2021-06-28, 21:58
Medlem
karlsoons avatar
Fyfaaan vad dålig jag är!!!
Jag är lite halvsju och risig så jag somnade en halvtimme innan avspark och sov bort hela matchen😭😢

Ser på Text-Tv av målen att döma att jag missade EM,s bästa match? Är det så illa? 😐🙄
2021-06-28, 22:00
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Här var det och visst förtjänar han sin plats i laget - han kommer å göra mer

Plötsligt händer det... Och viktigt var det. Men Asensio hade gjort det långt bättre under turneringen hittills.
2021-06-28, 22:23
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Skönt att de tråkiga juggarna och sin kaosblattepublik rykte. Så otroligt svaga. Släppa in fem mål (Sverige släppte in 0 mot samma lag) och enbart göra två framåt varav ett var ett riktigt skitmål.

Hade jag varit kroat så hade jag nog vaknat upp ur min bubbla nu om att Kroatien skulle va ett världslag
2021-06-28, 22:24
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Fyfaaan vad dålig jag är!!!
Jag är lite halvsju och risig så jag somnade en halvtimme innan avspark och sov bort hela matchen😭😢

Ser på Text-Tv av målen att döma att jag missade EM,s bästa match? Är det så illa? 😐🙄
Spanien var bra. Kroatien var urusla men hade tur med bla ett makalöst självmål
2021-06-28, 22:33
Avstängd
Skönt att kroaterna blev utkastade.

Ett lag fullt med massa cis-män som är vita. Ingen mångkultur i deras lag.

Började även sjunga rasistiska sånger "u boj u boj za narod svoj" det skrek ustasa under WW2
2021-06-28, 22:34
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Spanien var bra. Kroatien var urusla men hade tur med bla ett makalöst självmål

Tackar så mycket för informationen✌️👍
2021-06-28, 23:09
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Skönt att kroaterna blev utkastade.

Ett lag fullt med massa cis-män som är vita. Ingen mångkultur i deras lag.

Började även sjunga rasistiska sånger "u boj u boj za narod svoj" det skrek ustasa under WW2
Nu vet inte jag om det här kommer som en chock för dig, men en överväldigande majoritet av de som spelar herrfotboll är män och 95% av dem är statistiskt sett heterosexuella (vilket jag inte har någon aning om har att göra med fotboll). Men är man en sexistisk rasist själv så förstår jag att det mesta i livet och sin världsbild kretsar kring dessa två saker oavsett vad det handlar om.

Att sedan en alltför stor del av deras supportrar tenderar att bete sig som avskräde är jag dock beredd att hålla med om.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback