2021-08-02, 22:20
Medlem
Olof har skitit ner sig nu och tagit bort Tweetsen om Kinesen
Citera
2021-08-02, 22:20
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gates1
Olof har skitit ner sig nu och tagit bort Tweetsen om Kinesen
Han är live på Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=B8u8kQ6UTog
Citera
2021-08-02, 22:21
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
När han satt med i debatten med Olof så hade han möjligen ett mord på sitt samvete då mordet ska ha inträffat 28 april. Sjukt ändå.

Vad pekar på att Olof är ansvarig?
Citera
2021-08-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vad pekar på att Olof är ansvarig?
Vad jag vet så ingenting just nu, Olof är inte misstänkt för något.
Citera
2021-08-02, 22:31
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Vad jag vet så ingenting just nu, Olof är inte misstänkt för något.

Det var jag som massuppfitta genom att inte läsa tillräckligt. Så El Lobo är alltså misstänkt för mord?
Citera
2021-08-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det var jag som massuppfitta genom att inte läsa tillräckligt. Så El Lobo är alltså misstänkt för mord?
Ja det är han, på sannolika skäl.
Citera
2021-08-03, 15:52
Medlem
Vaxads avatar
Olof har gjort bort sig nu. Kinesen är absolut ingen man vill jävlas med.

Kan bli spännande
Citera
2021-08-03, 16:09
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad

Kan bli spännande
Kinesen har ju varit inlåst i ett decennium, hur aktuell är han idag, som tjock Steffe ungefär. Det är ju inte den vassaste kniven i lådan direkt.
Citera
2021-08-03, 16:18
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kinesen har ju varit inlåst i ett decennium, hur aktuell är han idag, som tjock Steffe ungefär. Det är ju inte den vassaste kniven i lådan direkt.
Kinesen har naturligtvis fortfarande enormt många kontakter i den undre världen, även om han gissningsvis håller sig på rätt sida lagen själv. Han åkte in som en kriminell, han kom ut som en don. Vad har Olof gjort? Och jag menar vad har Olof egentligen gjort? Ingenting.
Citera
2021-08-03, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad

Kan bli spännande
Hahaha Kinesen är ett jävla skåp. Mental nivå ca. 12-13 år. Kolla upp debatten Honom vs Hanif Bali på Youtube Nu är Olof ett miffo av rang också .Men desto mer underhållande än någon föredetting som var gangster för ca. 20 år sedan. Dessutom i behov godeman och gruppboende. Möjligt han är tuff med puffran och backup av sina grabbar. Men verbalt skulle en hyfsat begåvad 13-åring kunna äga honom varje dag i veckan.
Citera
2021-08-03, 16:31
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Kinesen har naturligtvis fortfarande enormt många kontakter i den undre världen, även om han gissningsvis håller sig på rätt sida lagen själv. Han åkte in som en kriminell, han kom ut som en don. Vad har Olof gjort? Och jag menar vad har Olof egentligen gjort? Ingenting.
Uppenbarligen så har han gjort en del slantar, utan att åka in..
Varför skulle Kinesen vara nån Don, han pallade ju inte att gå hela vägen, det fick Janne R göra åt honom istället. Janne blev lovad ekonomisk kompensation medans han satt, men det blev si så där med det. Vilken Don va.
Citera
2021-08-03, 16:33
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Uppenbarligen så har han gjort en del slantar, utan att åka in..
Varför skulle Kinesen vara nån Don, han pallade ju inte att gå hela vägen, det fick Janne R göra åt honom istället. Janne blev lovad ekonomisk kompensation medans han satt, men det blev si så där med det. Vilken Don va.
Ja... Vad tror du att don betyder? Är det en snubbe som går runt och knäpper folk, eller är det högsta chefen som sätter andra i arbete? Jag har ännu inte sett Olofs slantar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in