Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Källa på det, eller som i vanlig ordning bara något du hittar på?

Behövs inte källa för att förstå att det är bluff. Att en random välgörare skulle hosta upp nästan 100 k. Nåväl, jag hade kunnat tänka mig det om det handlade om något verkligt hjärtskärande. Typ att ett stackars oskyldigt barn är dödligt sjuk och det enda sättet att bota det var att köpa vård i ett annat land. Klart det skulle kunna hända att en miljonär ser det och helt utan motprestation betalar vad det kostar.

I det här fallet handlar det om Alexander Rask. En kille som är helt makalöst osympatisk. Det är ingen överdrift alltså. Alla hans handlingar så här långt har visat att han är självcentrerad, snål, en översittare, en mobbare, självömkande, ouppfostrad, ja, odräglig i största allmänhet.

Hur har han hamnat i sin ekonomiska knipa då? Jo, han lade upp videor på sin youtubekanal där han hängde ut folk med funktionshinder, hängde ut personer för incest och mobbade folk för att skapa content. Det är ingen som ömmar för en person som beter sig på det viset, om det inte handlar om någon nära släkting, t.ex.

Visst, det finns ett gäng personer som tycker att Rask är väldigt bra och härlig. Vad som kännetecknar dessa individer är att de är förstklassiga White Trash. Med andra ord inga som har 100 k att skicka i en klumpsumma.

Det är med största säkerhet hans farfar, som Rask motvilligt efter lite tjat gått med på att han får betala lånet. Rask kan förmånligt betala av lånet till honom istället, utan att några räntekostnader tickar. Samma visa som med Rasks mercedesköp x2. Det här hade inte varit en grej om Rask inte hade gått ut och sagt att han minsann gjort brottet själv och ska betala själv också, ingen hade brytt sig. Men nu gjorde han det och han hatar att få sitt hyckleri utpekat så han kan inte gå ut med hur det verkligen löste sig.
Citera
2021-07-25, 13:36
Medlem
Citat:

Sluta upp med att ifrågasätta när du själv inte har något med substans att motbevisa, som du i vanlig ordning gör.
Citera
2021-07-25, 13:38
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Behövs inte källa för att förstå att det är bluff. Att en random välgörare skulle hosta upp nästan 100 k. Nåväl, jag hade kunnat tänka mig det om det handlade om något verkligt hjärtskärande. Typ att ett stackars oskyldigt barn är dödligt sjuk och det enda sättet att bota det var att köpa vård i ett annat land. Klart det skulle kunna hända att en miljonär ser det och helt utan motprestation betalar vad det kostar.

I det här fallet handlar det om Alexander Rask. En kille som är helt makalöst osympatisk. Det är ingen överdrift alltså. Alla hans handlingar så här långt har visat att han är självcentrerad, snål, en översittare, en mobbare, självömkande, ouppfostrad, ja, odräglig i största allmänhet.

Hur har han hamnat i sin ekonomiska knipa då? Jo, han lade upp videor på sin youtubekanal där han hängde ut folk med funktionshinder, hängde ut personer för incest och mobbade folk för att skapa content. Det är ingen som ömmar för en person som beter sig på det viset, om det inte handlar om någon nära släkting, t.ex.

Visst, det finns ett gäng personer som tycker att Rask är väldigt bra och härlig. Vad som kännetecknar dessa individer är att de är förstklassiga White Trash. Med andra ord inga som har 100 k att skicka i en klumpsumma.

Det är med största säkerhet hans farfar, som Rask motvilligt efter lite tjat gått med på att han får betala lånet. Rask kan förmånligt betala av lånet till honom istället, utan att några räntekostnader tickar. Samma visa som med Rasks mercedesköp x2. Det här hade inte varit en grej om Rask inte hade gått ut och sagt att han minsann gjort brottet själv och ska betala själv också, ingen hade brytt sig. Men nu gjorde han det och han hatar att få sitt hyckleri utpekat så han kan inte gå ut med hur det verkligen löste sig.

Då är det ju något ni hittar på men skriver om det som om att det stämmer. Tills någon bevisar att det är hans familj som betalat. Just nu är det endast han som vet sanningen
Citera
2021-07-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stromir
Sluta upp med att ifrågasätta när du själv inte har något med substans att motbevisa, som du i vanlig ordning gör.

Jag avskyr BajsBaronen, han är en äcklig trash som inte borde få ha barn.

Men att ni fjollor hittar på saker och sen ”öööö näää har inga bevis! Men det är Rask å vi har alltid rätt höhöhö” funkar inte.

Man får tycka vad fuck man vill, men hittar man på historier får man vara beredd att bli ifrågasatt Eller hur?

Finns varken bevis eller motbevis. Eller hur?
Då handlar det om åsikter 🤷🏻‍♀️
Citera
2021-07-25, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Då är det ju något ni hittar på men skriver om det som om att det stämmer. Tills någon bevisar att det är hans familj som betalat. Just nu är det endast han som vet sanningen

Det är en ickefråga. Alla som följer Rask med kritiska glasögon vet att Rask aldrig drar sig för att ljuga för sina följare. Han tummar alltid på sanningen när han tycker att det gynnar honom.

Sen kanske det inte är familjen, det är sant. Det kan vara Lets feast eller så också. Huvudsaken är att det inte finns att någon random med fet plånbok skulle hjälpa en såpass oskön människa som Baronen utan motprestation.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-07-25 kl. 13:47.
Citera
2021-07-25, 13:46
Medlem
Citat:

Men att ni fjollor hittar på saker och sen ”öööö näää har inga bevis! Men det är Rask å vi har alltid rätt höhöhö” funkar inte.

Man får tycka vad fuck man vill, men hittar man på historier får man vara beredd att bli ifrågasatt Eller hur?

Det gör du inte alls. Alltid när man ser dig i tråden sitter du och rövslickar snubben och tar han i försvar. Det får man faktiskt göra. Det finns inget som hindrar fans från att hylla Rask i den här tråden. Till saken hör att det finns så lite att hylla honom för. Han är verkligen helt makalöst odräglig.
Citera
2021-07-25, 13:48
Medlem
Citat:

Det är lite att ta i, jag ogillar inte Rask men mer hans handlingar som sticker i ögonen.

Ja men du har själv aldrig några åsikter, du lägger dig bara i andras diskussioner med meningslösa motfrågor.
Citera
2021-07-25, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det gör du inte alls. Alltid när man ser dig i tråden sitter du och rövslickar snubben och tar han i försvar. Det får man faktiskt göra. Det finns inget som hindrar fans från att hylla Rask i den här tråden. Till saken hör att det finns så lite att hylla honom för. Han är verkligen helt makalöst odräglig.

HAHAAHAH du måste skämta 🤣 du måste isf tänka på annan då

Har sen dag 1 försökt förklara för er efterblivna att en person som Rask inte kommer att förändras.

Att en person som Rask inte behöver söka sig ett jobb eftersom han själv inte vill eller inser det. Men ni idioter fortsätter tro på er lilla fantasi 😂

Har förklarat varför jag tror att Rask inte kommer vara i liv om 5-10 år. Det enda som jag om du vill kalla det försvara är när ni idioter inte kan skilja åsikter och fakta.
Rask är korkad - fakta
Rask är ful - åsikt även om det är sjuk åsikt.
Citera
2021-07-25, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stromir
Det är lite att ta i, jag ogillar inte Rask men mer hans handlingar som sticker i ögonen.

Ja men du har själv aldrig några åsikter, du lägger dig bara i andras diskussioner med meningslösa motfrågor.

Jag har visst mina åsikter, du läser det du vill läsa antagligen.

Har flertal gånger försökt att få idioter att inse att Rask inte går att ändra då han inte själv vet att det behövs. Han funkar inte på det sättet. Men säger jag det får jag bara motfrågor hur jag kan säga något sådant. Grejen är att det är fakta.
Citera
2021-07-25, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
precis, Rask är en mobbare ut i fingerspetsarna som totalt sket i att psykisk sjukdom drabbat Lennart och att han led ända in i döden och att hans handlande berodde på detta och inte att han var en dålig människa oavsett vad han sysslade med så kunde folk med lite hjärna förstå det! Men Bajsbaronen såg sig ännu en chans att sko sig på utslagna eller försvarslösa människor som tex Lennart eller sin far som lider av ett missbruk! Han är en 1: klassens mobbare och borde inte få göra en enda video till på någon media
Det som känns bra är att oempatiska ärkesvin som Rask alltid får vad dom förtjänar, hans handlingar kommer alltid komma ikapp honom.

Och ja, alla med fler än 70 iq poäng fattar att det är Bajsbaronens familj som ännu en gång fått betala för hans patetiska arsle, han har ju inga tillgångar, anonym följare vem kan ens tro något sådant han är som vi redan vet ingen karl för sin hatt.
Citera
2021-07-25, 14:57
Medlem
cerns avatar
Hur pass mycket ljuger han? Varför är han så hyllad om allt är bluff och båg?
Citera
2021-07-25, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur pass mycket ljuger han? Varför är han så hyllad om allt är bluff och båg?

Han har ljugit om en del och även erkänt det.
Men han erkänner när han inte har annat val. Stort att erkänna men inte soeciellt stort att bara göra det när man inte har annat val. Men bättre sent än aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in