2021-06-17, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vetteful
Så ni håller med om att Janne Banan som drar i snabeln till barnporr inte nödvändigtvis är pedofil?
Om det Maja Banan polerar pärlan till inte har något med hennes sexualitet att göra så borde rimligtvis inte det Janne Banan rycker i snabeln till ha det heller? Eller?

Det tog emot att använda den termen.
Janne Banan är säkert pedofil men vad är den som läser en mjukporrbok om sex med en ung, snygg, framgångsrik miljardär?
Citera
2021-06-17, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Enligt Jordan Peterson's spekulationer betyder det att kvinnor vill bli förtryckta och beviset för detta är att feministiska länders regeringar inte protesterar dygnet runt mot Saudiarabien. Samma regeringar som ingår miljardaffärer med Saudiarabien. Detta fenomen fattar inte Jordan Peterson.
Men det är klart, Christian Grey är ju rik som en oljeschejk.
Citera
2021-06-17, 16:19
Medlem
Vettefuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Janne Banan är säkert pedofil men vad är den som läser en mjukporrbok om sex med en ung, snygg, framgångsrik miljardär?
Så du kan "säkert" avgöra Janne Banans sexualitet baserat på hans val av porr, men du kan inte avgöra Maja Banans sexualitet baserat på hennes val av porr. Intressant.
Citera
2021-06-17, 16:20
Avslutad
Citat:
Så du kan "säkert" avgöra Janne Banans sexualitet baserat på hans val av porr, men du kan inte avgöra Maja Banans sexualitet baserat på hennes val av porr. Intressant.
Jag frågar vad det säger att Maja Banan läser mjukporr om sex med en ung snygg framgångsrik miljardär?
Citera
2021-06-17, 16:28
Medlem
Vettefuls avatar
Citat:
Jag frågar vad det säger att Maja Banan läser mjukporr om sex med en ung snygg framgångsrik miljardär?
Ingenting, precis som Janne Banans barnporrstittande inte säger något om hans sexualitet?
Citera
2021-06-17, 16:44
Avslutad
Citat:
Ingenting, precis som Janne Banans barnporrstittande inte säger något om hans sexualitet?
Men är du dum i huvudet? Vi kom ju fram till att Janne Banan var pedofil. Jag frågar vad Maja som läser mjukporr är?
Senast redigerad av Ipsi 2021-06-17 kl. 16:46.
Citera
2021-06-17, 17:33
Avslutad
Citat:
Men är du dum i huvudet? Vi kom ju fram till att Janne Banan var pedofil. Jag frågar vad Maja som läser mjukporr är?

Det kvittar ju? Det som menas är att om det låter som en anka, går som en anka och kvackar som en anka är det antagligen en anka?

Som vanligt ska du försöka flytta målstolparna. Du övertygar ingen med ditt anala beteende.
Citera
2021-06-17, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Det kvittar ju? Det som menas är att om det låter som en anka, går som en anka och kvackar som en anka är det antagligen en anka?

Som vanligt ska du försöka flytta målstolparna. Du övertygar ingen med ditt anala beteende.
Så kvinnor som läser mjukporr om sex med unga snygga framgångsrika miljonärer har preferensen unga snygga miljardärer och de som läser barnporr föredrar barn, är det korrekt uppfattat?
Citera
2021-06-17, 21:06
Avslutad
Citat:
Så ni håller med om att Janne Banan som drar i snabeln till barnporr inte nödvändigtvis är pedofil?
Om det Maja Banan polerar pärlan till inte har något med hennes sexualitet att göra så borde rimligtvis inte det Janne Banan rycker i snabeln till ha det heller? Eller?

Det tog emot att använda den termen.

Shhiiiiit......

Vad fan är då jag som kollar på Hentai och amatörporr?

Amatöralien?

Jomen absolut, jag har klistrat fast tentakler på kroppen, jag använde ståltråd och gips. Nu går jag runt på stan och våldtar och torterar.

Du vet, det var det här med fantasi och verklighet..... som jag har gaggat om nu femtielva gånger.
Citera
2021-06-17, 21:11
Avslutad
Citat:
Men det är klart, Christian Grey är ju rik som en oljeschejk.

Ja klart han är. Jag har hört att han har en helikopter och gillar vanilj- bdsm också.

Alla som gillar Christian Grey måste ju vilja leva under totalt förtryck...... säger sig självt.....
Citera
2021-06-17, 21:29
Medlem
Citat:
Shhiiiiit......

Vad fan är då jag som kollar på Hentai och amatörporr?

Amatöralien?

Jag skulle säga udda, även om hentai nog visualiserar kvinliga fantasier om monster, i kombination med våldtäkt,

annars är kvinnors "porr sök" mer åt det brutala hållet. även om lesbianism alltid är populärt.

Citat:
Jomen absolut, jag har klistrat fast tentakler på kroppen, jag använde ståltråd och gips. Nu går jag runt på stan och våldtar och torterar.

Då har det hänt mycket sen mitt möte med hentai klassikern La Blue Girl, då var det uteslutande flickorna i sagan som utsattes, och det var inte "friviligt" (kanske undermedvetet....)

Citat:
Du vet, det var det här med fantasi och verklighet..... som jag har gaggat om nu femtielva gånger.

så du tror inte att det undermedvetna påverkar verkligheten, tex våra handlingar och känslor?
Citera
2021-06-17, 22:02
Avslutad
Citat:
Ja klart han är. Jag har hört att han har en helikopter och gillar vanilj- bdsm också.

Alla som gillar Christian Grey måste ju vilja leva under totalt förtryck...... säger sig självt.....
Fast de kanske åker helikopter, hoppar fallskärm och mjukporrar med vanilj-bdsm hela tiden i Saudi. Vem behöver köra bil då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in