2021-06-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyFucker
Haha kul att ha Tony Montanas idols sambo som ska lära barnen räkna.
- Ok barn, om ni har 10 gram ladd och sen tar 1000 kr grammet, bla bla.

Nä, hon kan väl vara hur bra lärare som helst trots att hon är sambo med en kriminell?? Hon har väl inte gjort något och borde inte vara med i tråden. Han ska däremot straffas om han är skyldig till anklagelserna.

Ha ha, joo och så när barnen frågar fröken: "Kan du ta med ett gram tjack morgon, snälla"

Nää, skämt åsido.

Med tanke på vad sambon sysslar med, och som hon nog är väl medveten om. Lägger man sedan till hans umgänge o fester i hemmet med diverse berusningsmedel där även hon deltar, och med tanke på att även hon förekommer i belastningsregistret så vore det nog bättre om hon jobbar med missbrukare istället för barn, typ behandlingshem.
Citera
2021-06-18, 22:37
Medlem
MisterMums avatar
Malin var sjukskriven i 2-3 månader, men välkomnades sedan tillbaka till skolan.
Hon och döttrarna ska enligt uppgift ha bott hos hennes föräldrar ett tag, men är nu hemma i huset igen.
Nästan som att ingenting har hänt.

Hon har även ringt offret och varit vansinnig över att ”hon har förstört deras liv”, vilket väl säger en hel del om vilken slags människa Malin är.
Även om vi skulle leka med tanken att allt hände frivilligt så är det väl Farshid som förstört deras liv genom att ha laddfest, gruppsex, knark, kör upp bilnycklar i röven på folk, m.m, m.m i deras fina villa..?

Det är några år sedan jag bodde i stan, men att hon skulle bli lärare trodde jag inte. Det är väl för att kunna uppvisa en bra fasad utåt, och köpa hus ”vitt”.
Jag har inte möjlighet att få det bekräftat, men hon ska även ha köpt/fått en BMW i maj. Kanske istället för en ”förlåt-mig-blomma” från den kärleksfulle maken?
Citera
2021-06-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMum
Malin var sjukskriven i 2-3 månader, men välkomnades sedan tillbaka till skolan.
Hon och döttrarna ska enligt uppgift ha bott hos hennes föräldrar ett tag, men är nu hemma i huset igen.

Hon har även ringt offret och varit vansinnig över att ”hon har förstört deras liv”, vilket väl säger en hel del om vilken slags människa Malin är.
Även om vi skulle leka med tanken att allt hände frivilligt så är det väl Farshid som förstört deras liv genom att ha laddfest, gruppsex, knark, kör upp bilnycklar i röven på folk, m.m, m.m i deras fina villa..?

Det är några år sedan jag bodde i stan, men att hon skulle bli lärare trodde jag inte. Det är väl för att kunna uppvisa en bra fasad utåt, och köpa hus ”vitt”.
Jag har inte möjlighet att få det bekräftat, men hon ska även ha köpt/fått en BMW i maj. Kanske istället för en ”förlåt-mig-blomma” från den kärleksfulle maken?

Ifall det stämmer vad du skriver så är hon ju förmodligen inte den smartaste donnan i ett par skor. Men vi vet ju inte hur manipulerad och skadad hon är utav sin partner?? Jag har nog aldrig sett kvinnan, samt bor som tur är inte i Mariestad numera, men visst är väl hon ett offer med på nåt konstigt vis eller, vilken normal och smart person hade valt att ha den där vardagen till sin familj liksom??
Citera
2021-06-19, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyFucker
Ifall det stämmer vad du skriver så är hon ju förmodligen inte den smartaste donnan i ett par skor. Men vi vet ju inte hur manipulerad och skadad hon är utav sin partner?? Jag har nog aldrig sett kvinnan, samt bor som tur är inte i Mariestad numera, men visst är väl hon ett offer med på nåt konstigt vis eller, vilken normal och smart person hade valt att ha den där vardagen till sin familj liksom??

Men återigen nog om henne iom att tråden handlar om Spott och slem, Knarkshit, och Bajsovic.
Starta en ny tråd annars, om geniet som jobbar som lärare medans hon lever ett dubbelliv med en sopa.
Citera
2021-06-19, 09:52
Medlem
Citat:

Om hon har ringt offret då bevisar det bara ytterligare på att det är helt tomt i stallet.

Verkar som hon bytt bort sin Audi Q8, med ett värde på ungefär 700,000 kr som köptes i Januari, mot en ”billigare bil” en Bmw 520d Touring xDrive 2014, för att få loss lite pengar misstänker jag, (duger inte med en Volvo V70 för 20,000kr här inte)

Kollar man bilfirman i Borås där hon bytte in bilen så verkar även hennes husvagn ligga ute till försäljning där för 349,000 kr.

Så nu måste lyxlivet, fina huset, bilar m.m. drivas runt av henne själv, inga skumma pengar rullar in. Så hon saknar nog sin Nicholas Farshid Ghalandari som ordnar fram pengarna på sitt sätt.

Nää hon är inget annat än ett jävla drägg som överhuvudtaget inte ska vara i närheten av barn! Ofattbart att hon får jobba kvar då hon förekommer i belastningsregistret, är sambo med en grovt dömd brottsling, knark fester som slutar med våldtäkt.
Citera
2021-06-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det verkar vara densamme. Och nu misstänkt för en gruppvåldtäkt i sitt eget hem.

Jag anar ett oomkullrunkeligt hinder för utvisning hem till Iran även den här gången.

Iran kommer inte ta i mot honom om han själv inte vill dit.
Citera
2021-06-19, 16:23
Medlem
Citat:

Sjukskriven? Bedöms det som något sjukdomstillstånd när ens livsstil en vacker dag kommer och biter en i röven? Man kan undra hur rehabiliteringsarbetet ser ut.

Att ringa upp och gapa på en målsägande under pågående utredning låter som något som väldigt lätt skulle kunna tippa över i övergrepp i rättssak, det är svårt att se någon annan poäng med ett sådant samtal än att försöka påverka. Omdömet är ju uppenbarligen inte på topp men om det här stämmer så...jisses.
Citera
2021-06-20, 15:17
Medlem
Tingsrättens dom brukar väl falla 7 dagar efter avslutad huvudförhandling? I så fall borde domen meddelas den 23 juni på onsdag.
Citera
2021-06-20, 17:47
Medlem
Chevan65an , haha du har fastnat på springpojke du, kan tänka mig att du är en spring pojke som springer upp och ner i trappugångar och delar ut post.

Och förövrigt så var det inte Nicholas tjej som kontaktade den ”stackars ” tramatuserade tjejen , det var snubben som blev släppt , det var hans tjej som kontaktade hon . Så ta reda på fakta innan du yttrar dig din sopa !!!
Citera
2021-06-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuevablue
Chevan65an , haha du har fastnat på springpojke du, kan tänka mig att du är en spring pojke som springer upp och ner i trappugångar och delar ut post.

Och förövrigt så var det inte Nicholas tjej som kontaktade den ”stackars ” tramatuserade tjejen , det var snubben som blev släppt , det var hans tjej som kontaktade hon . Så ta reda på fakta innan du yttrar dig din sopa !!!

Jaha, då har Nicholas Farshid Ghalandari’s springpojke bekräftat (golat ner) att det är Em*l B*javicas flickvän. Att det är hon som ring upp brottsoffret, det tackar vi för.

Där steg du lite i graderna springpojken, samtidigt som du är nog lite dummare än jag tidigare trott.

Men man hoppas att hon bli anmäld för detta också! Va fan tänker hon med, vad är det för jävla flickvänner dom har?

Det hon kan göra är att flytta med Em*l till släktingarna i Bosnien och försök leva lite kriminellt lyxliv där istället, så blir vi av med lite kriminellt klientel här i Sverige.
Citera
2021-06-23, 19:00
Medlem
Chevan65an: känner man igen varandra så är det inte så konstigt att man ringer elr ?

Och vad fan vet du om vad som har sagts ?

Ja dom har väl flickvänner som bryr sig och vill veta den riktiga sanningen .

Ja vad jobbar du med då ? Kör du ut pizza?

Du verkar iaf vara en osmart jävla nazist som dom flesta av dom avskummen är .
Citera
2021-06-24, 10:28
Medlem
spoilers avatar
"Tre män i 35-40-årsåldern har stått åtalade för det här men bara två av dem fälls för övergreppet – den tredje frias.
Båda får tre års fängelse och ska tillsammans betala 168 000 kronor i skadestånd till kvinnan."

https://sverigesradio.se/artikel/valdtakten-i-villan-tva-av-mannen-falls-av-tingsratten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in