2021-05-10, 04:49
Medlem
wwrs avatar
Alla trodde Musk bara skojade nr han talade om att skicka Doggie till mnen. Det var frsta april. Men icke.

Musk och gnget rknar med att inte bara gra Doggie till vrldens enhetsvaluta utan den skall ven anvndas fr handel mellan planeter!

Dom driver bara med oss nu. Det frefaller vara en taktik att vi skall sluta bry oss om vad som str i tidningarna s NWO fr skta allt sjlva.
Citat:
DOGE-1 will fly a 40 kilogram cube satellite as a payload on a Falcon 9 rocket, with Geometric Energy Corporation saying its payload will obtain lunar-spatial intelligence from sensors and cameras on-board with integrated communications and computational systems.

SpaceX vice president of commercial sales Tom Ochinero said in a statement that DOGE-1 will demonstrate the application of cryptocurrency beyond Earth orbit and set the foundation for interplanetary commerce.

Were excited to launch DOGE-1 to the Moon! Ochinero said.
https://www.cnbc.com/2021/05/09/spac...-the-moon.html
Citera
2021-05-10, 04:59
Avstngd
Doge har stigit 10x p 2 mnader EFTER "SNL-kraschen" Fr 2 mnader sedan kostade den runt 35-40 re. Idag ver 4 kr. Dlig affr? Frga Mark Cuban som sljer biljetter och merch i Doge nr den lg p 40 re. Frga Cuban om han upplever det som en "dlig affr" det r sannolikt det bsta han gjort i hela sitt affrsliv. ver 20 000 transaktioner i Doge.

Elon har fortfarande vrldens 6 e strsta Wallet av Doge och hans barn har en av de strsta. Elon har en IQ p 160. Doge har kommit s lngt idag att den r irresibel. Valutahandlarna dvs bankirerna HATAR krypto. I en vrld dr varar och tjnster bytes mot doge/krypto fr bankirerna inga avgifter. Baes IKEA skulle spara 1 miljard om ret om de skippade valuta. Idag fr de in hundra olika valutor. Volvo, ABB osv. Bara svenska fretag och staten frlorar frlorar gemensamt astronomiska summor till bankirerna per r fr att de hanterar frldrade valutor. Ska de fortstta med det?
Senast redigerad av Kulturmarxist 2021-05-10 kl. 05:13.
Citera
2021-05-10, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Alla trodde Musk bara skojade nr han talade om att skicka Doggie till mnen.
Herregud. Nej.

r du sjlv trg r det bttre att lyssna p andra n att frutstta att "alla" tnker precis som du gr. Elon har slt eldkastare, Elon har producerat short shorts, Elon har konsekvent genomfrt de mrkliga gimmicks han freslr. Sakerna han freslr r inte svra i hans sits, de r bara konstiga. S sjlvklart kommer han skicka detta till mnen, fr det r inte ett dugg svrt. Det r en gimmick, och han har konsekvent fljt upp sina gimmicks.
Citera
2021-05-10, 06:43
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Kommit en ny nu "shiba inu coin" Luktar nstan lurendrejeri. Doge r en hund av rasen Shiba inu. kat 77% idag.
Den kom inte nu, den kommer tjna folk pengar.
Citera
2021-05-10, 07:12
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Jag pratar endast om att den blev pverkad den stunden d DOGE dippade och SNL brjade visas. D blev hela marknaden pverkad. Det r som en jordbvning som man kan mta lngt ifrn men som knappt mrks. Men det mrktes nd.
Att detta var roligt tycker nog bde jag och Elon Musk d man ser hur mycket makt han har. Han gr lite komedi kring myntet han egentligen r seris med och alla fr panik. Egentligen kper han p sig mer nu och ger alla andra ocks chansen till det. Snart s kommer han med en ny tvist och wow mnen, hoppa p i tid.
Citera
2021-05-10, 07:31
Mission paid for in Doge
https://twitter.com/elonmusk/status/...148527620?s=20

Gr det att tolka p annat stt n att han cashat ut?
Citera
2021-05-10, 08:25
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryLarry
Herregud. Nej.

r du sjlv trg r det bttre att lyssna p andra n att frutstta att "alla" tnker precis som du gr. Elon har slt eldkastare, Elon har producerat short shorts, Elon har konsekvent genomfrt de mrkliga gimmicks han freslr. Sakerna han freslr r inte svra i hans sits, de r bara konstiga. S sjlvklart kommer han skicka detta till mnen, fr det r inte ett dugg svrt. Det r en gimmick, och han har konsekvent fljt upp sina gimmicks.
Det r det som mitt inlgg vnder sig mot. Musk r bara gimmick. Nu talar hans fretag om Doggie som betalningsmedel fr handel mellan planeter. Men Musks mnlandare r byggd i diskbnksplt och skulle aldrig klara de hastigheter som krvs. Fyra av de senaste fem har exploderat men de fick just skattepengar fr projektet. Skattepengar kan vrldens rikaste stoppa i fickan fr vad som helst. De har kpt politikerna.

Att skicka ett Doggie till mnen kan vem som helst. Fr tv r sedan kraschade ett israeliskt fretag en farkost och spred sm "moss-grisar" ver mnen. Den sm djuren kan mycket vl ha verlevt. Att stta ett Doggiecoin i omloppsbana eller krascha det p mnen r enkelt. Men informationen rrs ihop i media. Vi r nnu inte i nrheten av att landa p mnen trots att det psts att vi gjorde det fr 50 r sedan. Landningarna psts allts ha utfrts tio r innan Sony Walkman uppfanns, men nu verkar det omjligt att komma dit.

Informationen grs otolkbar nr media inte frsker strukturera eller ifrgastta den.
Senast redigerad av wwr 2021-05-10 kl. 08:38.
Citera
2021-05-10, 08:49
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Mission paid for in Doge
https://twitter.com/elonmusk/status/...148527620?s=20

Gr det att tolka p annat stt n att han cashat ut?
Men herregud, varifrn har ni ftt att han faktiskt investerat i ngon krypto verhuvudtaget? Det r ngot jag helt missat. Jag tror han r fullstndigt ointresserad. Jag tror inte han har tid. Det mste ju finnas en grns ven fr hans fokus.

Jag tror att han har ett visst frakt fr den traditionella finansen, speciellt deras fokus p vrderingar och kortsiktiga, ekonomiska ml. Fantastiska vrdekningar p diverse krypto imponerar nog inte - han ser det inte som riktigt. Han vrderar bara entreprenrskap och folk som bygger ngot verkligt.

Jag tror att pongen i hans skmt om Doge r just att han drastiskt kan pverka vrderingen p ngot han tycker r fiktivt och drfr bevisar han sin egna tes. Hade han kunnat skmta om BTC utan att rka illa ut pga hans fretags innehav skulle han nog gra det.
Citera
2021-05-10, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 72mm
Men herregud, varifrn har ni ftt att han faktiskt investerat i ngon krypto verhuvudtaget? Det r ngot jag helt missat. Jag tror han r fullstndigt ointresserad. Jag tror inte han har tid. Det mste ju finnas en grns ven fr hans fokus.

Jag tror att han har ett visst frakt fr den traditionella finansen, speciellt deras fokus p vrderingar och kortsiktiga, ekonomiska ml. Fantastiska vrdekningar p diverse krypto imponerar nog inte - han ser det inte som riktigt. Han vrderar bara entreprenrskap och folk som bygger ngot verkligt.

Jag tror att pongen i hans skmt om Doge r just att han drastiskt kan pverka vrderingen p ngot han tycker r fiktivt och drfr bevisar han sin egna tes. Hade han kunnat skmta om BTC utan att rka illa ut pga hans fretags innehav skulle han nog gra det.

Jag tror att han har krypto, men att han investerat i Doge tror jag inte.

Folk hr inne har psttt att han sitter med den strsta plnboken i doge.. vet inte vart de ftt det ifrn.

Elon r ingen idiot, varfr skulle han lgga pengar i ngot som skapar 10 000 nya coins per minut?
Citera
2021-05-10, 08:54
Citat:
Ursprungligen postat av 72mm
Men herregud, varifrn har ni ftt att han faktiskt investerat i ngon krypto verhuvudtaget? Det r ngot jag helt missat.
Det str ju i inlgget du citerade? "Paid for in Doge".

Musk sa dessutom, nr Tesla slde en 5:e del av sina Bitcoin, att han inte slt ngra av sina egna Bitcoin.
Senast redigerad av se_dr... 2021-05-10 kl. 08:56.
Citera
2021-05-10, 08:59
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Elon r ingen idiot, varfr skulle han lgga pengar i ngot som skapar 10 000 nya coins per minut?

Fr att han vet att han, helt lagligt, kan pumpa den flera tusen procent med ngra kryptiska tweets, sedan slja av allt och p s stt finansiera en satellit till mnen.

Han vore ju en idiot om han INTE gjorde det, skulle jag sga.

"Paid for in Doge"
Citera
2021-05-10, 09:24
Medlem
72mms avatar
Citat:
Musk sa dessutom, nr Tesla slde en 5:e del av sina Bitcoin, att han inte slt ngra av sina egna Bitcoin.
Det r klart att han har lite bitcoin liggande ngonstans. Det r inte det jag menar.

Citat:
Fr att han vet att han, helt lagligt, kan pumpa den flera tusen procent med ngra kryptiska tweets, sedan slja av allt och p s stt finansiera en satellit till mnen.

Han vore ju en idiot om han INTE gjorde det, skulle jag sga.

"Paid for in Doge"
S kan det skert vara. Skulle vara i linje med hans humor tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in