Citat:
Ursprungligen postat av
Infiltrerad
Jag vill börja med att vara mycket tydlig med att jag INTE spekulerar i vem som som skriver vad eller ”vem” på individnivå som står för en viss typ av inlägg.
Så var det klarlagt!
Det som gör mig förundrad, fascinerad och stundtals rent förbannad är fenomenet med återkommande oskyldighetsförklaringar av detta falls gärningsman ofta medelst att ta någon detalj ur sitt sammanhang och fullständigt förvränga dess betydelse, krösamaja-fasonerna där (nya, alltid nya!) skribenter kommer med bisarra påståenden som helt saknar belägg samt skuldbelägger offret och dennes omgivning på de mest osmakliga, fantasifulla och märkliga vis.
Vad är syftet med det?
Vad hoppas man uppnå med detta beteende?
frågan är on topic då detta är ständigt återkommande i denna tråden gällande detta fallet.
Det är en sådan oerhört konstig sak att göra då det finns dokument och fakta lättillgängligt i tråden -dokument och fakta som många skribenter här är villiga att diskutera och reflektera över!
Men vad kan man tänkas vilja uppnå genom att gång efter gång studsa hit och oreflekterat kasta massa strunt omkring sig?
ingen som läst FUP tror att GM är oskyldig och missförstådd -ingen kommer heller börja tro det bara för att någon studsar in här och rabblar trams och ljug kring fallet.
Detta måste ju även den mest inbitne pedofilvurmare rimligen kunna förstå....?
Som jag ser det verkar enda syftet vara en förhoppning om att brottsoffrets familj ska känna ett obehag och en rädsla inför att stå upp för sitt barn.
Jag hoppas, om familjen är in här och läser, att de verkligen inte tar åt sig av det vansinne som stundtals präglar tråden.
Jag hoppas även att de ska få leva sitt liv i lugn och ro och läka från detta utan att någonsin behöva känna att de har någon som helst skuld i att deras barn blev utsatt av denna vidriga man.
”I sammanhanget kan nämnas att familjen, som framgår av tingsrättens dom, är bosatt helt nära Thomas Brandl*vs bostad vilket påverkar deras tillvaro i olika avseenden.”
Källa:
https://anonfiles.com/D0l9C0w1u2/_vr..._m_ls_gare_pdf
Förstå vilket stresspåslag det måste vara att Thomas ägnar sig åt psykning genom att vid flera tillfällen långsamt köra förbi BOs bostad. En väg han inte behöver ta för att uträtta allehanda ärenden eller för att åka dit han brukar åka. En väg han inte tagit alla andra år, förrns nu. Det är enkomt för att BO bor där.
Ibland har han använt lille sonen som förkläde när de puttrat förbi på fyrhjulingen.
Så jävla sjukt!
Sen det här med förbipasserande hundrastande? krösamajor som på Flashback rapporterar om släpet eller bilen står hemma på tomten hos BO!!?
Det är inte konstigt att BO känner obehag att ens vistas ute på egen tomt.
Tror jag ska erbjuda mig att ställa dit egen bil, släp och husvagn. Mina döttrar kan säkert också bidra med något ekipage, de skulle garanterat få insynsskydd!
Skämt åtsido. Allt sammantaget visar att Thomas är en sjuk person med mer än ett problem.
Och visst vill han att BOs familj ska känna obehag och helst skrämmas till tystnad istället för att stödja sin lilla dotter som blivit utsatt för ett avskyvärt övergrepp.
Det här är ingen omdömesfull sympatisk duvunge.