Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-07-01, 14:11
Medlem
Är attraherad av en man på mitt jobb, till den grad att jag fantiserar om sex med honom när jag tar på mig själv. Tänder på tanken att han skulle göra detsamma, men har fått för mig att män är mer visuella och runkar mer till porr än till fantasier i eget huvud?

Och visst, alla är olika och ingen här kommer kunna svara på vad just han gör. Men hur är det för just dig?
Citera
2021-07-01, 14:22
Medlem
Runkar nästan enbart till fantasier.
Håller mig så långt borta från porr som möjligt.
Citera
2021-07-01, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariadnee
Är attraherad av en man på mitt jobb, till den grad att jag fantiserar om sex med honom när jag tar på mig själv. Tänder på tanken att han skulle göra detsamma, men har fått för mig att män är mer visuella och runkar mer till porr än till fantasier i eget huvud?

Och visst, alla är olika och ingen här kommer kunna svara på vad just han gör. Men hur är det för just dig?

Ja
Citera
2021-07-01, 14:31
Medlem
Kennethkvartings avatar
Svar: Ja.
Citera
2021-07-01, 14:39
Medlem
Citat:

Olika från man till man, men i mitt fall runkar jag ofta till kvinnor jag är attraherad av. Enligt mig är det bättre och mer naturligt än porr
Citera
2021-07-01, 14:45
Medlem
Citat:

Har du lite horiga bilder på sociala medier kanske han runkar till dessa
Citera
2021-07-01, 14:49
Medlem
Intensivtkloks avatar
Ja, de som säger nej runkar inte eller ljuger. ;-)
Citera
2021-07-01, 14:52
Medlem
Mrcool911s avatar
Det är väldigt fint att du runkar till din egen fantasi. Tror att denna mamma har lärt oss pojkar ett och annat om sex, en riktig pangbrud enligt min åsikt. Hon är en sådan kändis inom branchen att man kan säga att vi känner henne.
Citera
2021-07-01, 15:08
Medlem
Citat:

Runka till och fantisera om olika heta läckerbitar i min omgivning och arbetskamrater? Nej aldrig.
Citera
2021-07-01, 15:28
Medlem
Oja, runkar både till porr och till fantasier. En del fantasier inbegriper personer jag känner eller träffar. På jobbet har jag runkat av mig mer än en gång med tankarna på kvinnliga kollegor.

Gå du förbi honom och fånga hans blick, sedan in på toaletten och onanera, så förbi honom igen på tillbakavägen och le njutningsfullt…
Kanske kommer han att uppmärksamma det och göra detsamma
Citera
2021-07-01, 15:56
Medlem
Xanyos avatar
Ja herregud det har hänt si sådär ett hundratals gånger bara :P Det är inget ovanligt alls precis som kvinnor onanerar och fantiserar till killar dom känner.
Citera
2021-07-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallon
Oja, runkar både till porr och till fantasier. En del fantasier inbegriper personer jag känner eller träffar. På jobbet har jag runkat av mig mer än en gång med tankarna på kvinnliga kollegor.

Gå du förbi honom och fånga hans blick, sedan in på toaletten och onanera, så förbi honom igen på tillbakavägen och le njutningsfullt…
Kanske kommer han att uppmärksamma det och göra detsamma

Haha, skulle inte våga... Han är äldre än jag också, jag tycker det är sexigt men jag vet inte hur han ser på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in