Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-28, 17:56
  #541
Medlem
Lakebeachs avatar
Han bor i Gårdskär i Älvkarleby kommun. Han hyr utav en lokalpolitiker från Vänsterpartiet.
Citera
2020-10-29, 08:21
  #542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakebeach
Han bor i Gårdskär i Älvkarleby kommun. Han hyr utav en lokalpolitiker från Vänsterpartiet.
Vad heter lokalpolitikern då?
Citera
2021-02-25, 18:44
  #543
Medlem
Håller just på att kolla dokumentärer om gamla fall, då detta fall dök upp.. Viktigt att uppdatera så länge gärningsmän är i livet.. Vilken adress kan han hålla till på i Älvkarleby då?
Citera
2021-04-30, 21:56
  #544
Medlem
Hans omskrivna närvaro i mina nära kvarter förpestade flera år för mig och gjorde dem väldigt otrygga. Föga anade jag då att han fanns tvärs över gatan, på vego-restaurangen i Hälsans hus på Fjällatan.
Johnny Svalstedt visade han sig heta. Nu är han 73 år och har bytt namn till John Walentin Hadarson,
pers.nr 19470502-0339. Skarpvretsvägen 14, Skutskär. Må han hålla sig inlåst resten av livet!
Citera
2021-05-03, 23:34
  #545
Medlem
MrsChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollysmatte
"Jag tror inte på ånger, när sådant händer så är man programmerad för detta" och så har han förstört så många kvinnors liv, men tar inget ansvar överhuvudtaget.
En helsvensk serievåldtäktsman.

Ordvalet ”händer,” precis som att det är ”slumpen” och något som bara händer, fyfan...

Så Kapten Klänning bedriver ett stall och hästgård där barn kommer regelbundet och rider, och denna man fick gå fri redan 2015... Usch. Vad bra att man kan läsa hans adress i tråden. En människa som själv anser han är *programmerad till något sånt här* borde inte få leva på skyddad adress.
Citera
2021-08-19, 02:41
  #546
Avstängd
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Hans omskrivna närvaro i mina nära kvarter förpestade flera år för mig och gjorde dem väldigt otrygga. Föga anade jag då att han fanns tvärs över gatan, på vego-restaurangen i Hälsans hus på Fjällatan.
Johnny Svalstedt visade han sig heta. Nu är han 73 år och har bytt namn till John Walentin Hadarson,
pers.nr 19470502-0339. Skarpvretsvägen 14, Skutskär. Må han hålla sig inlåst resten av livet!

Verkar inte ha bättrat sig särdeles ...
https://mrkoll.se/person/john-walent...QulaTbTAQmuerA
Citera
2021-08-20, 01:02
  #547
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Tycker att han påminner om Golden State Killer innan han började att mörda, samma tillvägagångssätt.
Citera
2021-10-18, 14:55
  #548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Verkar inte ha bättrat sig särdeles ...
https://mrkoll.se/person/john-walent...QulaTbTAQmuerA
Hva står bak linken?
Citera
2021-10-19, 17:41
  #549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Verkar inte ha bättrat sig särdeles ...
https://mrkoll.se/person/john-walent...QulaTbTAQmuerA

Lyssnade på P3 dokumentär och slank in här och ser att John är skriven på en bostadsadress med "boende av annan typ"
Vad menas med boende av annan typ?
Fängelse, tvångsvård, inneboende, husvagn, behandlingshem eller något annat?
__________________
Senast redigerad av lindome 2021-10-19 kl. 17:45.
Citera
2021-10-20, 07:31
  #550
Medlem
Quietdrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Lyssnade på P3 dokumentär och slank in här och ser att John är skriven på en bostadsadress med "boende av annan typ"
Vad menas med boende av annan typ?
Fängelse, tvångsvård, inneboende, husvagn, behandlingshem eller något annat?

Behöver inte betyda så mycket. Det står samma på mig fast jag bor i vanlig lägenhet.
Mycket information som inte stämmer på mrkoll om man kollar runt lite.

Fast i hans fall kan det väl betyda att han bor i nån sorts stuga på en fastighet om jag inte minns fel.
__________________
Senast redigerad av Quietdrive 2021-10-20 kl. 07:38.
Citera
2022-07-25, 10:22
  #551
Medlem
Så korta straff han fick alltså. Och utsläppt efter halva tiden. Man mår illa. Hoppas sosseriets dagar snart är över så kanske vi kan få ordning på Sverige.
Citera
2022-07-25, 10:55
  #552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Så korta straff han fick alltså. Och utsläppt efter halva tiden. Man mår illa. Hoppas sosseriets dagar snart är över så kanske vi kan få ordning på Sverige.
Sossarna har höjt straffen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback