2021-05-05, 22:15
Medlem
Houslers avatar
Ah du menar irritable male syndrome? Förutom att det inte är blott en gång i månaden utan varje dag?

https://www.medicinenet.com/script/m...ticlekey=53725

Och som någon skrev, varför skulle kvinnor tycka bättre om att ta den i röven än män?

Som sagt, många män får komplett tuppjuck när de ifrågasätts och blir emotsagda

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Fast det är varken dubbelmoral eller ens självmotsägelser i dom flesta. Du får liksom sluta projicera och förstå att extremt få människor är så radikala som du och kallar sig likhetsfeminister, dom flesta av oss andra lever liksom i verkligheten och ser den klara skillnaden som finns mellan kvinnor och män. Varför tänker du bara på dig själv i sängen

Vi kan ta mens och känslighet som exempel. Hade era män börjat gråta 4 gånger om dagen 1 vecka i månaden så hade ni totalt tappat respekt för dessa män och lämnat dom. Detta är ändå inte en double standard. Att en kvinna på 50 kg tycker det är lämpligt att mannen på 100 kg bär det tunga är inte dubbelmoral eller en oxymoron. Du verkar absurt förvirrad, analsex är alltså skönt för kuken, du verkar fått för dig att män enbart knullar kvinnor i röven för att jävlas med kvinnan? Du tror att alla bögar fungerar likadant? Ljuger verkligen alla dina tjejkompisar för dig för kan lova att hälften av dom tar den i röven och älskar det. Hur blandar man ens ihop arrogans och double standards...
Citera
2021-05-05, 22:35
Medlem
postvagns avatar
Tycker att det här kan vara en bra tråd. Men allmänt slappt manligt beteende ska inte förväxlas med det som gör män farliga (för kvinnor).

Red flags, har ju med massa saker att göra, men det mest intressanta torde ju vara våld. Tycker jag.
Avancerat våld (dvs "våld i nära relationer"), inte EN örfil efter 40 år av fantastiskt äktenskap borde vara intresset här. Där finns det ju massor av vetenskap att gå till...som alla pekar på samma sak. Nämligen, psykopati. Det är inte "alla män". Det är "dessa män"!
Citera
2021-05-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Tycker att det här kan vara en bra tråd. Men allmänt slappt manligt beteende ska inte förväxlas med det som gör män farliga (för kvinnor).

Red flags, har ju med massa saker att göra, men det mest intressanta torde ju vara våld. Tycker jag.
Avancerat våld (dvs "våld i nära relationer"), inte EN örfil efter 40 år av fantastiskt äktenskap borde vara intresset här. Där finns det ju massor av vetenskap att gå till...som alla pekar på samma sak. Nämligen, psykopati. Det är inte "alla män". Det är "dessa män"!

Det är det jag försökte lyfta upp. Att ett skämt eller att kräva att ens man kör upp en dildo i röven för att han råkar gilla analsex klassas inte som red flags. Att ha delade meningar om politik eller uttrycka sig om ett samhällsfenomen är tydligen red flags enligt många.
Citera
2021-05-05, 22:41
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Du låter som en perfekt deltagare till mitt kommande konstprojekt

(FB) Idéer till ett konstprojekt

Wow imponerande svar.
Ja du verkar vara en mentalsjuk miserabel feminist, så dina fantasier om att du vill se heterosexuella män penetrera varandra förvånar mig knappast.
Citera
2021-05-05, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Varför kan jag inte jämföra det menar du?

Min poäng är att det är helt olika saker att vilja penetrera någon i röven och att bli penetrerad i röven. Eller få kuken avsugen eller suga av någon annan. Eller få fittan slickad eller slicka någon annan.
Att man skulle behöva gilla båda för annars har man någon "dubbelmoral" är helt hjärndött.

Kvinnor gillar att bli penetrerade, de flesta heterosexuella män gillar inte att bli penetrerade. Men många homosexuella män verkar gilla det.

Ja men dessa kvinnor kanske vill ha exakt 50/50 i allt, så vill de bli slickade så givetvis slickar de andra fittor (att de är heterosexuella betyder inget), annat vore ju "double standards", dvs en red flag.
Citera
2021-05-05, 22:47
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sapiosexual
Det är det jag försökte lyfta upp. Att ett skämt eller att kräva att ens man kör upp en dildo i röven för att han råkar gilla analsex klassas inte som red flags. Att ha delade meningar om politik eller uttrycka sig om ett samhällsfenomen är tydligen red flags enligt många.

Lite förvirrad nu, men tycker du att ett skämt el att din partner vill göra nåt "i röva" är red flags?
Citera
2021-05-05, 22:54
Medlem
Houslers avatar
De flesta kvinnor gillar att få klitoris stimulerad. Det verkar dock som om många män inte vet om det

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Träffar du män som gråter varje dag och är lika känsliga som pmsande kvinnor så vet jag inte riktigt var du befinner dig, är det verkligen så sjukt illa ställt på Södermalm nu för tiden? Stackars soybois. IMS beskrev Dr Patrice Oneal som dom dagar i månaden när män verkligen saknar ny fitta så vet inte om jag uppskattar att dessa charlataner snor hans teori.

Vem sa något om tycka bättre om? Bögar är väl största fansen sen heterosexuella kvinnor om vi nu måste ranka men du missar fortsatt poängen för det handlar om att man har en kuk, kukar tycker extremt mycket om tighta hål, det handlar inte om att skada kvinnan. Varför heterosexuella kvinnor gillar att få den i röven så mycket mer än heterosexuella män är för att kvinnor gillar att bli penetrerade, det är den kvinnliga rollen under sex för alla normala kvinnor så igen du kanske inte skall projicera så mycket för att du har massa hang ups som kvinna och är osäker i din undergivna roll i sängen.

Får dom säkert men jag är så lugn så lugn så oroa dig inte för några tuppjuck du.
Citera
2021-05-05, 22:57
Medlem
Houslers avatar
Ja just det. Ännu en red flag! Att inte veta var klitoris sitter och att inte våga fråga om det heller för att på bästa sätt tillfredsställa kvinnan och bli kränkt när hon kommunicerar vad hon vill

Citat:
De flesta kvinnor gillar att få klitoris stimulerad. Det verkar dock som om många män inte vet om det
Citera
2021-05-05, 23:06
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ja just det. Ännu en red flag! Att inte veta var klitoris sitter och att inte våga fråga om det heller för att på bästa sätt tillfredsställa kvinnan och bli kränkt när hon kommunicerar vad hon vill

Exakt! Jag visste vad (en) klitoris var ca 10 min in i den första porrfilm jag nånsin såg. 12 år gammal. Så oerhört klart. Sen dess har jag levererat där var enda gång. Det är ju the easy version...
Citera
2021-05-05, 23:13
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sapiosexual
Absolut inte, men det finns med som red flags hos några användare. Att beklaga sig över våldtäkt är tydligen en red flag, att skämta och tjejen tar illa upp av gud vet vad är en red flag, att vilja ha analsex men inte vara villig att själv bli penetrerad är red flag. Det här låter ju befängt, det verkar snarare som att dessa kvinnor inte kan kommunicera i sina relationer. Det mesta som beskrivs som red flags kan också bero att en själv och ens partner har olika syn på saker. Jävla tråkiga killar man måste träffa om de måste vara en cucks i allt och hela tiden simpa för en. Hela tiden hålla med en.

Är nog med dig. Att inte gilla skämt om våldtäkt, som våldtäktsutsatt måste ju ändå vara ok? Att vilja förbjuda dem, not so much.
Jag tror att kvinnlig sexualitet måste revolutioneras på många sätt. Det kommer inte ske genom sånt här trams, dock. Med trams menar jag diskussioner på Fb.
Citera
2021-05-05, 23:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Dom flesta män gillar att få kuken stimulerad och det visste inte du så det var en konstig poäng du försökte dig på. Kvinnor som tycker om att få den i rumpan har inget alls emot en vibrator samtidigt på klittan i dom flesta fall utan tvärtom är det något dom själva tar upp så jag vet inte hur med du är rent generellt här. "Vem kan gilla att strypas" och en total okunskap/ovilja till att förstå analsex målar ju snarast en bild av en oskuld så du är ju nästan gullig i din enfald. Du är rätt långt ifrån ditt svammel om double standards nu för det kunde du uppenbarligen inte försvara intellektuellt.
Citera
2021-05-05, 23:27
Medlem
Houslers avatar
Det är ju med våldtäktsskämt, trakasserier, hot, dickpics och catcalls det börjar. Det är där den sunkiga kvinnosynen normaliseras och befästs. Kvinnomisshandlare och våldtäktsmän... Hur vet man vem som är det egentligen? Just det, det gör man inte. För du skulle ju aldrig i ditt liv kunna tro att din sköna polare är en sån som slår och pucklar på sin flickvän. Då är det hon som är en attention whore och ljuger. Klart du aldrig skulle ifrågasätta din vän.

Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Är nog med dig. Att inte gilla skämt om våldtäkt, som våldtäktsutsatt måste ju ändå vara ok? Att vilja förbjuda dem, not so much.
Jag tror att kvinnlig sexualitet måste revolutioneras på många sätt. Det kommer inte ske genom sånt här trams, dock. Med trams menar jag diskussioner på Fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in