Citat:
Ursprungligen postat av
.McAn.
Kan nån spräcka TS för mänsklighetens bästa?

Nu vet jag inte vad det betyder men så långt behöver man kanske inte gå

Men TS följer agendan. De som kritiserar systemet skall stämplas som avvikande.
Ofta är det fejkat är min uppfattning.
De "skogsmänniskor som på Trumps uppdrag invaderade Capitol" är säkert statister som utsetts att utmåla systemkritiker som varande bakom flötet.
Greta kritiserar systemet och har diagnoser, liksom Assange. Man diagnosticerar de som kritiserar systemet (enligt min uppfattning den globala diktatur som håller på att byggas upp).
Jag gissar att många av de som skriver är proffs som fejkar en avvikande personlighet och "alt-right"-åsikter.
Samma med många forumtroll. De attackerar ofta den som kritiserar systemet istället för att försvara systemet.
Nästan alla måste ha diagnoser. När diagnoserna nyligen slog till för världens bästa gymnast, Biles, kunde hon inte tävla på hela veckan.
Det är ett nytt Sovjetunionen man försöker bygga upp genom EU samt globalt. Man använder samma metoder. Man ger psykiatriska diagnoser till regimkritiker.
Man ser dessutom hur systemet medvetet försöker sprida hat mellan folkgrupper t.ex män/kvinnor, mellan etniska grupper, det sprids har mot LGBT genom att Pride utmålar dem som avvikande sexgalningar. När man ser hur systemet arbetar vet man att det spår systemet valt är sjukt.
Snarare tror jag att det är sunt och hälsosamt att ägna sig åt systemkritik. Se så glåmig och full av diagnoser Greta är.
Man känner sig sällan så sund och frisk som när man läser om t.ex EU. För ett par år sedan skulle de sänka CO2, men förra året drog de in 7500 miljarder för att brassa på till max med CO2 genom Coronapaketen. Nu skall de visst sänka igen. Men den första åtgärden är tydligen att dra upp tullmurar mot Ryssland och Kina. EU är helt galna. Så när man följer systemets agerande känner man sig kärnfrisk, i alla fall förhållandevis.
Jag känner mig betydligt mer skärpt än USA:s president. Det kan man leva på länge