2021-09-16, 18:25
Medlem
Jag tror det är ett mediaspel hela skiten, han har alltid varit mediakåt den där husblatten 🤣
Senast redigerad av atipitbull 2021-09-16 kl. 18:26. Anledning: Stavfel
Citera
2021-09-16, 18:25
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag håller inte riktigt med. Tror att det valet redan är kört och då är det nog bättre i det långa loppet att få allt ordentligt utrett och klarlagt, men sak samma, det blir ändå som det blir oavsett vad vi tycker.

Man vinner inga provval med en pågående förundersökning mot sig. Möjligen kan han komma igen senare om han blir helt frikänd.
Citera
2021-09-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Smisk på bara stjärten skulle hon ha, fan vad hon ställer till det!
Hanif har ju nästan familj, hon är fet med unge som vill ut o så bara det HÄäR fattar ni vad vintrig jag blir, varför har han lämnat henne för en MUF gruopi kan man undra, dom är ju alunet djävligt ofta i 17års åldern, min dotter var ju en riktigt hjärtkrossardrottning the Queen pussy som ägde gatan, äh usch tolv steg åt vänster och hoppa högst tre våningar om ni möter en kåt 17åring med muffblomma i kavajslaget

Behöver inte var MUF såna förekommer på fler ställen.. inte vanligt men det händer.
Tänker på danska serien "Vargen kommer" där dottern anklagar styvpappan för våld.
Citera
2021-09-16, 18:26
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
Har hur mycket konkret som helst att säga om vad jag upplevt kring HB, men sitter inte inne på filmer eller bilder om det är sådant som efterfrågas. Har aldrig haft någon privat kontakt med människan överhuvudtaget, men har delvis haft samma bekantskapskrets och befunnit mig på samma moderata event.

Men ingenting som du kan återge här alltså, bara svepande beskyllningar som inte kan verifieras.
Citera
2021-09-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det har gjorts i helt fel ordning.
Hon har all möjlighet att polisanmäla det själv, liksom hennes föräldrar om dom nu är insatta.
Polisanmälan är också det man skall göra om man anser att man utsatts för ett brott.
Det vet varje svenne, i synnerhet dom som är aktiva inom valfritt politiskt parti då frågan om tex mäns våld mot kvinnor, metoo och övriga sexuella anspelningar sedan några år bakåt verkar superangeläget.

Att "BO" (eller representanter) i detta fallet dragit storyn med partiledningen och genom massmedia först, får mig att tro att detta bara är ett smutskastningsärende och att Hanif lugnt kan sitta och vänta på att polisen lägger ned detta, alternativt upprättar en ny utredning om förtal, då riktat mot denna tonårsflicka.

Bra skrivet men vilka är dessa ”representanter”?
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Absolut. Det enda som skulle kunna göra skadan ogjord fär HB vore om 17-åringen drog tillbaka sina anklagelser. Och även det skulle en del ifrågasätta.

Mmm men HB:s politiska motståndare har redan bestämt hans skuld, de kommer tjata om "pedofili" i varje debatt oavsett.
Det är ju precis som när vänstern använder "blåbruna" i varenda debatt nu för tiden, det finns inget "brunt" parti i Sveriges riksdag idag, vad man än anser om SD så är de långt, långt ifrån de bruna fascist partier som existerade på 20-40 -talet samt existerar inom extremhögern idag, men det bryr de sig inte om, så länge man får kladda skit på sina politiska motståndare
Senast redigerad av guderi 2021-09-16 kl. 18:31.
Citera
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Tråkigt att höra om denna makthierarki år 2021. Vi för väl se tiden an och se om det dyker upp något annat på HB. Trist om det är så. Själv har jag alltid gillat HB för hans frispråkighet. Fattar om många av hans motståndare vill ha bort honom för det . Trodde nog att det var det detta handlade om. Tiden får visa.
HB ogillas av många moderater också. Han plockar ut stora belopp från riksdagen trots att han sällan är där. Han sitter mest på Twitter och trollar omkring. Han har gett sig på folk för deras autistiska diagnoser, fula kläder och liknande.

Det finns en anledning till varför han skyddas: en konservativ talesperson med flyktingbakgrund är rena våta drömmen. Hans tid kommer dock vara över rätt snart, när ungdomsförbundets kvinnor öppnar käften.
Citera
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Episkexpert
Knullade barnet med iraniern eller har Hanif Bali bara suttit och runkat till nakenbilder på en minderårig flicka?
Nej.
Citera
2021-09-16, 18:28
Medlem
Kan detta räknas som valsabotage? Det är väl rätt så allvarligt brott? För det här kommer bara fortsätta.
Citera
2021-09-16, 18:29
Medlem
jori9900s avatar
Har vi en ny Soran Ismail på gång? Annars gillar jag snubben men det vildvuxna skägget ger mej lite sektledar vibbar...
Citera
2021-09-16, 18:29
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
HB ogillas av många moderater också. Han plockar ut stora belopp från riksdagen trots att han sällan är där. Han sitter mest på Twitter och trollar omkring. Han har gett sig på folk för deras autistiska diagnoser, fula kläder och liknande.

Det finns en anledning till varför han skyddas: en konservativ talesperson med flyktingbakgrund är rena våta drömmen. Hans tid kommer dock vara över rätt snart, när ungdomsförbundets kvinnor öppnar käften.
Hu , väntar med spänning.
Citera
2021-09-16, 18:30
Medlem
trillians avatar
Två trådar som trendar nu handlar om cancel culture.

Övergård och Bali. Ytterligare två män som döms till livstids förnedring och munkavle för ett brott som ingen riktigt kan bevisa.

Vargarna på Expressen och Aftonbladet har fått blodsmak och då slutar dom inte hugga förrän bytet är stendött.

Vi har bara sett början av karaktärsmorden på dessa två herrar. Sen kanske förhoppningsvis kvällstidningarna är mätta ett slag.

Och kom ihåg: när det gäller Yasin Byn så är det skillnad på verk och person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in