2021-10-26, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Men släpp det där!! Han filmar ju för att hon har vapen med sig.
Får väl för fan klä på sig som alla. Vem
Går ut på altanen i bara trosor dessutom ?
Och med ett vapen.
Vem fan lyfter ett laddat vapen emot en annan människa.
Och du fortsätter försöka hitta förmildrande omständigheter för en mördare .

Madrasserna från sovrummet låg på altangolvet
Dom sov därute
Ingen insyn pga häck
2021-10-26, 18:30
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Ha ha ha ha. Om jag ville visa mej klipsk eller på styva linan skulle jag inte dras med i dina argumentationsfel. Då skulle jag argumentera med den som var näst klipskast och inte dej?

Jag har erfarenhet av personer med diagnoser, beroendepersonligheter, psykiatrin och medicinering. Det är också det de flesta av mina inlägg i tråden rör sej kring. Och vad som egentligen har med brottet att göra och inte i denna ödesmättade livshistoria. IMHO, såklart.

Ok fine by me, ändå fortsätter du att argumentera med mej å skriva: HAhahaha jag är grandios , du är en sopa. Du vill verkligen att detta ska handla om dej å mej.

On topic: vad är din teori om detta ödesmättade brott, tänker du inte svara på frågan, så svara inte alls, för jag är inte intresserad av din åsikt om mej. Om du vill göra ett ett statement för andra i tråden så har du nog gjort det nu, så vad tror du
2021-10-26, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ok, tack för viktig och relevant information!
Vapeninnehav plus missbruksproblematik är verkligen ingen bra kombo!
Ett utfall av den kombon ser vi här, i denna tråd..

Men det betyder ju inte att alla med den kombon gör på samma sätt.

Det lyser igen lite i dina inlägg att du inte kan se igenom informationen och omsätta den.
2021-10-26, 20:27
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
FUP

https://delafil.se/e127504d8f295d24/FUP1.pdf

https://delafil.se/f7b6964a212b6508/FUP2.pdf

Fan det fungerar inte för mig. Går det möjligtvis att få den via doctroid?
2021-10-26, 20:58
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Fan det fungerar inte för mig. Går det möjligtvis att få den via doctroid?

Kolla efter inlägg av Stefan S, jag tror han lade upp dem på doctroid.
2021-10-26, 21:00
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Och med ett vapen.
Han filmade redan innan hon hämtade vapnet
2021-10-26, 21:11
Medlem
WWHs avatar
Citat:
Och med ett vapen.

Du har ingen aning om hur deras spel har varit i närtid, detta kanske inte är första gången någon av dem viftar med bössan. Att L till slut sköt kan hänga ihop med att han provocerade fram det med leenden och filmning, hon i bara trosor. EmmeLee orsaken är viktig att få grepp om, men den förtar inte handlingen, så sluta GAPA ut all din skit i detta forum. Dela gärna med dig av konstruktiv analys med din lokala och personliga vetskap kring deras förhållande.

Om TR dömer till livstid kommer HD att omvandla det till tidsbegränsat sannolikt 14 år, efter en djupare analys av relationen och sjukdomsbild.
Senast redigerad av WWH 2021-10-26 kl. 21:20.
2021-10-26, 21:37
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Kolla efter inlägg av Stefan S, jag tror han lade upp dem på doctroid.
Toppen, hittade!
2021-10-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
Men det betyder ju inte att alla med den kombon gör på samma sätt.

Det lyser igen lite i dina inlägg att du inte kan se igenom informationen och omsätta den.
Det där jag fetat:
Det är en replik på att jag, i högst allmänna termer, skrev att vapeninnehav plus missbruksproblematik inte är en bra kombo.
Så skrev jag.

Så nu vill jag att du, utan att slingra dig, förklarar för tråden och mig, varför i all sin dar du fick för dig att behöva kläcka ur dig den där plattityden, alltså det jag fetat.

Du kanske kände ett plötsligt och okontrollerbart behov av att behöva meddela mig och resten av världen att inte alla med kombon vapeninnehav plus missbruksproblematik dödar varandra?
Det-har-jag-inte-heller-nånsin-påstått.
Eller hur?

Jag brukar f ö inte "se igenom" information jag får. Verkar informationen vederhäftig, likt den jag tidigare idag fick från Remark, så väljer jag att ta till mig den och tacka så mycket.
Förstår inte varför jag skulle sätta om information jag får, vad menar du egentligen?
Jag hinner knappt sätta om mina pelargonsticklingar, men du anser att jag skall omsätta information?
Låter som att du vill att jag skall börja gå främmande makt tillhanda -genom att omsätta information..
2021-10-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Och varför lyfte inte E på sin feta alkoholist röv och stack därifrån när han såg L komma gående med ett vapen i händerna, eftersom han filmade så måste han bevisligen ha sett att hon hade ett vapen med sej tillbaka, eller var hjärnan så marinerad av alkohol att han trodde att det var dammsugarröret hon kom med.
Det har aldrig fallit dig in att E vid det här tillfället kanske var påverkad av alkohol?

Jag har flera gånger råkat på folk som varit så berusade att de inte kunnat ta sig från platsen de suttit på.
Säger inte att E, pga alkoholintag, skulle ha varit oförmögen att kunna förflytta sig. Undrar bara varför inte du tänkt i de banorna..
2021-10-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Det där jag fetat:
Det är en replik på att jag, i högst allmänna termer, skrev att vapeninnehav plus missbruksproblematik inte är en bra kombo.
Så skrev jag.

Så nu vill jag att du, utan att slingra dig, förklarar för tråden och mig, varför i all sin dar du fick för dig att behöva kläcka ur dig den där plattityden, alltså det jag fetat.

Du kanske kände ett plötsligt och okontrollerbart behov av att behöva meddela mig och resten av världen att inte alla med kombon vapeninnehav plus missbruksproblematik dödar varandra?
Det-har-jag-inte-heller-nånsin-påstått.
Eller hur?

Jag brukar f ö inte "se igenom" information jag får. Verkar informationen vederhäftig, likt den jag tidigare idag fick från Remark, så väljer jag att ta till mig den och tacka så mycket.
Förstår inte varför jag skulle sätta om information jag får, vad menar du egentligen?
Jag hinner knappt sätta om mina pelargonsticklingar, men du anser att jag skall omsätta information?
Låter som att du vill att jag skall börja gå främmande makt tillhanda -genom att omsätta information..

Du skrev väl: Vapeninnehav plus missbruksproblematik är verkligen ingen bra kombo!

Vad hade L för missbruksproblem i anslutning till den kvällen?
2021-10-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Du skrev väl: Vapeninnehav plus missbruksproblematik är verkligen ingen bra kombo!

Vad hade L för missbruksproblem i anslutning till den kvällen?

Är inte 2 promille i blodet ett missbruk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in