Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
men suck ska man behöva skriva en hel uppsats för att hitta ett random ligg där ? hela vitsen är väl att ligga med någon, räcker inte några bilder då ? eller skicka vid behov då ? märklig sida det där, man ska ju sticka ut bland tiotusentals killar om man skriver till tjejer.. vad är vitsen om man inte har en jättestor kuk eller ser bra ut ? knappast så en tjej kommer svara då oavsett om man skrivit en hel A4 sida om man har en 12cm kuk hahahah

......
antar den där koko inte får svar för ingen tjej tycker han ser bra ut eller fan vet jag.... men hans tjejkompis 1400 mail lol.... helt kört som kille där helt klart.

Det beror på vilken typ av kvinna du vill hitta?
Dom män jag träffat irl, har iofs inte sökt random ligg, utan en stadigvarande kk/fwb. Så vi har lagt en del tid på att skriva till varann, bytt bilder och känt efter om det verkat bra, sen setts på en förutsättningslös träff för att veta säkert om man vill nåt mera än kaffe.
Dom jag inte träffat, har ibland dissat mig, och jag ibland inte känt att dom varit min kopp te, eller så har dom slutat att svara under tiden, och då faller man naturligt bort...
Och det går jättebra att sticka ut från mängden utan att stor kuk eller ser ovanligt bra ut. Kan man uttrycka sig i text och ge en känsla för hur man är som människa, och man är en trevlig prick, så gör det rätt mycket enligt mig.
Nog för att jag tyckt att dom män jag träffat sett bra ut, men dom kanske inte skulle haft så många matchningar på tex Tinder? Men dom har gett intryck av att vara vettiga män, som tilltalat mig och min smak, och dom har accepterat hur jag ser ut och hur jag är. Vill man ha lite nöje en tid framöver återkommande kan det vara värt att offra några timmar på chatt tycker jag i alla fall.
Alla kvinnor söker inte samma sak, så kan bara utgå från mitt läge såklart. Många kvinnor går säkert mycket på utseende, men det gör nog många män också i den mån kan välja så. Men som man är det givetvis svårare att vara unik och originell på BC pga det stora antalet män.