2021-10-24, 11:50
Medlem
Gambanteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
HahahahahahahahahaHAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahahah, satte kaffet i halsen och stänkte ner hela köksbordet! Givetvis var det så det gick till, att jag inte hade tänkt på det... vilken idiot jag är

"hjälp!@ utpressaren kommer släppa bilderna om jag inte betalar, vad gör vi?!!!"
"dont worry Zara, I know what has to be done"
> tar upp mobilen och ringer Emil Persson

4d chess

Nästa gång kanske poletten ramlar ner fortare Övning ger färdighet sörru....
2021-10-24, 11:51
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Mycket hat. Tänk er om det var er flickvän. Ni som säger hennes karriär är över är bara tragiska incels som ens lägger ner sån energi på detta.

Tycker hon är grym på att sjunga och hoppas det här bara passerar förbi. Bara muppar som bryr sig.

Men nu är det inte vår flickvän, ingen sund man är ihop med en woke-aktivist.
2021-10-24, 12:03
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Anses det som onormalt att man inte alls tycker det är nice att se en tjej som trycker upp sina fingrar i anuset?

Måste även tillägga att jag finner henne sjukt överskattad utseendemässigt. Folk i tråden får henne att framstå som en solklar tia, skulle kunna glida runt på stan i en kvart och säkert se ett dussin brudar som faller mig betydligt mer i smaken än henne. Bara jag?
2021-10-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Kom igen nu.. du har säkert aldrig haft ett fast förhållande, "jag har haft många vackra kvinnor..."

Det är bara att läsa alla flåsrunkare här i tråden, det är verkligheten!
Du menar att dom flesta snubbar och deras morsor inte bryr sig om en sådan här sak skulle drabba dom via tjejens handlingar, ok vad bra.. coolt!
Du får en fru, dotter, döttrar, och att det är fritt fram för både dom och hela världens runkluffare, du bryr dig inte.
Du är en sann feminist.

Jag har varit gift 2 gånger så nog har jag haft fasta förhållanden.
Sen någon feminist är jag inte, jag är en högerman. Men det betyder inte att jag är något jehovas vittne.
2021-10-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Anses det som onormalt att man inte alls tycker det är nice att se en tjej som trycker upp sina fingrar i anuset?

Måste även tillägga att jag finner henne sjukt överskattad utseendemässigt. Folk i tråden får henne att framstå som en solklar tia, skulle kunna glida runt på stan i en kvart och säkert se ett dussin brudar som faller mig betydligt mer i smaken än henne. Bara jag?

Nej, sjukt avtändande.
2021-10-24, 12:09
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Hoppas Zara Larsson har annat att göra än att läsa den här skittråden. Det finns en massa människor som har visat skötet men ändå inte fått livet slaget i spillror. Till och med Julia Roberts har knullat på film.

Visat skötet fine, men dessa bilder var för osmakliga helt enkelt.
Att hålla på att ta och sprida sådana bilder tyder på väldigt dåligt omdöme och en depraverad störd personlighet.
Tycker du verkligen att Sara fortfarande är en passande förebild för unga Svenska tonårstjejer?
2021-10-24, 12:11
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Julia roberts och andra skådisar har oftast en "stand in" som gör alla grafiska scener men visst ibland kanske det blir några riktiga pussar och kramar med låtsas ljud -stor skillnad på vad som zara larsson sysslar med.
Antar att du är porrskadad? Som tycker det är normalt att göra som zara.
No limits för vissa. Måste vara jobbigt att leva med en sådan liberal mentalitet i slutändan.

Kallar du det här för pussar och kramar med en stand-in? Det finns kändisar som på riktigt har spelat in porrfilm innan dom slog igenom. Sylvester Stallone till exempel.

https://biguz.net/watch.php?id=6508&...ng-with-old-ed
2021-10-24, 12:13
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Vi har en skyldighet mot oss själva att säkra denna privata sfär. Att fortfarande 2021 tro att dylika bilder inte läcker är att vara oerhört puckad. Man kan inte lagra saker i molnet och sedan säga ”ingen får röra dem, de är privata”, på nätet är ingenting privat. Hur många fingrar i röven behövs för att räkna ut detta?

Uppenbart har hon brustit när det kommer till säkerheten. Det gör dock inte den eller de som hackat hennes konto och spridit bilderna till mindre svin.
2021-10-24, 12:16
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Visat skötet fine, men dessa bilder var för osmakliga helt enkelt.
Att hålla på att ta och sprida sådana bilder tyder på väldigt dåligt omdöme och en depraverad störd personlighet.
Tycker du verkligen att Sara fortfarande är en passande förebild för unga Svenska tonårstjejer?

Men för sjutton gubbar, hon lade upp sina synnerligen privata bilder i sitt synnerligen privata moln. Har du svårt med läsförståelsen?
2021-10-24, 12:18
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Uppenbart har hon brustit när det kommer till säkerheten. Det gör dock inte den eller de som hackat hennes konto och spridit bilderna till mindre svin.
Korrekt. Svin kommer dock alltid att vara svin och det behöver den digitala nutidsmänniskan ha i åtanke. Ingenting är längre privat. Det behövs inte längre något FRA när alla så villigt publicerar allt om sitt liv på sociala medier, vill man inte riskera negativa reaktioner får man vackert sluta leka med mobilen.
2021-10-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Men för sjutton gubbar, hon lade upp sina synnerligen privata bilder i sitt synnerligen privata moln. Har du svårt med läsförståelsen?
Man får vara bra naiv om man tror att något är privat där.
2021-10-24, 12:23
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Korrekt. Svin kommer dock alltid att vara svin och det behöver den digitala nutidsmänniskan ha i åtanke. Ingenting är längre privat. Det behövs inte längre något FRA när alla så villigt publicerar allt om sitt liv på sociala medier, vill man inte riskera negativa reaktioner får man vackert sluta leka med mobilen.

Helt sant. Det jobbet Stasi gjorde i forna DDR gör numera stora delar av den nutida mänskligheten själva och av fri vilja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in