2021-06-30, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Okey LasseLiten.
Du säger att du vet saker om E. Och hur han var emot L. Men sen skriver du att ingen visste om honom. Ska du ta bladet från munnen och berätta eller ?
Vart trodde du som var hennes vän , då att hon bodde ? I lägenheten i Farsta med dem 12 andra ? Hur har du missat att hon mer eller mindre bott i hans hus ? Och skyllt på att hon inte har nånstans att bo ?
Vart trodde du hon plötsligt fått tag på pengar till en fin bil , med kronofogden efter sig och det visste du ju oxå om. Hennes skulder.
Och alla fina saker hon fick sista månaderna?
Du undrade aldrig vart dem kom ifrån alltså ?

Nu får du väl ändå ge dig EmmeLee!
Var har du fått det ifrån att hon bodde i en lägenhet med 12 andra? Det är så tagit från luften, sån fantasi och skitsnack så det är helt otroligt! Hon bodde i en lägenhet i Farsta som hon hyrde i andra hand. Där bodde hon med sina barn, och fan inget knark eller så som du sprider!
Om du sen vet något om att handla saker, så vet du om att man kan handla på avbetalning. Kan det då vara så att E stod som bilägare då inte L kan äga något, men att hon betalade månadskostnaden själv? Tänk lite för tusan! Och vad menar du med fina saker som hon fått? Så i din värld kan vänner inte ge varandra saker? Vad är det för vänner du har då? Och jag vet att hon bott delvis i hans hur från mitten av april.
2021-06-30, 21:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag hade börjat skolan när den första människan landade på månen! Om nu ålder har så mycket betydelse, det är väl mer mognad, etik och sunt förnuft som är viktigt!

Det fetade: Jaa, de allra flesta har förstått det, så låt det vara så.

Med en aggressiv framtoning kommer ni ingen vart, snarare svärtar ni ner BO:s rykte, man kan ju tro att han bara omgav sig med korkade, svartsjuka, avundsjuka, plastikopererade golddiggers till partners/flickvänner, för så framstår några här!

Ett tips: Scrolla förbi inlägg som retar er, man måste inte svara på allt!

Ta det nu lite lugnt här..

Jag har aldrig rackat ner på hennes utseende, har själv plastikopererat mig, botox och silikon och skulle aldrig få för mig att döma någon utifrån det?!

Har ingen aning om vem varken BO eller MGK är, tvärtom blev jag själv irriterad på hur två stycken tjafsade här inne (två som uppenbart båda känner/har träffat henne), och som har heeelt skilda uppfattning om hur hon är som person, så tagga ner lite.

Jag har enbart försökt säga att det finns två sidor av allt och att man inte kan vara så säker på hur väl man känner någon.
2021-06-30, 21:35
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ligisten1337
Har träffat Lydia och hon verkade väldigt instabil, hon har tidigare gjort kriminella handlingar men jag skulle aldrig kunna föreställa mig där och då att hon var benägen att mörda en annan människa. Det var några månader sedan jag såg henne.

Är detta något hon blivit dömd för?
Tänker om det finns handlingar att läsa om detta?
Är det våldsbrott finns det ju en liten röd tråd i hennes beteende.
2021-06-30, 21:50
Medlem
OK - men varför tyckte inte BO inte att det var juste att ha stadigt med denna lolitadam
som dessutom ser bra ut jfrt med kvinnor i BOs ålder.

Han ville kanske bara nyttja hennes inbyggda spermakanal ibland när påzen var sprängfylld-
inte konstigt att hon blev förbannad i så fall.

Hur många barn har lydia o vilka är farsorna
2021-06-30, 21:52
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag har mer än träffat henne, jag har känt henne i många år. Och jag berättar hur hon är och har svarat på frågor m.m utan några förutfattade meningar.

Varför bor hon inte med sina barn? Eller ens med något av sina barn? Varför har hon massa olika adresser? Vad har hon pysslat med de senaste åren? Vad har hon för diagnoser?
2021-06-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Varför bor hon inte med sina barn? Eller ens med något av sina barn? Varför har hon massa olika adresser? Vad har hon pysslat med de senaste åren? Vad har hon för diagnoser?

Jag vill inte prata om hennes barn då dom kan läsa här inne. Men, hon har bott med sina barn, och det är inte så många adresser. Hon har studerat, och hon studerar/studerade fram tills nu varje fall. Innan dess har hon arbetat som vilken svensson som helst.
2021-06-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
OK - men varför tyckte inte BO inte att det var juste att ha stadigt med denna lolitadam
som dessutom ser bra ut jfrt med kvinnor i BOs ålder.

Han ville kanske bara nyttja hennes inbyggda spermakanal ibland när påzen var sprängfylld-
inte konstigt att hon blev förbannad i så fall.

Hur många barn har lydia o vilka är farsorna

Hon har 4 barn med 3 olika killar.
Finns mer detaljerad info tidigare i tråden.
Flyttat runt. Kopiöst ofta.
Hon är skriven i en lägenhet i Farsta ihop med 12 andra. Men posten går till exet.

Och sen har tydligen helt olika bild om vem hon var - men jag kan bara säga det jag vet.

Ja, diagnoser har hon. Oklart vilka. Lasse kanske kan berätta.

Och nja. E var både snygg och snäll. Så behövde knappast utnyttja nån som henne för sex.
Tror han tyckte om henne - innan han insåg att det var ett psykfall och ville ha bort henne ur sitt liv.
Ni kan ju fundera en stund på varför han skulle sälja huset och flytta ?
Var ju inte för att bo med henne.
2021-06-30, 22:06
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Jag vill inte prata om hennes barn då dom kan läsa här inne. Men, hon har bott med sina barn, och det är inte så många adresser. Hon har studerat, och hon studerar/studerade fram tills nu varje fall. Innan dess har hon arbetat som vilken svensson som helst.

Ok, det står på MRKoll att hon flyttade in i Farstalägenheten för 9 veckor sedan, men det står även att för 7 veckor sedan flyttade det in en 53-årig snubbe med öststatsnamn, samt t ex en 44-årig kvinna med öststatsnamn.. Jag fattade det som att denna L bodde med killen som dödades i huset i Bålsta. Svårt att se henne flytta in med barn för 9 veckor sedan (i lägenheten i Farsta) för att sedan 2 veckor senare fylla på med massa öststatare i lägenheten. Något är fett skumt med denna lägenhet/adress, något ser inte ut att stämma.
2021-06-30, 22:06
Medlem
Citat:
Hon är skriven i en lägenhet i Farsta ihop med 12 andra. Men posten går till exet.

Och sen har tydligen helt olika bild om vem hon var - men jag kan bara säga det jag vet.

Och nja. E var både snygg och snäll. Så behövde knappast utnyttja nån som henne för sex.
Tror han tyckte om henne - innan han insåg att det var ett psykfall och ville ha bort henne ur sitt liv.

Hon är ju inte så där överdrivet gammal - om inte tvillingar - hur gammal var hon när hon
fick första barnet?

Inte så där jävla lätt att studera/göra karriär leva högt som 4-barnssingelmamma
2021-06-30, 22:10
Medlem
Citat:

Vad har hon arbetat med menar du ?
Finns ju ingen information alls att tillgå om det.
Och hur lyckas man dra på sig skulder för flera hundra tusen om man har ett jobb?
Sprid lite ljus över det är du snäll.

Och om hon bodde med sina barn i en lägenhet som du påstår - vart var dem då när hon totalt psykade ihop och sköt E?
Och var har dem varit när hon bott hos E?
För där har dem aldrig varit ser du.
Och hon har bott där längre än april.

Och finns inga bevis alls på att hon studerade på SLU. Och blir ju svårt att kolla det med hennes klasskompisar då den enda människan att kommentera nåt på hennes fb är hennes pappa.

Och absolut. Fillers, botox och annat kan vara jätte snyggt. Men dear good. Inte i den mängden. Och sen när dem sitter på en mördare blir dem ännu fulare.
Det är helt fruktansvärt det hon gjort. Vidrigt
2021-06-30, 22:12
Medlem
Citat:

Kan du sluta ljuga EmmeLee???
Läs på ratsit exempelvis:

Edagränd 13 lgh 1505
123 50 Farsta
Summering
1 st
Antal företag
1 st
Antal fordon
0 st
Antal hundar
4 st
Antal personer
Boendeform
Lägenhet
Personer (Folkbokförda)
Iurii Stogniienko (53)
Lyudmyla Snisarenko (44)
Jelena Amantsina (40)
Lydia Kristina Barth (34)

Jelena är den som har lägenheten, hon hyrde ut i andra hand till Lydia. De andra 2 personerna är de som hyr lägenheten nu. Var i helvete får du din fantasi ifrån att det står 12 andra??
Hon har heller inte flyttat runt ofta, så lägg ner!

Eller förresten, fortsätt som du gör, det fortsätter bara att sänka din trovärdighet, så fortsätt AnneLee, fortsätt. :-)
2021-06-30, 22:18
Medlem
Citat:
Vad har hon arbetat med menar du ?
Finns ju ingen information alls att tillgå om det.
Och hur lyckas man dra på sig skulder för flera hundra tusen om man har ett jobb?
Sprid lite ljus över det är du snäll.

Och om hon bodde med sina barn i en lägenhet som du påstår - vart var dem då när hon totalt psykade ihop och sköt E?
Och var har dem varit när hon bott hos E?
För där har dem aldrig varit ser du.
Och hon har bott där längre än april.

Och finns inga bevis alls på att hon studerade på SLU. Och blir ju svårt att kolla det med hennes klasskompisar då den enda människan att kommentera nåt på hennes fb är hennes pappa.

Och absolut. Fillers, botox och annat kan vara jätte snyggt. Men dear good. Inte i den mängden. Och sen när dem sitter på en mördare blir dem ännu fulare.
Det är helt fruktansvärt det hon gjort. Vidrigt

Öhh, är du dum eller? Så E kan ha sina barn hos deras mamma mellan varven men L kan inte låta barnen vara hos pappa?? Du ser hur dumt det är va?
Hon lämnade lägenheten i mitten av april! Och barnen har visst varit i Bålsta hos E. Även jag har sett det liksom. :-) Så kanske du inte är så nära bekant som du tror.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in