2021-10-07, 14:18
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Hon äter väl inget alls? Och ser ut som en pissluffare i sina mjukisbyxor från dagis -87 samt kardborreskor iom att hon aldrig lärt sig att knyta skosnören.
Då är jag hellre ”klimatförnekare” och vräker i mig kött, klär mig smakfullt och kör bil utav bara helvete än att bli som hon.
Greta har nog inget större problem att bli insläppt på Stockholms innekrogar till skillnad från dig och pissluffarna.
2021-10-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Greta har nog inget större problem att bli insläppt på Stockholms innekrogar till skillnad från dig och pissluffarna.

Haha, hon går väl inte på krogen antar jag? Dricker hon alkohol menar du?
Gå tillbaks till ditt altare du och tillbe Jesus.
2021-10-07, 14:45
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Haha, hon går väl inte på krogen antar jag? Dricker hon alkohol menar du?
Gå tillbaks till ditt altare du och tillbe Jesus.
Greta dansar.
2021-10-07, 14:50
Medlem
Citat:
Greta dansar.

Bevare mig väl då att jag inte bor i Stockholm och riskerat att råka få bevista spektaklet när benranglet dansar ”verkligt avancerad dans”, som Inspiratoeren hade kallat det.
Greta kan inte dansa, eller har du klipp som bevisar motsatsen? Hon kan inte knyta skosnören ens.
2021-10-07, 15:32
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Bevare mig väl då att jag inte bor i Stockholm och riskerat att råka få bevista spektaklet när benranglet dansar ”verkligt avancerad dans”, som Inspiratoeren hade kallat det.
Greta kan inte dansa, eller har du klipp som bevisar motsatsen? Hon kan inte knyta skosnören ens.
Strax efter 58 minuter i

https://www.svtplay.se/video/29352520/greta?id=8rJWzW6

tycker jag hon visar att hon är begåvad.
2021-10-07, 15:42
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Strax efter 58 minuter i

Begåvad....?
Är du allvarlig?

Hade hon och resten av hennes svans bara ansträngt sig med att försöka tänka ut ett alternativ till allt dom sitter och gnäller på så hade dom iallafall verkat LITE seriösa, nu är dom bara som småbarn som gnäller för att dom inte får som dom vill.
2021-10-07, 15:49
Medlem
Citat:
Strax efter 58 minuter i

Hahahaha 😂🤣 Tillåt mig gapskratta åt det där! Kallar du det att vara begåvad? Hon ser ju ut som ett fyllo och tappar balansen och ramlar nästan in i borden bredvid.
Men ni Gretasekterister är ju både blinda och sinnessjuka och allt hon gör är Gudabegåvat enligt er 🙄
2021-10-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Begåvad....?
Är du allvarlig?

Hade hon och resten av hennes svans bara ansträngt sig med att försöka tänka ut ett alternativ till allt dom sitter och gnäller på så hade dom iallafall verkat LITE seriösa, nu är dom bara som småbarn som gnäller för att dom inte får som dom vill.

Som sagt, ”verkligt avancerad dans” kallar Inspiratoeren det. Det är väl förmodligen så att vi vanliga ”klimatförnekare” inte har förmågan att inse hennes höghets storhet, antar jag 🤷‍♂️
2021-10-07, 15:54
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Begåvad....?
Är du allvarlig?

Greta gnäller för att hon fattar att hon inte har någon framtid, menar du? Tänk om vi alla hade lika jordnära framtidsförhoppningar? Men det ska ju vara mer och mer pengar, nyare bilar, finare bostad och sedan som krona på verket kanske byta till en snyggare partner också..?

Så kommer dessa bortskämda snorungar som inte kan hålla käften och äventyrar vår framtid!
2021-10-07, 15:58
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Hahahaha 😂🤣 Tillåt mig gapskratta åt det där! Kallar du det att vara begåvad? Hon ser ju ut som ett fyllo och tappar balansen och ramlar nästan in i borden bredvid.
Men ni Gretasekterister är ju både blinda och sinnessjuka och allt hon gör är Gudabegåvat enligt er 🙄
Spela roll, du och pissluffarna får ändå aldrig se Greta dansa.
2021-10-07, 16:05
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Kommer hon få fredspriset i år?

Hennes främsta insats ligger ju i repliken " I want to see others take action", så hon är ju helt klart en kandidat. Fredspriset ges ju inte till några genier, direkt.
2021-10-07, 16:09
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Greta gnäller för att hon fattar att hon inte har någon framtid, menar du? Tänk om vi alla hade lika jordnära framtidsförhoppningar? Men det ska ju vara mer och mer pengar, nyare bilar, finare bostad och sedan som krona på verket kanske byta till en snyggare partner också..?

Så kommer dessa bortskämda snorungar som inte kan hålla käften och äventyrar vår framtid!

Det har funnits klimatalarmister i över femtio år nu, vad skiljer oss som varit med ett tag mot Greta?
Inte fan låg vi i fosterställning och grinade.

Det andra stycket beskriver bara mänskliga instinkter att alltid sträva efter mer.
Så har människan alltid varit.

Om nu Greta och hennes bihang är så oroliga så varför tänker dom inte ut och presenterar realistiska förslag på hur det kan bli bättre?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in