Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Vi har ju tre namn från det PM som kom till intermittentexplosivt, vad som saknas är ju den fjärde, politikern som var anhållen i sin frånvaro om jag nu har fått ihop allt rätt, antar att du har koll på vem det är?
Han lär ju bli häktad på sannolika skäl så namnet kommer ju ut även om du inte vill berätta något.
Citat:
Ursprungligen postat av
Utsikten15
Det låter som på Sveriges Radios inspelade intervju att de haft anmälan en längre tid. Men du menar alltså att anmälan kommit in under 2021? För att få in bild och film nu när detta skedde 2020 låter helt orimligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lisanextdoor
Det är väl den här snubben och några till som är gripna en politiker från S som heter Polint*n *=a
(FB) S-Politiker anhållen för våldtäkt i Värmland (2021-09-17)
För att jag är inte helt säker på att det är den politikern jag fått uppfattning om, kollade hans facebook och han var från en ort jag inte hört talas om. MEN som sagt, man kan ju ringa Mora tingsrätt och kolla till veckan så får man ett säkert namn på denne person också.
Man har byggt upp ett case under några månader, vad jag vet så är det någon som suttit häktad eller anhållen tidigare också för att kunna beslagta och samla in bevis.
Detta har inget att göra med någon politiker från värmland enligt mina uppgifter, det där är nog ett helt annat brott