Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Men för i helvete. Fattar du verkligen inte? Ingen säger att en trygg miljö inte är viktigt. Ingen säger att de vill byta bort den trygga miljön mot goda gener. Jag är säker på att TS (och definitivt jag själv) värderar den trygga hemmiljön etc precis lika högt som du. UTÖVER det så vill hon ha någon med goda gener.
- Jag vill ha en man med blå ögon
- Själv tycker jag det viktigaste är en trygg hemmiljö, men om du inte tycker det så kan du ju skaffa en donator.
- Goddag yxskaft
Ifrågasätt inte andras intelligens innan du analyserar din egen.
Med donator väljer man vad för man spermierna köps efter. Som kvinna, (goddag yxskaft) har jag möjlighet att betala för någon som är kontrollerad för flertalet genetiska sjukdomar och vars familjebakgrund kan ingå som information tillsammans med donatorns gällande intresseområden, utbildningar, yrkestitlar osv. Givetvis även utseendet och ibland även några bilder. Man behöver alltså inte ta första bästa. Om man nu är orolig över att det genetiska är dysfunktionellt. Som kvinna är det psykossjukdomar, anmärkningsvärt läge intelligens och fysisk ohälsa jag räknar som sämre. Ingen mer begåvad skulle nitiskt såga människor som påvisar olika grader av stabilitet och ordnade förhållanden, en högre nivå av IQ, ett hyfsat utseende osv. Framtiden bör sannolikt kunna generera i medicinska framsteg. Vaccin mot psykossjukdomar är något jag förväntar mig av framtiden. Men idag är det inte inom räckhåll.
Du behöver inte citera mer. Det tillför inte ämnet något.