2021-06-29, 07:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Såkallade instagram "fitnesspar" skadar andra med sin dopning genom att de dels:

1. ljuger om att det är deras fejkprodukter som de kränger som hjälpt de få deras fysik
2. påverkar unga/dumma människor negativt genom att de driver de till att också dopa sig

Att bara ta bola och leva ett anonymt liv skiter jag fullständigt i.

Lol skitsnack bre
Citera
2021-06-29, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Du måste medge att varenda djävla människa av idag lägger upp bilder på Insta där de har uppblåsta ankläppar och lousVuitton-väskor. Om de är falska eller äkta är omöjligt att utröna. Det hela är inte lyx - det är normen. Jag anser inte att det finns något bevis för "lyxliv" alls. Helt fullkomligt vanligt svenssonliv anser jag att det ser ut som.

Att någon tjänar pengar på doping är en bisak i sammanhanget. Det kallas kriminalitet att sälja doping, men ändå dopar alla sig numera - det är normen också. Jag har ej läst FUP eller dom och kan ej uttala mig om hur mkt snubben tjänat eller förlorat eller hur länge han sysslat med denna bisyssla men om han tjänat något så är det av irrelevant värde för alla utom klick-journalistiken.
"men ändå dopar alla sig numera"
Nej, det gör inte alla.
Så det är lögn!
Citera
2021-06-29, 09:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Nej, det gör inte alla.
Så det är lögn!

Inte du kanske men alla som ser bra ut
Citera
2021-06-29, 09:44
Medlem
tycker det är väldigt många som skriker doping bara för de finns folk som faktiskt är riktigt vältränade och sköter sin kost och träning. Även om man dopar sig så måste man spendera bra jävla mycket tid på gymet samt fortfarande äta rätt.

Bor själv granne med en tjej som har ankläppar och tyvärr förstör det mer än vad det gör nytta enligt mig, ser liksom inte vitsen med det.

Men de verkar ju finnas enkla pengar att tjäna med att promota proteinpulver och vidrig läskeblask så klart folk lockas av det..
Citera
2021-06-29, 11:29
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Inte du kanske men alla som ser bra ut
Fortsätt ljug för att kunna leva med dig själv bror. Ingen annan orkar.
Citera
2021-06-29, 11:52
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Ahahaha klockren kommentar, Jo den bakdelen hade lite kromosomfel Hon lever upp till dagens kvinnliga ideal dock med silikon läppar osv hahah. Jisses Amalia.

Vad jag förstår så är det dock inte henne tråden handlar om?

Hoppas inte, att kalla henne "fitness" är ett hån! Bättre hon lagt pengarna på ett gymkort och joggingskor istället för sillissar och läppar.
Citera
2021-06-29, 12:21
Medlem
Har tråden kommit fram till vilka de är än?
Citera
2021-06-29, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Har tråden kommit fram till vilka de är än?

Se inlägg nr. 103.
Citera
2021-06-29, 13:18
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Så bruden har under 200 följare och snubben runt 400, eller har jag missuppfattat något?
Är det här ett jävla skämt? Min bondmormor hade haft 200 följare på Instagram om hon levt
Citera
2021-06-29, 14:12
Medlem
Tillskott är extremt normalt.

Är väl inte många inom professionell idrott som ”bara äter rätt”?

Man tar precis upp till nivån för doping och över om man kommer undan med det.

Bland unga killar som vill få muskler är det väl normalt med minst olika kosttillskott och som mest steroider.

Något att tänka på är att hjärtat alltid växer och blir utslitet fortare.

Var kollega med en ”kroppsbyggare” för 20 år sedan. Han behövde äta ett full mål mat var fjärde timme.
Citera
2021-06-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Såkallade instagram "fitnesspar" skadar andra med sin dopning genom att de dels:

1. ljuger om att det är deras fejkprodukter som de kränger som hjälpt de få deras fysik
2. påverkar unga/dumma människor negativt genom att de driver de till att också dopa sig

Att bara ta bola och leva ett anonymt liv skiter jag fullständigt i.

Helt rätt. Det borde vara väldigt olagligt att göra så, det är falsk marknadsföring och påverkar många unga människor negativt.

Det borde bestraffas som knarklangning, man orsakar problem på stor skala genom att sälja sina lögner.
Citera
2021-06-29, 16:01
Medlem
IskallBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Nej, det gör inte alla.
Så det är lögn!

99% av alla så kallade influencers inom fitness dopar sig på ett eller annat sätt, ja, så alla dopar sig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in