Citat:
Ursprungligen postat av
en-svenk-liger
Säger ju något om dig att du instinktivt tillskriver kvinnan hela skulden när du ställs inför den väldigt öppna frågan "varför skiljer folk sig?". Lever han måhända lite inskränkt?
Finns såklart drösar med både kvinnosvin och manssvin som orsakat skilsmässor och separationer. Däremot har jag aldrig stött på en kvinna (eller man) som kommer i närheten av kravlistan du målat upp, men den är - såklart - ett fantasifoster sprunget ur din självbevarelsedrift.
Jag tillskriver inte kvinnan hela skulden, jag konstaterar att väldigt många män börjat tröttna på att krypa för mediokra kvinnor. Det du kallar ”fantasifoster” är observationer ur verkligheten, något säger mig dock att du inte är riktigt redo att fejsa verkligheten än eftersom du genast trevar efter billiga härskartekniker i ditt svar.
Nåväl, det är du som börjar ha bråttom att avla barn med ”medelmåttor”, inte jag. Skynda dig innan de också tar slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Chrisma
Och du tror ju inte att vissa män har idiotiska krav på sina kvinnor då?
Nej, för det passar knappast in i Flashback-myten om att allt är kvinnornas fel och att män är offer.
Självklart har även män idiotiska krav, undrar dock varför du fortfarande antyder att en man som duckat en kula är ett offer? Det är inte vad jag försöker säga här, min poäng är att de flesta mediokra kvinnor behöver klättra ner från trädet för de motsvarar inte självbilden de byggt upp via lättköpta likes på nätet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Hej incel!
Tack för att du illustrerar min poäng.