Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-07-12, 03:57
Medlem
Sköt en 0,4 mellan klockan 16 och 17 nånstans och fick en skaplig skjuts. Sen vid 21:30 kände jag redan att det var dags för en till rykare. Måste varit en 0,5 men förmodligen lite mer då jag fick en obehaglig värmeskjuts som strålade riktigt varmt från brösten och raka spåret ner genom röven att jag trodde att jag var skulle skita på mig, vilket gjorde mig orolig.

Detta är första dygnet efter ca 8 timmars sömn, hållt igång lite till och från nu under 2 veckor.

Nu till symtomen:
*Sticklingar till och från på olika delar av kroppen,
*Känner en strålande känsla i vänsterhandled när jag tar några centimeter under själva armväcket. Injicerar alltid i höger armväck. Skjutit i vänster typ 3 gånger för ca 2 veckor sen.
*En obehaglig huggande känsla i nacken mest på höger sida. Känner den då och då speciellt efter jag suttit stil ett tag.
*Ovanligt omotiverad efter rykaren, känner mig påtänd men ändå inte.
*Gåshud konstant.
*En känsla av att värmeskjutsen smyger fram ibland när jag andas.

Har ätit frukost, middag även druckit mycket vatten och vätskeersättning och stoppade i mig någon snabbt vid 01.

Några tänkar kring vad detta kan bero på?
Senast redigerad av 4Reality 2021-07-12 kl. 04:05.
Citera
2021-07-12, 04:07
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4Reality
Sköt en 0,4 mellan klockan 16 och 17 nånstans och fick en skaplig skjuts. Sen vid 21:30 kände jag redan att det var dags för en till rykare. Måste varit en 0,5 men förmodligen lite mer då jag fick en obehaglig värmeskjuts som strålade riktigt varmt till brösten och rakt genom röven att jag nästan trodde att jag var påväg att skita på mig, vilket gjorde mig rätt orolig.

Detta är första dygnet efter ca 8 timmars sömn, hållt igång lite till och från nu under 2 veckor.

Nu till symtomen:
*Sticklingar till och från på olika delar av kroppen,
*Känner en strålande känsla i vänsterhandled när jag tar några centimeter under själva armväcket. Injicerar alltid i höger armväck. Skjutit i vänster typ 3 gånger för ca 2 veckor sen.
*En obehaglig huggande känsla i nacken mest på höger sida. Känner den då och då speciellt efter jag suttit stil ett tag.
*Ovanligt omotiverad efter rykaren, känner mig påtänd men ändå inte.
*Gåshud konstant.
*En känsla av att värmeskjutsen smyger fram ibland när jag andas.

Har ätit frukost, middag även druckit mycket vatten och vätskeersättning och stoppade i mig någon snabbt vid 01.

Några tänkar kring vad detta kan bero på?

Ja du har väll antagligen fått nån skit, nån rc eller nått och kroppen säger ifrån.

Mitt tips till dig är att sluta direkt med dessa jävla pundar beteenden och skjuta i sig saker, hur fan kan folk ens leva med det... jag blir mörkrädd. Ta droger som en livsnjutare och fan förstör inte kroppen mer än vad du behöver.

Om det blir värre och mer orolig så får du väll åka på rutinkoll på akuten bara för att se så allt står rätt till, kan ju hänt något med kroppen vem vet.
Citera
2021-07-12, 04:12
Medlem
hobby_smokers avatar
Instämmer med personen ovan skit i o injicera.
Använd på andra sätt dvs snorta, röka svälja.
Citera
2021-07-12, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Ja du har väll antagligen fått nån skit, nån rc eller nått och kroppen säger ifrån.

Mitt tips till dig är att sluta direkt med dessa jävla pundar beteenden och skjuta i sig saker, hur fan kan folk ens leva med det... jag blir mörkrädd. Ta droger som en livsnjutare och fan förstör inte kroppen mer än vad du behöver.

Om det blir värre och mer orolig så får du väll åka på rutinkoll på akuten bara för att se så allt står rätt till, kan ju hänt något med kroppen vem vet.

Jo, jag har kört iv en månad nu, allt för den där jävla skjutsen som varar max 1 min. Blir gamla hederliga nasalt nästs gång efter jag tagit mig ur den här situationen
Citera
2021-07-12, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Instämmer med personen ovan skit i o injicera.
Använd på andra sätt dvs snorta, röka svälja.

Man känner verkligen att det är det enda rätta nu
Citera
2021-07-12, 05:04
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Jo, jag har kört iv en månad nu, allt för den där jävla skjutsen som varar max 1 min. Blir gamla hederliga nasalt nästs gång efter jag tagit mig ur den här situationen

Ja folk kommer se dig som en luffare resten av livet, du är väl bättre än så? fan kriga dig till nått vettigt och ha nån dag i veckan där du kan njuta till det istället. Livet har mer att erbjuda än en kanyl, jag har ett skit liv men skulle allldrriiig röra e kanyl. Sista jag vill är att folk ska se ner på mig på grund av en nål.

Tror du har någon form av at eventuell ångest, försök bara andas lugnt så löser detta sig.

mvh dare

EDIT: sen så kan jag upplysa dig att en överdos på amfetamin är inget farligt i 99/100 fall, det ända som sker är att man däckar(överdos) man bara somnar, som man habbdäckar.
Citera
2021-07-12, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Ja folk kommer se dig som en luffare resten av livet, du är väl bättre än så? fan kriga dig till nått vettigt och ha nån dag i veckan där du kan njuta till det istället. Livet har mer att erbjuda än en kanyl, jag har ett skit liv men skulle allldrriiig röra e kanyl. Sista jag vill är att folk ska se ner på mig på grund av en nål.

Tror du har någon form av at eventuell ångest, försök bara andas lugnt så löser detta sig.

mvh dare

EDIT: sen så kan jag upplysa dig att en överdos på amfetamin är inget farligt i 99/100 fall, det ända som sker är att man däckar(överdos) man bara somnar, som man habbdäckar.

Ja, det måste ha varit ångest efter dosen, blev riktigt ansträngande har gått typ 8 tim nu så kroppen borde ha kommit med tydliga signaler om det skulle vara något stort fel. Misstänker iaf att blodcirkulationen kan ha påverkats en aning efter kanylerna.men ska låta armarna vara så de får tid att läka. Sen blir det fan gamla hederliga tjackrace😎
Citera
2021-07-12, 08:18
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Ja, det måste ha varit ångest efter dosen, blev riktigt ansträngande har gått typ 8 tim nu så kroppen borde ha kommit med tydliga signaler om det skulle vara något stort fel. Misstänker iaf att blodcirkulationen kan ha påverkats en aning efter kanylerna.men ska låta armarna vara så de får tid att läka. Sen blir det fan gamla hederliga tjackrace😎

Låter som en plan, förstår faktiskt inte ens hur folk gillar tjack. Jag blir bara neråt och trött/dåsig av tjack, men har ändå tryckt i mig mängder genom åren haha...

Gillar mer att nodda och sväva bort lite.. freebase är min största favorit, men klarar inte av det så får hålla mig borta från det. Rökte runt 5-10g=(4-8g freebased) om dagen i 1½år...

Men gör din grej se till att må bra, kriga på bara det kommer gå över.
Citera
2021-07-12, 13:14
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det är bankat med magnesiumsulfat. Detta ger en jävla hetta i rektum vid (för) stor dos.
Citera
2021-07-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det är bankat med magnesiumsulfat. Detta ger en jävla hetta i rektum vid (för) stor dos.

Åh fan! Ja, det värmde på bra nog också
Citera
2021-07-13, 09:30
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Åh fan! Ja, det värmde på bra nog också

Visst gör det att hela kroppen hettar till, men just anuset bränner värst. Passande låt till injektion, vilket för alla med klass är ett måste, med sådant tjack är "Ring of Fire" med den gode Johnny Cash.
Citera
2021-07-14, 22:46
Medlem
Nej tänk inte på det hur lugnt som helst. Tar ett par benso!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in