2021-06-17, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Hade snubbar varit seriösa och inte kört "inte intresserad av ett förhållande just nu" så hade de flesta killar haft familj o allt nu om det nu är något de vill ha. Man kan inte komma som 35åring o förvänta sig o hitta nån 25åring som bara suttit snällt o väntat på att just du ska komma o rädda henne.

Hur trög i huvudet är du egentligen? En absolut överväldigad majoritet av "snubbar" vill inget hellre än att hitta en normal brud och skaffa familj med, problemet är att kvinnorna har fått hybris och vill "göra karriär" och "hitta sig själv" tills de är 39 år gammal.

Det står sig tydligt att du har noll erfarenhet av det motsatta könet, noll socialt liv och ett extremt bristande umgänge i ren allmänhet om du på fullaste allvar tror att det är hos pojkarna problemet ligger. Detta i eran av sociala medier, feminism, tik tok, instagram och jävla tinder

Man tar sig för pannan varje gång man läser någon clueless simpfjolla komma in och skylla den rådande situationen på MÄN, det är då fan helt otroligt vad mesiga ni svenska män blivit, absolut noll testosteron kvar i era bollar och den analytiska förmågan samt det sunda förnuftet är sedan länge bortblåst
Citera
2021-06-17, 08:29
Hur motiverar ni er som inser det utsiktslösa med att gå ut, till att trots allt göra det? Ni med dåliga relationer, som är incels och singlar... Hur tänker ni en fredag- eller lördagskväll, eller före och efter en dejt ni träffar...

Hur orkar ni, eller är det så skojigt att träffa killarna på krogen och aldrig få mer en och annan fet och ful ONS? Eller att sitta i parken eller på stranden... Ser ni det som en bra investering och utdelning...?
Hur gamla behöver ni bli innan ni ska strunta i utgång och all s.k. fest... Vad mer krävs för att ni ska komma dit?

Ni kan lika bra stanna hemma.
Citera
2021-06-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Kör på nätet men du måste få upp stora volymer och sikta in dig på kvinnor som nyligen börjat med nätdejting. Gammelgäddorna som varit där år efter år måste du undvika i största möjliga mån.

Skriv till 10 nya om dagen. Hundra dagar senare har du 1000 och om du lyckas få kontakt med 2-5 procent så har du alltså upp till 50 dejter att prospektera på.

Jävligt jobbigt men volymer ger utdelning.

Fel. Det är just denna mentalitet som gett dom luft upp till atmosfären och skapat denna obalans. För runt hörnet hoppar väl ändå en ny kille upp ur soptunnan och skriker här är jag! Bästa är att sålla ut och faktiskt försöka med dom man tycker om. Tjejer kommer aldrig ge samma uppmärksamhet tillbaka.
Citera
2021-06-17, 12:02
Citat:
Ursprungligen postat av Nilg
Jag tänker ibland om jag borde inleda en ny relation. Jag vill inte påstå att jag har dåligt självförtroende men jag känner det hopplöst att prata med kvinnor i Sverige. 90 av 100 är gifta, sambo, har småbarn, hus eller annat dom är upptagna med. Övriga vill inget. Inte så värst många ser bra ut, och överallt jag är så är det minst 3 män på varje 1 kvinna. Så har det alltid varit. En separat fråga, hur är det möjligt?

Jag har gjort bedömningen att Sverige inte är en framkomlig väg att träffa tjejer. Jag vill egentligen inte få bilden ändrad utan mest bara försäkra mig om att bedömningen är korrekt. Visst är det svårt, i praktiken så gott som omöjligt, att träffa singlar som ser något ut i Sverige, och därför inte lönt att försöka?
Badoo, HappyPancake, Mötesplatsen m.m.. Är det lönt att logga in där.. Är det meningsfullt att gå ut på krogen, disco, barer..
Vad säger ni som har koll på läget? Lika bra att stanna inne och skippa Sverige?

Gör som tusentals misslyckade svenskar innan dig. Dra till Thailand!
Citera
2021-06-17, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xotourlife12
Gör som tusentals misslyckade svenskar innan dig. Dra till Thailand!

Det intressanta i det hela är ju att nu gör väldigt många framgångsrika svenska män det också. Jävlar vad många höginkomsttagare på jobbet som har fruar från fillipinerna och thailand nu.
Citera
2021-06-17, 12:41
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Det intressanta i det hela är ju att nu gör väldigt många framgångsrika svenska män det också. Jävlar vad många höginkomsttagare på jobbet som har fruar från fillipinerna och thailand nu.

De är trötta på allt BS, vill ha en feminin familjär kvinna som bidrar med annat än feminismbitching, problem och drama.. en fuckin no brainer. Dessutom är asiatiska kvinnor ofta petite samt smala vilket är sexigt.

https://youtu.be/TUfWT9pVkeY
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2021-06-17 kl. 12:44.
Citera
2021-06-17, 14:13
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Jävlar vad många höginkomsttagare på jobbet som har fruar från fillipinerna och thailand nu.

På sågverket i Norrlands inland eller?
Citera
2021-06-17, 14:15
Medlem
Citat:
Jag tänker ibland om jag borde inleda en ny relation. Jag vill inte påstå att jag har dåligt självförtroende men jag känner det hopplöst att prata med kvinnor i Sverige. 90 av 100 är gifta, sambo, har småbarn, hus eller annat dom är upptagna med. Övriga vill inget. Inte så värst många ser bra ut, och överallt jag är så är det minst 3 män på varje 1 kvinna. Så har det alltid varit. En separat fråga, hur är det möjligt?

Jag har gjort bedömningen att Sverige inte är en framkomlig väg att träffa tjejer. Jag vill egentligen inte få bilden ändrad utan mest bara försäkra mig om att bedömningen är korrekt. Visst är det svårt, i praktiken så gott som omöjligt, att träffa singlar som ser något ut i Sverige, och därför inte lönt att försöka?
Badoo, HappyPancake, Mötesplatsen m.m.. Är det lönt att logga in där.. Är det meningsfullt att gå ut på krogen, disco, barer..
Vad säger ni som har koll på läget? Lika bra att stanna inne och skippa Sverige?

Tjejer finns det gott om, Kvinnor är det som är svårt.

Feminism har förstört flera generationer som trodde de kunde leva som en man till 100% utan biologiska konsekvenser.

Borde vara förbjudet för ensamstående kvinnor att skaffa barn när de sen inser sanningen vid 40.

Men allt under Vänstern har gått ut på att totalt krossa vita män.
Citera
2021-06-17, 14:15
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
De är trötta på allt BS, vill ha en feminin familjär kvinna som bidrar med annat än feminismbitching, problem och drama.. en fuckin no brainer. Dessutom är asiatiska kvinnor ofta petite samt smala vilket är sexigt.

Har du läst Thailandssvenskarna?
Citera
2021-06-17, 14:24
Medlem
DraEnLinaMusiks avatar
Citat:

Om man är ute efter kortvariga känslolösa flyktiga relationer med det motsatta könet så är Sverige ett paradis. Men håll känslorna utanför annars kommer du få dom stampade och spottade på.
Citera
2021-06-17, 19:38
Medlem
Citat:

`

90 tjejer av 100 är upptagna? Av vilka?
Fråga dom männen hur dom gjorde!
Citera
2021-06-17, 20:55
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrusek
`

90 tjejer av 100 är upptagna? Av vilka?
Fråga dom männen hur dom gjorde!

De männen är kreditvärdiga så att tjejerna får sina villor. Alltså skaffa högskoleutbildning eller kvalificerad yrkesutbildning så att du åtminstone har 35k/mån. Sen måste du gymma, vara socialt kompetent och ha driv. Då kanske du får chans på en beige förskollärare.

Är du brevbärare eller butiksbiträde är det tyvärr kört. Bara Thailand eller Kambodja som gäller då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in