2021-10-23, 18:45
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Om det varit en vanlig "nextdoor" tjej så skulle jag tycka att detta var vidrigt. Men nu har jag haft det tveksamma nöjet att träffa den här egotrippade människan. Som man sår får man skörda gäller fortfarande idag. Kanske dags att införa "Bondepraktikan" på schemat för unga människor?

Kan du inte berätta mer om hur hon är privat, mot dig, osv? Om du kan göra det utan att outa dig själv såklart.
2021-10-23, 18:45
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
Sådana som du? Alla incelkommentarer i denna tråden? Är inte det nog för att vi måste sätta stop för grisar som er?

Trolla? På vilket sätt trollar jag?

Som mig? Jag har haft samma flickvän sedan 9an, du är bara sur på alla män för att ingen vill ha dig

Är det någon som är incel så är det du
Senast redigerad av fittknullare 2021-10-23 kl. 19:35.
2021-10-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Tjejer som tar den i tvåan är äckliga luder. Punkt slut.

Hon får gärna bli knullad av negrer. Om hon vill göra sig själv till åtlöje och dessutom förstöra sina chanser att få en normal vit man i framtiden så får hon väl göra det.
Ingen normal vit man kommer vilja röra henne. Hon kommer att klassas som permanent skadat gods.

Varför kallar du mig för läderhomo? Det är väl du om någon som är ett läderhomo din degenererade jävel.

Jag kallar dig läderhomo för att det krävs ett riktigt homo för att tacka nej till henne. Sen kan man diskutera sig skallig angående PK, feminism och andra diverse etiketter men i slutändan så skulle knappast någon straight härinne tveka att trycka henne. Därav är du en liten fikus. Frågor på det?

Sen att hon tar den i tvåan är väl ett plus? Det är ju flashbacks trots allt.

Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Var tar hon rejäl dase? Jag menar den på bilderna är högst medioker.

Inte den på bilderna men hela tråden svämmar ju över om att hon ligger med svarta och att hennes rövhål är uttänjt.
2021-10-23, 18:47
Medlem
Julskinkatos avatar
Hon har läckt det där med flit för att få uppmärksamhet och få en mer dirty image. Hon känner att vinden håller på att vända, folk är trötta på präktiga pkidioter.
🎃

Ganska najs bilder men hon ser ut som en liten flicka. Inte en kvinna.
2021-10-23, 18:53
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Inte den på bilderna men hela tråden svämmar ju över om att hon ligger med svarta och att hennes rövhål är uttänjt.

Jo men du får tänka att de flesta på Flashback är osäkra i sin sexualitet oavsett om de vill hävda sig som alfahanar.

Jag är rena motsatsen till dessa, det skulle aldrig funka i längden med en kvinna som inte vill ta den i röven och helst skulle hon vara öppen för lek på fler, män som kvinnor.

I mina öron låter som det vederberöande som gör dessa osäkra röster hörda har svårigheter med att tillfredställa en kvinna och ser ”svarta kukar” som ett hot mot deras manlighet.
2021-10-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Kan du inte berätta mer om hur hon är privat, mot dig, osv? Om du kan göra det utan att outa dig själv såklart.

Inga problem! Mötte den här människan i samband med ett "event". Barngolfen som ska dra in pengar till Drottning Silvias barnsjukhus. Många kändisar på plats för att spela golf. Men andra, yngre personer var där för att interagera med sjuka barn. Inte något sådant från henne. Journalister gillade hon dock! Väldigt otrevlig också mot de stackars barn som vågade tilltala henne. Visste inte vem människan var innan detta, men sedan har hon varit på min radar och kan bara säga att det där kan jag bara se komma! Idiot, så enkelt!
2021-10-23, 18:59
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
Det är nästan, gulligt? På ett litet oskyldigt pojksätt, att du tror att kvinnor gör sig iordning - för att behaga sådana som dig.
Fortsätt du lev i den drömvärlden där allt kretsar kring dig och andra män
Sluta kackla och förklara varför du sminkar dig. Eller var tyst och visa fittan, det går också bra. 😘
2021-10-23, 19:01
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Jag kallar dig läderhomo för att det krävs ett riktigt homo för att tacka nej till henne. Sen kan man diskutera sig skallig angående PK, feminism och andra diverse etiketter men i slutändan så skulle knappast någon straight härinne tveka att trycka henne. Därav är du en liten fikus. Frågor på det?

Sen att hon tar den i tvåan är väl ett plus? Det är ju flashbacks trots allt.

Det krävs en riktigt degenererad jävel för att tacka ja till henne.

Nej, det är inte något plus.
2021-10-23, 19:32
Medlem
safadinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Hon är 23.
så definitivt barnporr.
2021-10-23, 19:37
Medlem
Lostworlds avatar
Riktigt låg nivå på denna tråd...

Själv är jag tacksam för att man växte upp i en tid där folk inte betedde sig som narcissistiska porrskadade idioter och skickade närbilder på sina nakna kön till varandra.
Om detta är det nya normala så är jag gärna moralens väktare och 1921 får gärna komma tillbaka för samhällsutvecklingen har sannerligen gått bakåt på flera plan.
Ingen stil eller klass på folk, män som kvinnor. Riktigt tragiskt.

För övrigt verkar media tiga still om detta.
2021-10-23, 19:39
Medlem
LeifD2s avatar
Fattar inte att snbben kör utan kådis. Dom sjukdomar han inte hade innan har han ju nu...
Med ett sånt där tvivelaktigt fruntimmer så kör man med minst dubbla, gärna en tredje också av ett helt annat fabrikat utifall det var fel på batchen på dom 2 första. Safety first!
2021-10-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det moderna samhället är på väg att försvinna. Den nya generationen av vita män har inte varit så här rödpillade sedan 30-talets Tyskland.

Då syftar jag på sådana födda 2000 och senare.
Hur har du lyckats få för dig det där?
De födda år 2000 eller senare är den första generationen svenskar som ser svarta människor som en naturlig och självklar del av det svenska samhället eftersom de har vuxit upp med dem. Jag ser vita skolungdomar varje dag på stan hängandes med svarta kompisar. De tycks umgås med dessa i lika hög utsträckning som med vita. Det bevisar inte bara att den unga generationen saknar äldre generationers fördomar mot svarta, utan också att de svarta låter sig integreras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in