2021-05-05, 23:32
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAsportsItsInTheG
- Gnäller över invandringen
- Gnäller över "alla överfallsvåldtäkter"
- Gnäller över att folk är "könsförvirrade"
- Antifeminist
- Homofob
- Tendens att ofta tala om att kvinnor minsann är på ett visst sätt medan män är på ett helt annat sätt trots att ingen bett om personens åsikt (man pratar egentligen om något helt annat för att personen sedan helt plötsligt från ingenstans måste få "utlopp" för de här åsikterna)
- Tycker det är viktigt att han själv ska stå för hela notan när man går ut och äter på restaurang (blir tjurig om kvinnan vill betala för sig själv)
- Röstar på Sverigedemokraterna
- Självömkande incel
- Förespråkar analsex
- Använder sig av n-ordet
- Slutshamear tjejer
Men vänta, det där är ju jag på pricken!
Citera
2021-05-05, 23:35
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Det är ju med våldtäktsskämt, trakasserier, hot, dickpics och catcalls det börjar. Det är där den sunkiga kvinnosynen normaliseras och befästs. Kvinnomisshandlare och våldtäktsmän... Hur vet man vem som är det egentligen? Just det, det gör man inte. För du skulle ju aldrig i ditt liv kunna tro att din sköna polare är en sån som slår och pucklar på sin flickvän. Då är det hon som är en attention whore och ljuger. Klart du aldrig skulle ifrågasätta din vän.

Nej. Det ÄR inte så. Du tänker kanske "våldspyramiden", men det finns verkligen ingen seriös forskning som lirar på den planhalvan...

Psykopati. Det är där du måste börja leta...
Citera
2021-05-05, 23:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Det är ju med våldtäktsskämt, trakasserier, hot, dickpics och catcalls det börjar. Det är där den sunkiga kvinnosynen normaliseras och befästs. Kvinnomisshandlare och våldtäktsmän... Hur vet man vem som är det egentligen? Just det, det gör man inte. För du skulle ju aldrig i ditt liv kunna tro att din sköna polare är en sån som slår och pucklar på sin flickvän. Då är det hon som är en attention whore och ljuger. Klart du aldrig skulle ifrågasätta din vän.

Vilket absurt barnsligt nonsens. Gateway teorin humor till våldtäkt finns inte, det är ett fantasifoster från människor som helt saknar humor. Under metoo var det mest vänstermän som åkte dit, så fina feministmän som aldrig offentligt skulle bete sig så som du beskriver. Annars är kvinnomisshandlare nästan alltid dom man tror och precis samma med män som mördar kvinnor så dina trötta feministiska myter har väldigt lite med verkligheten att göra. Kolla bara dom 5 senaste mördade kvinnorna så finns det noll överraskningar, 4 kaosblattar och en sinnessjuk svenne, precis som det brukar se ut.

Citat:
Drick mens.

Nej tack, hela wet sex grejen är inget för mig alls. Oväntad kink hjärtat.
Citera
2021-05-05, 23:40
Medlem
Jaha, så det är därför jag aldrig haft en seriös relation i hela mitt liv, som det ser ut i den här tråden så är flaggan högt i toppen och jag håller i stången.

Aja, det är försent att ändra på sig nu.
Citera
2021-05-05, 23:58
Medlem
ManOrAnimals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mixra
handlar om dominans , vissa gillar att bli dominerade och uppfyllda

Jag är man. Den riktiga erövringen är alla hål.

Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Varför kan jag inte jämföra det menar du?

Min poäng är att det är helt olika saker att vilja penetrera någon i röven och att bli penetrerad i röven. Eller få kuken avsugen eller suga av någon annan. Eller få fittan slickad eller slicka någon annan.
Att man skulle behöva gilla båda för annars har man någon "dubbelmoral" är helt hjärndött.

Kvinnor gillar att bli penetrerade, de flesta heterosexuella män gillar inte att bli penetrerade. Men många homosexuella män verkar gilla det.

Håller med dig.
Ang. homosexuella. Om inte jag visste bättre så finns det en anledning till att det finns en prostata där.
Citera
2021-05-06, 00:03
Bannlyst
- Blir nervös då känslor avhandlas, kan ej uttrycka sina egna känslor.

Är det verkligen en röd flagga? Har svårt för det själv. Många män har svårt för det. Det är bara inte i vår natur.
Citera
2021-05-06, 00:13
Medlem
Houslers avatar
Mmm, fint svar. Själv har man blivit kallad jävla hora i en mörk tunnel gör att man inte ville prata. Det han inte visste är att jag är skvatt galen och hade kunnat slita av honom pungkulorna om jag hade velat. Män borde verkligen vara försiktigare med vem de skriker efter... Turligt nog räckte min fullständigt galna uppsyn när jag stannade, stirrade in i hans ögon och började gå mot honom med bestämda steg och såg ut som om jag tänkte mörda honom. Han vände på klacken och gick skyndsamt därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Vilket absurt barnsligt nonsens. Gateway teorin humor till våldtäkt finns inte, det är ett fantasifoster från människor som helt saknar humor. Under metoo var det mest vänstermän som åkte dit, så fina feministmän som aldrig offentligt skulle bete sig så som du beskriver. Annars är kvinnomisshandlare nästan alltid dom man tror och precis samma med män som mördar kvinnor så dina trötta feministiska myter har väldigt lite med verkligheten att göra. Kolla bara dom 5 senaste mördade kvinnorna så finns det noll överraskningar, 4 kaosblattar och en sinnessjuk svenne, precis som det brukar se ut.

Nej tack, hela wet sex grejen är inget för mig alls. Oväntad kink hjärtat.
Citera
2021-05-06, 00:26
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Mmm, fint svar. Själv har man blivit kallad jävla hora i en mörk tunnel gör att man inte ville prata. Det han inte visste är att jag är skvatt galen och hade kunnat slita av honom pungkulorna om jag hade velat. Män borde verkligen vara försiktigare med vem de skriker efter... Turligt nog räckte min fullständigt galna uppsyn när jag stannade, stirrade in i hans ögon och började gå mot honom med bestämda steg och såg ut som om jag tänkte mörda honom. Han vände på klacken och gick skyndsamt därifrån.

Ok och sen våldtog du han då eller vad hände sen i dina sexfantasier. Du verkar väldigt sär för du är ju väldigt våldsam och vulgär men analsex som är standard för svensken nu för tiden kan du inte ens greppa som koncept och du vet att BDSM och hela Fifty Shades grejen är ett kvinnligt fenomen hoppas jag. Vet ju inte ens vad du svarar på längre, drog denna tunnel snubben sexistiska skämt eller menar du att han var en helt vanlig svenne med fru, barn och helylle jobb som man aldrig skulle gissat att han försökte ragga och kalla kvinnor horor i tunnlar? Jag har varit i rätt många slagsmål så den dagen jag är rädd för en kvinna är dagen det redan är försent för mig så vet inte vad du vill med dina lilla Rambo story men du verkar ju fan mer än lovligt förvirrad.
Citera
2021-05-06, 00:30
Medlem
Houslers avatar
Har ingen aning om vad det var för snubbe. Han hotade mig så jag hotade honom.

Well, du borde vara rädd.

Fifty shades är manlig fantasi och en litterär katastrof.

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ok och sen våldtog du han då eller vad hände sen i dina sexfantasier. Du verkar väldigt sär för du är ju väldigt våldsam och vulgär men analsex som är standard för svensken nu för tiden kan du inte ens greppa som koncept och du vet att BDSM och hela Fifty Shades grejen är ett kvinnligt fenomen hoppas jag. Vet ju inte ens vad du svarar på längre, drog denna tunnel snubben sexistiska skämt eller menar du att han var en helt vanlig svenne med fru, barn och helylle jobb som man aldrig skulle gissat att han försökte ragga och kalla kvinnor horor i tunnlar? Jag har varit i rätt många slagsmål så den dagen jag är rädd för en kvinna är dagen det redan är försent för mig så vet inte vad du vill med dina lilla Rambo story men du verkar ju fan mer än lovligt förvirrad.
Citera
2021-05-06, 00:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Har ingen aning om vad det var för snubbe. Han hotade mig så jag hotade honom.

Well, du borde vara rädd.

Fifty shades är manlig fantasi och en litterär katastrof.

Ok så vad hade det med något vi pratade om att göra? Fattar inte ens din koppling.

Du hade garanterat varit rädd.

Nej det är snusktanters fantasier och pengar som skapat det där så det har inget med män att göra, såg bara en film men var ju sjukt osexigt och bara kletigt och smörigt kvinnligt så det kan du inte slå dig fri ifrån. Dom flesta normala kvinnor älskar att vara undergivna sexuellt, du är ett undantag om du inte förstår detta som typ alla män förstår som faktiskt legat med kvinnor. Du verkar leva i ditt egna lilla universum nämligen.
Citera
2021-05-06, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Kvinnor gillar att bli dominerade och "tagna" i sängen. Att strypa kvinnan lite lätt är ett ofarligt sätt att spela in i den dominansen.
Du har blivit hjärntvättad till att tro att detta är något fel och att män och kvinnor måste gilla samma saker när de har sex.
Du gillar själv förmodligen att bli strypt men skäms över det på grund av din skolning trots att det inte är något att skämmas över.
Du får gilla att bli strypt utan att vilja strypa män, det är okej.
Tror det är betydligt vanligare att kvinnor går igång på att bli strypta än att män går igång på att strypa.

Det stämmer nog, men minst hälften av grejerna på den där listan var exempel på dubbelmoral.
Citera
2021-05-06, 00:56
Medlem
ManOrAnimals avatar
Citat:

Vad sägs om vi sätter red flag på män som står i tunnlar och ropar hora till folk?
Senast redigerad av ManOrAnimal 2021-05-06 kl. 00:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in