2021-10-29, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag trodde ni föredrog grottmän framför allt

Vad för slags utbyte vill Jenny ha med sin leksak? intellektuell sådan?
Men vill man vara gift med en Toyboy då? är det någon utöver Tompa som kvalar in under Toyboy i hennes urval.
Hon vill styra sin tillvaro, mc-killen kunde ha blivit oberäknelig. Michel verkar flexibel nog, och samtidigt kunna väcka hennes intresse. Minns inte namnet på killen hon dejtade, men nog fick jag intryck av storasyster och lillebror.
Toyboy var väl fel ord, hoppas det framgår vad jag menar.
Citera
2021-10-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Inte att hon påminner om Jenny Strömstedt dä?
Hon ser bättre ut än Jenny S.
Är övertygad om att hon och Filip haft mer kontakt än vad tv-avsnitten visar.
Senast redigerad av rosalenin 2021-10-29 kl. 09:43.
Citera
2021-10-29, 11:09
Medlem
Tjena grabbar, Heidi här om ni har några frågor. Förlåt om jag skrämt er, det var inte meningen, karaktären jag försökte efterlikna lite var inte Michael Myers, utan Kim Tate i tv-serien Hem till Gården för jag ville göra programmet lite intressantare. Jag åkte inte buss utan åkte med filmteamet till gården. Jag var sen för att de ville filma mig på landsvägen o göra långa intervjuer med x antal omtagningar. Vill också poängtera att programmet spelades in under några dagar i juni, och alla deltagare lever fortfarande.
Citera
2021-10-29, 11:24
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimTate
Tjena grabbar, Heidi här om ni har några frågor. Förlåt om jag skrämt er, det var inte meningen, karaktären jag försökte efterlikna lite var inte Michael Myers, utan Kim Tate i tv-serien Hem till Gården för jag ville göra programmet lite intressantare. Jag åkte inte buss utan åkte med filmteamet till gården. Jag var sen för att de ville filma mig på landsvägen o göra långa intervjuer med x antal omtagningar. Vill också poängtera att programmet spelades in under några dagar i juni, och alla deltagare lever fortfarande.

Alltid roligt när riktiga personer dyker upp i diskussionen... vi får väl i alla fall utgå ifrån att det är du

Jag håller med övriga om att "din karaktär" framstår som lätt galen, dvs lite kaninkokerska över det hela.

Håller du själv med om detta? Var det i så fall tanken? Hur nära Kim Tate är Heidi som person?

Ha det gott
Citera
2021-10-29, 11:24
Medlem
Citat:
Intressant, hade du ett eget crew - de andra blev ju filmade innan?
Citera
2021-10-29, 11:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Inte att hon påminner om Jenny Strömstedt dä?
Nej inte alls. Helt hundra på att jag har sett henne tidigare. Någon som vet var hon är ifrån?
Citera
2021-10-29, 11:57
Medlem
Vi blev filmade av samma crew, en i taget medan de andra fick stå och vänta i timtal. De lät inte mig vara ensam med Peja innan de andra kvinnorna kom för de gissade väl vad som kunde hänt då. Jag inser nu att jag framstår som lite galen men jag var väldigt förälskad och det var frustrerande att inte få ge utlopp för det, och tv4 snappade upp direkt att jag är lite annorlunda och att jag var öppen med mina känslor och det utnyttjade dom blixtsnabbt för att göra bra tv. Karaktären Kim Tate är en tuff smart handlingskraftig kvinna som alltid får det hon vill ha.
Citera
2021-10-29, 16:04
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej inte alls. Helt hundra på att jag har sett henne tidigare. Någon som vet var hon är ifrån?

Hon är nyhetsreporter på SVT. Lokal nyhetsreporter verkar det som.
Citera
2021-10-29, 16:38
Medlem
Citat:
Vi blev filmade av samma crew, en i taget medan de andra fick stå och vänta i timtal. De lät inte mig vara ensam med Peja innan de andra kvinnorna kom för de gissade väl vad som kunde hänt då. Jag inser nu att jag framstår som lite galen men jag var väldigt förälskad och det var frustrerande att inte få ge utlopp för det, och tv4 snappade upp direkt att jag är lite annorlunda och att jag var öppen med mina känslor och det utnyttjade dom blixtsnabbt för att göra bra tv. Karaktären Kim Tate är en tuff smart handlingskraftig kvinna som alltid får det hon vill ha.

Hur lång är du?
Vill inte att du tar illa upp utan jag är nyfiken- föddes du med manliga könsdelar?
Citera
2021-10-29, 18:20
Medlem
Citat:
Intressant att försöka efterlikna en karaktär när man söker kärlek, och att inte vara sig själv… Jag hoppas verkligen att du inte är den du utger dig för att vara. Och oavsett om du är Heidi eller ett troll så är du ju en stor jävla bluff, det går inte att komma ifrån.
Citera
2021-10-29, 18:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Heidi här om ni har några frågor. Förlåt om jag skrämt er, det var inte meningen, karaktären jag försökte efterlikna lite var inte Michael Myers, utan Kim Tate i tv-serien Hem till Gården för jag ville göra programmet lite intressantare. Jag åkte inte buss utan åkte med filmteamet till gården. Jag var sen för att de ville filma mig på landsvägen o göra långa intervjuer med x antal omtagningar. Vill också poängtera att programmet spelades in under några dagar i juni, och alla deltagare lever fortfarande.

Tror jag inte på (att deltagarna fortfarande lever alltså).
Berätta nu vad du gjorde med Pejas kor när du till slut tröttnade på de snälla tanterna.
Att du kommenterade att Peja hade mycket kor, var klart beräknande.
Såhär slutade det då du ville skicka tanterna från gården.

https://youtu.be/JQ8jGqdE2iw
Senast redigerad av dialektiker 2021-10-29 kl. 19:00.
Citera
2021-10-29, 18:59
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Är det du som står kvar som sista kvinna med Peja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in