2021-07-12, 03:37
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det perfekta äktenskapet 😅

Robban ser ut att sova. Uttröttad och uttjatad av en dag med Anna..?
Citera
2021-07-12, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/fwz69yT

Bilder från Instastory.
"Skönt att slippa vara ensam. HAN är här"
Om hon skaffade sig ett arbete så slapp hon ju vara själv hela dagarna.
Hahaha, kolla in krattan, så fint de märkt upp den, om någon skulle råka ta fel
Citera
2021-07-12, 07:01
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkar1717
@Pelikantomten Ja, det är Anna det handlar om.
https://postimg.cc/K1tHdLB7
https://postimg.cc/KKFHFzD6
https://postimg.cc/cgLkgbjT
https://postimg.cc/fS3H50M9

Med tanke på hur störd Anna är så kan det faktiskt vara så att hon hittat på detta för att få uppmärksamhet.
Att folk ska få veta vilken stor stjärna som bor i området.
Det är detta som är faran med att ljuga.
När det väl är sanning så är det ingen som tror på dig.
Jag tror hon behövde lite uppmärksamhet och sympati och känner dom inte till dramaqueen nr 1 så tycker säkert flera synd om henne.
Det är synd om henne men av en helt annan anledning!
Citera
2021-07-12, 07:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Med tanke på hur störd Anna är så kan det faktiskt vara så att hon hittat på detta för att få uppmärksamhet.
Att folk ska få veta vilken stor stjärna som bor i området.
Det är detta som är faran med att ljuga.
När det väl är sanning så är det ingen som tror på dig.
Jag tror hon behövde lite uppmärksamhet och sympati och känner dom inte till dramaqueen nr 1 så tycker säkert flera synd om henne.
Det är synd om henne men av en helt annan anledning!
Det kan nog ha hänt men är säkert bara en bagatell som de flesta andra människor råkat ut för någon gång. Något pucko slänger glåpord när man sitter på sin uteplats och mår bra.
F.ö. är det bortkastad tid att gå till polisen, en silverfärgad bil av äldre årsmodell och förmodligen kombi.
Finns hur många som helst och vet Anna inte ens om det är en kombi eller inte så känns ju hennes beskrivning aning tveksam.
Citera
2021-07-12, 07:11
Medlem
moralhoras avatar
Nu antar jag att vi vet vad hela polisanmälan-fadderullan handlade om?
Citera
2021-07-12, 07:12
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/0J2nRJS

Se där ja.
Äntligen har en journalist hört av sig 🙄😁
Kul att hon la in den här bilden på sig själv när hon skrev inlägget i deras samverkansgrupp.
Ja då kan hon luta sig tillbaka, börja gråta och vänta på ett reportage i tidningen.
Äntligen lite rubriker!
Och den som 'tipsat " Aftonbladet vet vi nog vem det är 😉
Citera
2021-07-12, 07:26
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/gallery/0J2nRJS

Se där ja.
Äntligen har en journalist hört av sig 🙄😁
Kul att hon la in den här bilden på sig själv när hon skrev inlägget i deras samverkansgrupp.
Ja då kan hon luta sig tillbaka, börja gråta och vänta på ett reportage i tidningen.
Äntligen lite rubriker!
Och den som 'tipsat " Aftonbladet vet vi nog vem det är 😉

Kräks lite lätt när man ser att en människa som jobbar på en tidningsredaktion som skall förmedla nyheter finner något intressant i Anna Books påhitt. "Stina" måste vara en totalt obegåvad sommarjobbare.
Citera
2021-07-12, 07:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Kräks lite lätt när man ser att en människa som jobbar på en tidningsredaktion som skall förmedla nyheter finner något intressant i Anna Books påhitt. "Stina" måste vara en totalt obegåvad sommarjobbare.

Troligen har hon väl fått order att följa upp storyn av redaktören för att Anna ska lugna ner sig lite.
Citera
2021-07-12, 08:18
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen har hon väl fått order att följa upp storyn av redaktören för att Anna ska lugna ner sig lite.

Ännu mer troligt att A Book skickat det till sig själv från en kontantkortsmobil.
Citera
2021-07-12, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu antar jag att vi vet vad hela polisanmälan-fadderullan handlade om?
Ytterligare ett bevis för hur galen Anna är. Någon kör förbi , hon vet inte vilken bil det är eller vem det är men hon åker till polisen utan att ha några bevis. Polisen har fullt upp med allvarliga händelser varje dag, hon är säkert ökänd hos polisen. Sedan efterlyser hon honom bland grannarna. Ingen kommer att bry sig även om de skulle veta vem det är. Förmodligen är det någon som inte ens bor i området. Det är Anna själv som bäddar för att dessa händelser drabbar henne.
Citera
2021-07-12, 09:03
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ytterligare ett bevis för hur galen Anna är. Någon kör förbi , hon vet inte vilken bil det är eller vem det är men hon åker till polisen utan att ha några bevis. Polisen har fullt upp med allvarliga händelser varje dag, hon är säkert ökänd hos polisen. Sedan efterlyser hon honom bland grannarna. Ingen kommer att bry sig även om de skulle veta vem det är. Förmodligen är det någon som inte ens bor i området. Det är Anna själv som bäddar för att dessa händelser drabbar henne.

Jag tycker absolut att Anna skulle göra en polisanmälan, om inte annat för att samla bevis om det är någon som fortsätter, men det kanske inte är det mest brådskande och polisen lär inte göra mycket.
Citera
2021-07-12, 09:05
Medlem
Coolvid19s avatar
Jag läste bakifrån och blev inte riktigt klok på vad detta handlade om. Först trodde jag att det var något tokigt fan som hade skrivit Anna med gräsklipparen och att någon stulit deras bil. Det verkade logiskt. Särskilt det där om att hon inte visste hur hennes egen bil såg ut.

Sedan förstod jag hur allt nästan hänger ihop. Gulligt av Roerta att skriva hennes namn, men han gjorde ju samma sak i våras, när han skottade tror jag? Nåja, de har kort minna bägge två, tur det.

Nä, att någon person åker runt och skriker märkliga saker tror jag inte på. Är man på den nivån att man åker runt och skriker saker till random människor, kända som okända, sitter man normalt instängd. Inte kör man bil i alla fall. Är man dessutom på den nivån att man är måste rikta sitt hat mot någon eller något, så brukar det i regel vara en president eller för att protestera mot kärnkraften eller vad som.

En lokal byfåne hade gett sig till känna för länge sedan. Jag har för mig att Izavella Löwengrip hade en eller annan stalker också när hennes popularitet började dala. Det mest troliga är nog att antingen har ROberta klippt gräset naken eller så har Anna lagt lappar i brevlådan om något? Det var nog en sur granne som hade fått nog och Anna låtsades inte förstå vad som stod på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in