Citat:
Ursprungligen postat av
12-12
Ja fast Hanif Bali är ju trots allt en snart 35 årig riksdagsman, hon var en 15, 16 årig flicka när han först tog kontakt med henne.
Jag kan tycka att en fullvuxen riksdagsman trots allt borde kunna uppvisa lite bättre omdöme än att chatta med minderåriga flickor och flörta på Tinder och hålla på lova massa saker för att locka deras intresse.
Hanif Bali ska ju ändå trots allt föreställa den vuxna av de båda, och dessutom är han offentlig förtroendevald och representant för just det parti som påstår sig vilja vara just den vuxna i rummet.
Hanif Bali har gjort bort sig och hans namn kommer att ganska länge bli förknippat med det här klavertrampet.
Jag tror faktiskt att det är tjejen som gjort bort sig.
Hon var aktiv på en knullapp som har 18-årsgräns men ändå hävdar hon att Hanif Bali visste om att hon var 16 år gammal vid den tidpunkten. Det finns ingen logik i hennes påståenden.
"Flickan säger å sin sida att riksdagsledamoten gjorde tydliga närmanden. Bland annat att Hanif Bali ”superlajkade” hennes profil på dejtingappen Tinder trots att han, enligt henne, visste att hon då var 16 år gammal"
Samtidigt medger hon att hon var imponerad av honom.
"Hon berättar att Hanif Bali var hennes politiska förebild, och att deras kontakt inleddes i november 2019. Två månader senare träffades de för första gången, säger hon.
Även Hanif Bali säger att de träffats. Tre gånger, säger han. Samtidigt har Hanif Bali sagt att han bara ville ha en vänskapsrelation, och att han försökte avsluta kontakten när den ”eskalerade”, enligt honom"
https://www.expressen.se/nyheter/flickans-egna-ord-om-hanif-bali-markte-att-han-ville-ha-sex-med-mig/
Jag är rätt övertygad om att hennes stolthet fick sig en törn av att han inte ville gå vidare med henne när det uppdagades att hon var blott 16 år gammal. Resultat ser vi idag.
Det finns nog ingenting som retar upp en kvinna så mycket som när en man dissar henne.