Citat:
Ursprungligen postat av
MisterMum
Malin var sjukskriven i 2-3 månader, men välkomnades sedan tillbaka till skolan.
Hon och döttrarna ska enligt uppgift ha bott hos hennes föräldrar ett tag, men är nu hemma i huset igen.
Nästan som att ingenting har hänt.
Hon har även ringt offret och varit vansinnig över att ”hon har förstört deras liv”, vilket väl säger en hel del om vilken slags människa Malin är.
Även om vi skulle leka med tanken att allt hände frivilligt så är det väl Farshid som förstört deras liv genom att ha laddfest, gruppsex, knark, kör upp bilnycklar i röven på folk, m.m, m.m i deras fina villa..?
Det är några år sedan jag bodde i stan, men att hon skulle bli lärare trodde jag inte. Det är väl för att kunna uppvisa en bra fasad utåt, och köpa hus ”vitt”.
Jag har inte möjlighet att få det bekräftat, men hon ska även ha köpt/fått en BMW i maj. Kanske istället för en ”förlåt-mig-blomma” från den kärleksfulle maken?
Om hon har ringt offret då bevisar det bara ytterligare på att det är helt tomt i stallet.
Verkar som hon bytt bort sin Audi Q8, med ett värde på ungefär 700,000 kr som köptes i Januari, mot en ”billigare bil” en Bmw 520d Touring xDrive 2014, för att få loss lite pengar misstänker jag, (duger inte med en Volvo V70 för 20,000kr här inte)
Kollar man bilfirman i Borås där hon bytte in bilen så verkar även hennes husvagn ligga ute till försäljning där för 349,000 kr.
Så nu måste lyxlivet, fina huset, bilar m.m. drivas runt av henne själv, inga skumma pengar rullar in. Så hon saknar nog sin Nicholas Farshid Ghalandari som ordnar fram pengarna på sitt sätt.
Nää hon är inget annat än ett jävla drägg som överhuvudtaget inte ska vara i närheten av barn! Ofattbart att hon får jobba kvar då hon förekommer i belastningsregistret, är sambo med en grovt dömd brottsling, knark fester som slutar med våldtäkt.