Citat:
Ursprungligen postat av
Facelessvoid89
Har inte förlorat en krona eller investerat i nått som har med han att göra. Vad fan anklagar du mig för? Påstår du att jag är dum? Du vet inte ett skit om mig.. Jag tror på krypto och har investerat där och tjänat bra.
Uppdatering:
Elon har gjort det igen. Först pumpa han DOGE, sen totalsåga den. Nu skrev han en tweet ”DO u want tesla to accept DOGE” upp 50% på någon timme. Snart kommer nästa bomb? Jag har inte påstått att Elon gjort det ENSAM, klart som fan han har pratat ihop sig med mäktiga män och gjort de här. Du läser mina inlägg o gör egna fucking slutsatser, inte bara du utan andra med. Jag mena inte ens de du påstår, jag pratar bara om ren fakta som påverkats direkt av Musks inlägg på twitter och Tv framträdanden.
Musk är uppenbarligen helt tokig.
Citat:
Do you want Tesla to accept Doge?
https://twitter.com/elonmusk/status/...274159619?s=19
78% hade röstat ja när jag kollade
Alla kryptovalutor skadar miljön genom hög elkonsumtion. Doggie något mindre än Bitcoin. Men det leder genast till att säkerheten blir sämre. Krypto är så idiotiskt gjort att den måste ha hög elkonsumtion. Om elkonsumtionen minskar så går krypto lättare att hacka! Hackaren skall helt enkelt inte ha råd att betala lika hög elräkning som kryptos bokföring kräver.
Musk och Tesla borde helt ta avstånd från krypto om de vill ses som "gröna".
Betyder detta tramsande att Tesla håller på att lägga ned? Det kanske inte blir några fabriker i Austin eller Berlin? Bara en teori.