2021-04-29, 16:11
Medlem
Jag gillar bodycontact. Här i Malmö finns det gott om annonser att välja på.
Visst har man ibland ”köpt grisen i säcken” men dom behöver man inte träffa igen.
Citera
2021-04-29, 18:29
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men suck ska man behöva skriva en hel uppsats för att hitta ett random ligg där ? hela vitsen är väl att ligga med någon, räcker inte några bilder då ? eller skicka vid behov då ? märklig sida det där, man ska ju sticka ut bland tiotusentals killar om man skriver till tjejer.. vad är vitsen om man inte har en jättestor kuk eller ser bra ut ? knappast så en tjej kommer svara då oavsett om man skrivit en hel A4 sida om man har en 12cm kuk hahahah ......

antar den där koko inte får svar för ingen tjej tycker han ser bra ut eller fan vet jag.... men hans tjejkompis 1400 mail lol.... helt kört som kille där helt klart.

Det beror på vilken typ av kvinna du vill hitta?

Dom män jag träffat irl, har iofs inte sökt random ligg, utan en stadigvarande kk/fwb. Så vi har lagt en del tid på att skriva till varann, bytt bilder och känt efter om det verkat bra, sen setts på en förutsättningslös träff för att veta säkert om man vill nåt mera än kaffe.
Dom jag inte träffat, har ibland dissat mig, och jag ibland inte känt att dom varit min kopp te, eller så har dom slutat att svara under tiden, och då faller man naturligt bort...

Och det går jättebra att sticka ut från mängden utan att stor kuk eller ser ovanligt bra ut. Kan man uttrycka sig i text och ge en känsla för hur man är som människa, och man är en trevlig prick, så gör det rätt mycket enligt mig.
Nog för att jag tyckt att dom män jag träffat sett bra ut, men dom kanske inte skulle haft så många matchningar på tex Tinder? Men dom har gett intryck av att vara vettiga män, som tilltalat mig och min smak, och dom har accepterat hur jag ser ut och hur jag är. Vill man ha lite nöje en tid framöver återkommande kan det vara värt att offra några timmar på chatt tycker jag i alla fall.

Alla kvinnor söker inte samma sak, så kan bara utgå från mitt läge såklart. Många kvinnor går säkert mycket på utseende, men det gör nog många män också i den mån kan välja så. Men som man är det givetvis svårare att vara unik och originell på BC pga det stora antalet män.
Citera
2021-06-09, 02:59
Medlem
Verifierar via Kik. Sen är det bara att köra.
Citera
2021-06-10, 10:37
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlutPride
Verifierar via Kik. Sen är det bara att köra.
Inte riktigt tillräckligt om man är tjej skulle jag tro, om man vill slippa obehagliga överraskningar. Jag tror på att tjejer gör bäst i att träffas på neutral mark, med andra människor i närheten, innan de går vidare.

Så har vi gjort med tjejer vi (som par) träffat. Det har fungerat utmärkt.
Citera
2021-06-12, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Inte riktigt tillräckligt om man är tjej skulle jag tro, om man vill slippa obehagliga överraskningar. Jag tror på att tjejer gör bäst i att träffas på neutral mark, med andra människor i närheten, innan de går vidare.

Så har vi gjort med tjejer vi (som par) träffat. Det har fungerat utmärkt.
Det beror väl på hur en är som person. Jag har sällan tid eller tålamod att träffa folk på stan och fika osv.
I Kik syns det ju om bilden är tagen nu, det står 'camera' under.
Sen har det såklart hänt ändå att nån snubbe sett annorlunda ut irl än på bilderna. Men om han inte ser helt efterbliven ut så är det väl skitsamma om det bara ska knullas.
Mer problematiskt med personer som är så jävla på och sen antingen inte får upp kuken eller är helt tafatta.
Citera
2021-06-12, 21:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Det beror väl på hur en är som person. Jag har sällan tid eller tålamod att träffa folk på stan och fika osv.
Sen har det såklart hänt ändå att nån snubbe sett annorlunda ut irl än på bilderna. Men om han inte ser helt efterbliven ut så är det väl skitsamma om det bara ska knullas.
Mer problematiskt med personer som är så jävla på och sen antingen inte får upp kuken eller är helt tafatta.

Vad gäller Kik så trodde jag också så. Men har fått lära mig att det kan manipuleras så att det inte är en bild tagen direkt i kameran fast det ser ut så.
Men frågan är hur mycket ork någon lägger ner på att manipulera en bild?
Men troligen säkrare med videosnutt, då blir det svårt att fejka.
Citera
2021-06-14, 10:46
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Om man vågar så är det ju upp till var och en om man vill ta den risken... För övrigt är det du skriver om män som är tafatta och inte får upp dem också ett problem. De söker (i vårt fall) par, men när man ses klarar de inte av att genomföra samlag och kommer med alla möjliga förklaringar och önskemål (kan inte din man ta en promenad, han kan komma tillbaka när vi är klara) eftersom de bara är ute efter fitta och inte klarar av att prestera tillsammans med andra män...
Citera
2021-07-14, 21:16
Medlem
Förvånad att det finns folk som 2021 använder sidor med inloggning utan https?
Citera
2021-07-15, 01:31
Medlem
Bodycontact ser ut att vara en betalsida numera för att ens kunna vara medlem?
Citera
2022-09-12, 14:23
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zingo79
Jag gillar bodycontact. Här i Malmö finns det gott om annonser att välja på.
Visst har man ibland ”köpt grisen i säcken” men dom behöver man inte träffa igen.
BC är grymt bra i Malmö, har träffat flera ligg när man varit där på jobb
perversa skåningar
Citera
2022-10-06, 12:00
Medlem
mjukmjukares avatar
Inget anonymt är lika sexigt (och säkert) som en hotellbar med rätt stämning. Lite gott att dricka och sen leka på ett hotellrum.

Citera
2022-10-06, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Men det är ju en klen tröst när man redan är död att det blir lätt att haffa mördaren?

de männen lär väl vara få totalt sätt , men gäller väl att välja rätt i alla lägen , så det blir lyckat

rak och ärlighet är väl jätteviktigt med detta , sedan så får väl omdömet bestämma om det blir träff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in