Resultat: Bör kvinnor bli av med rösträtten?
JA!
41,95%
73 röster
NEJ!
58,05%
101 röster
2021-08-22, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Du har noterat det, tack för det, men vi kan avskriva dina synpunkter som helt irrelevanta.

Det är en så jävla SUNKIG gubbkanal. Människor som kollar på kanalen och tar den seriöst är ju för fan efterblivna

Är ju nåt fel på er för helvete
Citera
2021-08-22, 12:58
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
De påstår att feminister "rasar" och försöker få det att framstå som att feminister är faktaresistenta. Snarare är det väl riks som rasar mot feminister som måste sitta och hitta på fake news om dom
Sant. Nu kommer jag och du bli kallade rabiat feminister. Trots att jag ser biologiska skillnader inte är rabiat feminist men jag ser att dom finns. Saker är mer komplexa än svart/vitt. Vilket ingen sida har förmågan att se.
Citera
2021-08-22, 12:59
Bannlyst
Enbart patetiska svenskar som gränsar till förrädare kollar på Riks och tycker det är normalt med massa fula jävla gubbar tsm med yngre tjejer i en politisk nyhetskanal. Vad är det för jävla fel på er egentligen? Som gör att ni inte själva inser vilka fruktansvärt vidriga människor ni är?

Vad är det för fel på er? Som gör att ni inte fattar detta?
Citera
2021-08-22, 13:00
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Fast du måste ju medge att det finns en kraftig slagsida att peka på miljöfaktorer (istället för arv) som förklaring till det mesta av mänskligt beteende inom fjärde vågens feminism och den akademiskt skolade vänstern.
Skolade av vänstern? Lägg ner.
Citera
2021-08-22, 13:02
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
Det är en så jävla SUNKIG gubbkanal. Människor som kollar på kanalen och tar den seriöst är ju för fan efterblivna

Är ju nåt fel på er för helvete
Å så klänkt man kan vara!

Det låter nästan som att du känner för Riks vad jag känner för propagandakanalerna SVT/TV4.
Citera
2021-08-22, 13:03
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Du rasar ju hela dagarna om allting, din jävla pajas. Hela din Flashbackhistorik är en enda lång parad av feministiska konspirationsteorier och gnäll, gissningsvis ofta påeldade av rödvinsfylla. Du är ett ypperligt bevis på vad som händer när kvinnor slutar få kuk och istället fyller hålet med bitterhet, rödvin och knasiga ideologier.

Naturligtvis har TS rätt. Det västerländska samhället skrev under sin egen dödsdom i samma stund som man slutade kontrollera sina kvinnor. Resultatet av det sveket mot framtida generationer ser vi idag, med ett samhälle som leds och styrs av kvinnor på alla ledande positioner och den konflikträdsla och kraftlöshet som följer på det. Samhället styrs idag av kärringar som hämtar sin världsbild från DN och det leder till självutplåning och förfall. Och det är precis vad vi ser ske.

Islam kommer att ta över och då är det tillbaka in i köket för Merapi och alla andra kvinnor. Islam är inte öppen för förändringar. Det starke vinner alltid över den svage.
Märker du inte den rabiata DUBBELMORALEN i det du skriver? Jösses!
Citera
2021-08-22, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Å så klänkt man kan vara!

Det låter nästan som att du känner för Riks vad jag känner för propagandakanalerna SVT/TV4.

Är det pga alla kvinnor +40 som du stör dig på? Hade du önskat att de var hälften så gamla på SVT/TV4 eller?
Är du en fet ful äcklig pervers jävla hebefil peddo eller?

Är alla män som kollar på riks det eller ?

Är det därför kärringarna är så efterblivna att de inte kan ställa upp i nyhetsprogrammen? För att de är dom som föder fram hebefil männen i Sverige? Duktiga kärringar.. det är ju vad de gör bäst
Citera
2021-08-22, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det är endast för att du inte har makten att genomföra dina idéer i praktiken (tack och lov). Den vedervärdiga människosynen du besitter bör motverkas, oavsett vart den kommer ifrån.

Du har ingen aning om vad jag har för makt.

Du lever i en trygghetsbubbla både fysiskt och mentalt. Livet utanför den bubblan skrämmer dig, du har noll erfarenheter och din intellektuella arsenal består utav floskler och modeord du har lärt dig från skolan, instagram och den nuvarande gynocentriska sociala ordningen som förser dig med resurser som du inte förtjänat.

DU HAR NOLL EGNA TANKAR, då du har inga verktyg att jobba med. Som en svensk kvinna har aldrig behövt lära dig något av djupare mening. Du är en värdelös konsument och du kommer dö en värdelös konsument och inga WOKE'ismer du häver ur dig kommer någonsin förändra det.

Det enda du har att komma med, är att du tror dig vara en bättre människa än mig för att du just nu besitter åsikter som är acceptabla. Det är tydligt att du inte har läst historia.

Du har ingen moralisk förankring mer än vad du har matats med hela ditt liv. Fantasilivet du lever har producerat en avatar, med andra ord. du en nyttig idiot, en NPC en åsna som utnyttjas för att vidarebefordra hierarkin som styr samhället.

Have a happy Sunday dickfejs.
Citera
2021-08-22, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Ja vem mår mest illa ?

Om jag får utgå från min absoluta favoritsite för frustrerade män - kära Flashback, tror jag se en klar bild av vem som lider mest
Citera
2021-08-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej från liberalism. En ideologi som i sig innehöll feminism, eftersom pratar man om mänsklig frihet så måste det ju även gälla kvinnor.

Och båda de två viktigaste revolutionerna den ryska och den franska där man slagits för dessa tankar om mänsklig jämlikhet har startats av...kvinnor.

Du får gärna källhänvisa till att båda revolutionerna startats av män och dessutom vågar jag påstå att den amerikanska revolutionen har lett till långt mer frihet än vad den ryska någonsin gjorde.

Edit: menade såklart startats av kvinnor!
Citera
2021-08-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugenpresse
Du har ingen aning om vad jag har för makt.

Du lever i en trygghetsbubbla både fysiskt och mentalt. Livet utanför den bubblan skrämmer dig, du har noll erfarenheter och din intellektuella arsenal består utav floskler och modeord du har lärt dig från skolan, instagram och den nuvarande gynocentriska sociala ordningen som förser dig med resurser som du inte förtjänat.

DU HAR NOLL EGNA TANKAR, då du har inga verktyg att jobba med. Som en svensk kvinna har aldrig behövt lära dig något av djupare mening. Du är en värdelös konsument och du kommer dö en värdelös konsument och inga WOKE'ismer du häver ur dig kommer någonsin förändra det.

Det enda du har att komma med, är att du tror dig vara en bättre människa än mig för att du just nu besitter åsikter som är acceptabla. Det är tydligt att du inte har läst historia.

Du har ingen moralisk förankring mer än vad du har matats med hela ditt liv. Fantasilivet du lever har producerat en avatar, med andra ord. du en nyttig idiot, en NPC en åsna som utnyttjas för att vidarebefordra hierarkin som styr samhället.

Have a happy Sunday dickfejs.

Ironin i att hävda att någon annan inte har några egna tankar när man förmedlar det hela genom att använda varenda överanvända buzzword och floskel som finns att tillgå.

Jaja. Glad söndag på dig med, penisansikte
Senast redigerad av enhalvboj 2021-08-22 kl. 14:34.
Citera
2021-08-22, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Du får gärna källhänvisa till att båda revolutionerna startats av män och dessutom vågar jag påstå att den amerikanska revolutionen har lett till långt mer frihet än vad den ryska någonsin gjorde.

Edit: menade såklart startats av kvinnor!

Du får googla själv, men ryska revolutionen startades av att kvinnor gick ut i strejk och demonstration över dåliga löner och matförsörjning.
hört talas om kvinnodagen den 8 mars? det är just i åminnelse av dessa donnor som fick spader.

Franska revolutionen startades på ungefär samma sätt, kvinnor som gick ut i protest en masse och sen rullade hela revolutionen igång.

Det betyder ju dock inte att inte även män var involverade eller missnöjda med sakernas tillstånd, det var det självfallet.
Utan mer att just kvinnor levde i bottenskiktet, hade minst inkomster, barn att mätta och därför blev mest illa åtgångna och därmed desperata av den tidens utnyttjande av arbetare och misskötsel av statliga finanser.
Senast redigerad av Merapi 2021-08-22 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in