Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-09, 21:17
Medlem
TrazanSatanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Patetiskt. Jag har aldrig sett denna buss, men hoppas något jon försöker "tvinga" in mig i den en vacker dag.
Det är ingen som försöker tvinga någon. Hela den här antivaxxrörelsen är en patetisk samling figurer, dag ut och dag in ältas det om att man minsann ”gör motstånd mot the man” men när blev någon tvingad till någonting? Man behöver inte göra motstånd mot något som inte sker. Vill man inte ta sprutan, bra där men dra igen brödfittan nån gång. Ingen jävel bryr sig om vad en antivaxxare inte tänker göra, poängen framgick nog de första 400 gångerna.

Läs sakta: ingen bryr sig om du vill ta sprutan eller inte.
Citera
2021-07-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrazanSatansson
Sluta spela allan. De där bussarna är mycket tydliga med var och när de befinner sig, bara att frakta ditt paranoida arsle dit och ”se dem i ögonen”. Något säger mig dock att det inte kommer att hända, du är förmodligen nöjd med att vara youtubeprofessor på nätet där du genast kan logga ut när någon ser dig i ögonen. Tönt.

jag tänker inte söka upp dom, men ser med spänning fram emot ett möte om dom någonsin skulle korsa min väg.

har en känsla av att dessa hysteriska massvaccinationer är på väg mot ett abrupt slut dock.
Citera
2021-07-09, 21:23
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
hade varit intressant att få se en sådan människa i ögonen. skulle gärna talat om för denne att den bär ansvar för alla de människor som blir skadade och på andra sätt negativt påverkade (vem vet vad sprutornas egentliga syfte är) av dessa injektioner.

och önskat den lycka till när verkligheten kommer ifatt.
Jag är hundra på att du aldrig kommer att se en sån människa i ögonen!

Däremot är det mer troligt att du kommer att möta en sjuksköterskas ögon då hon försöker rädda ditt liv då du ligger som en fisk på torra land och kvider efter syre!

Just bristen på syrgas är ju ett bra tecken på hur många som lider innan döden befriar dom.

Jag ser fram mot då extrema antivaxxare kör en demo, där de just säger: jag dör hellre än tar giftsprutan, och att man visar då de ligger på IVA....
Citera
2021-07-09, 21:28
Medlem
TrazanSatanssons avatar
Citat:
jag tänker inte söka upp dom, men ser med spänning fram emot ett möte om dom någonsin skulle korsa min väg.

har en känsla av att dessa hysteriska massvaccinationer är på väg mot ett abrupt slut dock.
Jag gick förbi en sådan buss idag, det fanns absolut ingenting som skulle motivera ordet ”hysteriskt” i sammanhanget. Det var hur lugnt som helst, normala människor som betedde sig hövligt och respektfullt mot varandra. Den enda dåliga stämningen som skulle kunna uppstå är när en antivaxxare kastar sig framför den stillastående bussen och försöker göra en poäng av något slag.
Citera
2021-07-09, 21:30
Medlem
negrofobens avatar
Citat:

Och vad kommer du att göra då om dom kommer i din väg?

Avsluta massvaccinationen?

Tuff kille!

Du är ju urtypen av en fjant som sitter och drömmer om att du är nån superhjälte.

Troligtvis är du en misslyckad person som går på bidrag. Du skyller dina misslyckanden på typ myndigheter och andra eliter.

Försök att skaffa en utbildning! Det kan ge ett jobb!
Citera
2021-07-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Och vad kommer du att göra då om dom kommer i din väg?

Avsluta massvaccinationen?

Tuff kille!

Du är ju urtypen av en fjant som sitter och drömmer om att du är nån superhjälte.

Troligtvis är du en misslyckad person som går på bidrag. Du skyller dina misslyckanden på typ myndigheter och andra eliter.

Försök att skaffa en utbildning! Det kan ge ett jobb!

avsluta massvaccinationen? bra idé! det kör vi på allihopa. AOUM.
Citera
2021-07-09, 23:50
Medlem
Bordskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten.Hard
Varje gång jag ser en vaccinationsbuss så går tankarna till en brutal episod av bangbuss.

Finns det en episod av "bang bus" som handlar om en vaccinationsbuss som åker runt till invandrartäta förorter i Sverige?
Kollar alla på "bang bus" i Sverige? Är det för att det är så vida känt som svenska kvinnor är rädda att deras familj ska få reda på att de besökt en buss i syfte att få injektioner?

Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Sverige sekulariserat moahaha. Kanske på 80-talet inte nu. Vi har väl 2 miljoner muslimer och 1 miljon kristna ortodoxer i Sverige nu typ. Staten har ju slutat räkna så ingen vet hur många människor som finns i Sverige nu.

Det är ju hederskulturen som styr vad kvinnorna får göra. De får gå till affären och sen direkt hem annars får de problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Är de här kvinnorna inte övervakade om de skulle befinna sig på ett torg och handla mat, men alltid annars?

I vilka familjer är detta känsligt och varför? De flesta verkar ju mest hysteriska kring att alla ska vaccineras.

Citat:
Ursprungligen postat av Jettz
Låter som att de behöver familjens godkännande för att få ta sprutan.

Det låter ju helt sjukt, och det är detta jag inte får ihop. Borde det inte i så fall vara en större nyhet att många kvinnor lever under slavlika förhållanden i Sverige?
Det känns som att detta måste ha med vaccinbussen att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Vad är det för kvinnor som är hårt övervakade av sina familjer? Det låter ju som ett jättestort och alarmerande samhällsproblem, ja kvinnor som hålls i slavliknande förhållanden i det jämställda sverige? Var är alla artiklar om detta?

Ja, var är alla artiklar? Det är tystnaden kring detta i kontrast med att det plötsligt tas upp som om det vore en helt normal beskrivning av svenska kvinnors liv i ingressen av DN-artikeln. Det måste ju ha med vaccinbussen att göra, eftersom det inte nämns någon annanstans.

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Perfekt täckmantel för trafficking. Lura in kvinnor och pojkar i bussen, ge dem ett "vaccin", som i själva verket är sömnmedicin och offren kan du sedan stapla på hög - enkelt och bekvämt för alla (nåja)...

Det vore riktigt skrämmande om du har rätt. Något fuffens förekommer uppenbarligen inuti bussarna. Myndigheter vägrar tala klarspråk om vilket syfte vaccinationsbussen har eller varför den bara skickas till invandrartäta områden där kvinnor lever som slavar.
En del av mig önskar att dessa bussar skickats ut för att frigöra de livegna kvinnorna, men det du skriver verkar tyvärr troligare. Framför allt det här med att locka in unga naiva människor med glass och dricka
Citera
2021-07-09, 23:54
Medlem
Citat:

Men du är ju bara för patetisk, trött och sliten så man bara baxnar.

De "dom" du pratar om är svensk sjukvård. Sök upp "dom" om du har lust. Mitt tips är de psykiatriska vårdavdelningarna, du mår uppenbarligen inte bra och behöver vård från "dom".
Citera
2021-07-10, 00:49
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Låter som om de får betalt för varje person som de vaccinerar?
No shit?
Citera
2021-07-10, 01:37
Medlem
Bordskungens avatar
Missade svara på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Därför de oftast ger vaccin mot fästingburen TBE.
https://vaccindirekt.se/fastingbussen/

Besökte själv en buss för ett par dagar sedan för att få TBE-vaccin. Praktiskt och smidigt.

De vaccinerar de som vill bli vaccinerade.

Vad tror du händer i bussarna?

Om du av egen fri vilja väljer att besöka en fästingbuss ser jag inga problem.
Men vad har TBE-vaccin med Covid-19-vaccinationsbussen att göra?
Har staten hyrt dessa fordon av Vaccin Direkt?
Är det i syfte att förvirra?
Kan själv tänka mig att följande scenario kan utspelas utanför en felmärkt vaccinationsbuss:

Ett äldre par är på väg in i matbutik när kvinnan noterar en buss som står märkligt parkerad framför ingången.
- "Åke, titta en fästingbuss! Ska vi inte passa på att vaccinera oss mot TBE nu när svampsäsongen snart är igång?"
- "Det är ingen fästingbuss, det är en vaccinationsbuss mot Covid-19. Sån skit vill inte jag ha i mig."
- "Nej men det ser du ju. Det är flera stora varningstrianglar med en fästing på. Man får väl inga fästingbett av covid? Det här måste vara TBE-vaccin."
Innan Åke hinner svara Marie dyker en mystisk storväxt man upp framför dem. Han är iklädd reflexväst och bär munskydd, plasthandskar och plastvisir över ansiktet.
- "Har ni vaccinerat er?" frågar han.
- "Nej, vi tror inte man testat vaccinerna tillräckl..." börjar Åke, men avbryts bryskt av den mystiske mannen.
- "Ni ser inte alltför unga ut. Kan jag få se er legitimation?"
- "Vi vill gärna vaccinera oss innan svampsäsongen börjar. Det är väl TBE-vaccin ni erbjuder här?" frågar Marie.
- "Ja, här kan ni få ert livs viktigaste vaccination!" säger den mystiske mannen, och trots att han döljer sin mun med ett munskydd kan de se på hans ögon att han ler brett.
- "Kom in här i bussen så ska vi se till att ni får det ni behöver."
Åke hjälper Marie in i bussen innan han själv kliver in.
Han känner på sig att det är något som inte stämmer när han ser att någon ligger avtuppad över en av stolarna längst bak i bussen.
En sjuksköterska scannar av deras ID-kort, och frågar Åke:
- "Var det du som var vaccinationsskeptisk?"
- "Nej jag tar gärna TBE-vaccin", svarar Åke.
- "Håll fast honom!" ropar hon, och innan Åke hinner reagera känner han hur två starka armar greppat ett hårt tag om honom. Han försöker göra motstånd men får hjälplöst se på när de plasthandskarförsedda händerna kavlar upp hans skjortärm.

Det här är ingen novell så väljer att avsluta här. Tror alla förstår att det inte var något TBE-vaccin Åke och Marie fick i sig den dagen.

Förutom scenariot ovan har jag även besvarat frågan i följande inlägg: (FB) Vad är det som egentligen händer i "vaccinationsbussen"? Märkliga rapporter

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Om någon försöker tvinga in dig i en buss tycker jag du ska ringa polisen. Och var inte så rädd för saker som inte kommer inträffa.

Hur ska man kunna ringa polisen samtidigt som man blir intvingad i en buss?
Ska man ropa "Hey google, call the police!" och hoppas att ens röst hörs i tumultet och genom byxfickan?
Citera
2021-07-10, 04:18
Medlem
Är själv antiwaxxer eller vad det nu kallas. Tycker verkligen att det är bra att dom vaccinerar blattarna. Kör ut hundratals bussar i deras områden och tvinga varenda jävel att ta vaccinet
Citera
2021-07-10, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordskungen
Missade svara på detta.

Om du av egen fri vilja väljer att besöka en fästingbuss ser jag inga problem.
Men vad har TBE-vaccin med Covid-19-vaccinationsbussen att göra?
Har staten hyrt dessa fordon av Vaccin Direkt?
Är det i syfte att förvirra?
Kan själv tänka mig att följande scenario kan utspelas utanför en felmärkt vaccinationsbuss:

Ett äldre par är på väg in i matbutik när kvinnan noterar en buss som står märkligt parkerad framför ingången.
- "Åke, titta en fästingbuss! Ska vi inte passa på att vaccinera oss mot TBE nu när svampsäsongen snart är igång?"
- "Det är ingen fästingbuss, det är en vaccinationsbuss mot Covid-19. Sån skit vill inte jag ha i mig."
- "Nej men det ser du ju. Det är flera stora varningstrianglar med en fästing på. Man får väl inga fästingbett av covid? Det här måste vara TBE-vaccin."
Innan Åke hinner svara Marie dyker en mystisk storväxt man upp framför dem. Han är iklädd reflexväst och bär munskydd, plasthandskar och plastvisir över ansiktet.
- "Har ni vaccinerat er?" frågar han.
- "Nej, vi tror inte man testat vaccinerna tillräckl..." börjar Åke, men avbryts bryskt av den mystiske mannen.
- "Ni ser inte alltför unga ut. Kan jag få se er legitimation?"
- "Vi vill gärna vaccinera oss innan svampsäsongen börjar. Det är väl TBE-vaccin ni erbjuder här?" frågar Marie.
- "Ja, här kan ni få ert livs viktigaste vaccination!" säger den mystiske mannen, och trots att han döljer sin mun med ett munskydd kan de se på hans ögon att han ler brett.
- "Kom in här i bussen så ska vi se till att ni får det ni behöver."
Åke hjälper Marie in i bussen innan han själv kliver in.
Han känner på sig att det är något som inte stämmer när han ser att någon ligger avtuppad över en av stolarna längst bak i bussen.
En sjuksköterska scannar av deras ID-kort, och frågar Åke:
- "Var det du som var vaccinationsskeptisk?"
- "Nej jag tar gärna TBE-vaccin", svarar Åke.
- "Håll fast honom!" ropar hon, och innan Åke hinner reagera känner han hur två starka armar greppat ett hårt tag om honom. Han försöker göra motstånd men får hjälplöst se på när de plasthandskarförsedda händerna kavlar upp hans skjortärm.

Det här är ingen novell så väljer att avsluta här. Tror alla förstår att det inte var något TBE-vaccin Åke och Marie fick i sig den dagen.

Förutom scenariot ovan har jag även besvarat frågan i följande inlägg: (FB) Vad är det som egentligen händer i "vaccinationsbussen"? Märkliga rapporter

Hur ska man kunna ringa polisen samtidigt som man blir intvingad i en buss?
Ska man ropa "Hey google, call the police!" och hoppas att ens röst hörs i tumultet och genom byxfickan?
Haha du trollar nu.
Har själv tagit TBE nyligen I EN BUSS 😂 gick fint och ingen fråga om vaccin.
Trevligt och smidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in