade flyttat hemifrån och betalade antagligen halva hyran, sen kom T och i samband med det kom alla kostnader för ett barn. Visst hennes följare ökade efter unga mammor = flera företag ville då förmodligen samarbeta med henne = tjänar mer pengar...men sen har ju hennes utgifter också ökat. Hon spenderar ganska rejält på mat, klöder och leksaker till sina barn. Så hur hon lyckats spara ihop till kontantinsatsen är för mig ett mysterium, men kanske är det bara jag som ännu inte förstått hur mycket dessa influencers faktiskt tjänar...