2021-08-27, 11:13
Anna har återigen fått bannor av instagram p g a sina uthängningar och tillmälen mot ”trollen”.
https://i.postimg.cc/1Xjd85L4/7-F022...-B6-CABBA1.png
Citera
2021-08-27, 11:14
Medlem
Ajdå, smolk i glädjebägaren, Instagram hotar stänga ner Annas konto. Typiskt när det var så glatt idag.
Citera
2021-08-27, 11:21
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det verkar som hon fått hybris nu när hon ska vara spottkopp i Hylands hörna. Hon och Chippen ska väl representera före dettingar? Det var väl ett tag sedan Ken hade en hit han med, men han gör ju fortfarande saker. Men det är väl en 20 år sedan Petter, Ken och Sleepy brukade sampla gamla hits att rappa över. Ken representerar gangsta och våld och är väl så långt ifrån Anna man kan komma. Men har hon fått in ett hårstrå på tv4 ska självklart dottern få dansa. Varför inte?
Chippen är det nog inte. Kicken är troligare.
Citera
2021-08-27, 11:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Kanske OT men Antonios fotbollskarriär i SK Wigör tog slut förra året. Bara förluster förra året och minus 63 i målskillnad. I år har det gått betydligt bättre.
Edit: Vem är A som har dött, jag kanske inte hänger med tillräckligt?
Citera
2021-08-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kanske OT men Antonios fotbollskarriär i SK Wigör tog slut förra året. Bara förluster förra året och minus 63 i målskillnad. I år har det gått betydligt bättre.
Edit: Vem är A som har dött, jag kanske inte hänger med tillräckligt?

Vem A är har vi aldrig fått veta i sedvanlig ordning.

Verkar som Tunnan umgås med My igen, nu mår hon (så bra hon nu kan må, tror ilska är hennes enda genuina känsloläge. Hon är snarare ”urladdad”) när hon känner att hon får knäppa sina troll på näsan
Citera
2021-08-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Alltså nu har det väl slagit slint riktigt ordentligt?
Ja nu har det verkligen slagit slint. 16 bilder på Vanessa och snack om lets dance. Min dotter hade blivit arg på mig och bett mig omedelbart ta bort bilderna om jag gjort något sådant.
Citera
2021-08-27, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag skiter egentligen om Anna sätter sig själv i knipa men hon sänker ju även Vanessa med dessa idiotiska inlägg.
Ta bort och blocka personen som kritiserade Vanessas inlägg och gå vidare i livet.
Nu sätter hon bara mer fokus på dottern med ännu mer risk för liknande inlägg. Låt tösen leva sitt eget liv!
Anna fick dessutom inlägget att handla om sig själv helt plötsligt, hon tror inlägget skapades för att göra Anna illa!? Snacka offerkofta på andras bekostnad.

Nu försöker hon även få in Vanessa till Let's dance... Hon ska hjälpa DEM få upp ögonen för henne. Snälla, låt dina vuxna barn leva sina egna liv. Det räcker nu.
https://postimg.cc/LJMfPLfp
Hon pratade för något år sen om att V skulle passa jättebra i Lets Dance, hon ger inte upp...
Citera
2021-08-27, 12:16
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hon pratade för något år sen om att V skulle passa jättebra i Lets Dance, hon ger inte upp...

Har jag missat något med Let's dance? Det är inget jag tittar på men jag hade fått för mig att man ska vara kändis innan man kommer med i LD.
V är väl knappt känd utanför denna tråd eller Hertiginnans IG.
Citera
2021-08-27, 12:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag skiter egentligen om Anna sätter sig själv i knipa men hon sänker ju även Vanessa med dessa idiotiska inlägg.
Ta bort och blocka personen som kritiserade Vanessas inlägg och gå vidare i livet.
Nu sätter hon bara mer fokus på dottern med ännu mer risk för liknande inlägg. Låt tösen leva sitt eget liv!
Anna fick dessutom inlägget att handla om sig själv helt plötsligt, hon tror inlägget skapades för att göra Anna illa!? Snacka offerkofta på andras bekostnad.

Nu försöker hon även få in Vanessa till Let's dance... Hon ska hjälpa DEM få upp ögonen för henne. Snälla, låt dina vuxna barn leva sina egna liv. Det räcker nu.
https://postimg.cc/LJMfPLfp

Varför skulle Vanessa öht vara påtänkt i Lets Dance hon är ju ingen känd person.
Felicia var ju med i kändisfarmen för att hon betecknade sig som bloggare/influencer väl (dock inte mycket mer influencer än vad jag är ) SAMT att hon är Annas dotter.
Anna är verkligen P I N S A M.
Senast redigerad av cece123 2021-08-27 kl. 12:28.
Citera
2021-08-27, 12:25
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Har jag missat något med Let's dance? Det är inget jag tittar på men jag hade fått för mig att man ska vara kändis innan man kommer med i LD.
V är väl knappt känd utanför denna tråd eller Hertiginnans IG.

Anna tror att hennes enorma kändisskap räcker till Vanessa också, alla vet såklart att det är storstjärnans dotter när de ser henne på stan.
Hon jämför nog (som vanligt) med Wahlgrens också, där är ju barnen kända, så varför inte hennes barn?
Citera
2021-08-27, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Vem A är har vi aldrig fått veta i sedvanlig ordning.

Verkar som Tunnan umgås med My igen, nu mår hon (så bra hon nu kan må, tror ilska är hennes enda genuina känsloläge. Hon är snarare ”urladdad”) när hon känner att hon får knäppa sina troll på näsan

A= Antonio sonen
V= Vanessa yngsta dottern
F = Felicia äldsta dottern som har annan pappa
R.= Roberto
Citera
2021-08-27, 12:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det verkar som hon fått hybris nu när hon ska vara spottkopp i Hylands hörna. Hon och Chippen ska väl representera före dettingar? Det var väl ett tag sedan Ken hade en hit han med, men han gör ju fortfarande saker. Men det är väl en 20 år sedan Petter, Ken och Sleepy brukade sampla gamla hits att rappa över. Ken representerar gangsta och våld och är väl så långt ifrån Anna man kan komma. Men har hon fått in ett hårstrå på tv4 ska självklart dottern få dansa. Varför inte?

Anna tycker ju att hon är cool och lite gansta sådär, because she is not going to sit the fuck down.... And because hon skriver ett helt inlägg på engelska om BL VIP... Plus xxxx antal gånger till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in